  • 81. Data: 2023-02-23 18:02:50
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-02-2023 o 17:42, Jacek pisze:
> [...]
    z-lombardii-po-
> [...]
    > We Włoszech jest parędziesiąt tysięcy lekarzy i oni jakoś nie procesują
    > się. W każdym kraju znajdzie się jakiś narwaniec któremu coś się uwidzi, u
    > nas był jakiś apostoł amantadyny. A temu Włochowi nie spodobały się m.i.
    > maseczki. Pewnie ci wszyscy chirurdzy którzy zakładają maseczki do
    > operacji nie mają pojęcia o tym że " tworzą przed nosem i ustami prawdziwe
    > pożywki hodowlane". Kto ich w ogóle wykształcił i dał prawo do
    > leczenia? :)
    > Też sobie znalazłeś autorytet... Pogoglowałem: Znany antyszczepionkowiec,

    W sumie to mogłem się tego spodziewać....

  • 82. Data: 2023-02-23 18:57:20
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 23/02/2023 07:06, Cavallino wrote:

    > A to dopiszę, bo tego nie wiedziałem:
    >
    > Czy ci którzy teraz tak piszą, wiedziali jak toto leczyć już wtedy?
    > Bo nawet zakładając że to prawda, to mogła nie być znana powszechnie gdy
    > c19 startował w Europie.

    tak, mówili o tym od początku, w Polsce też jednemu lekarzowi zabroniono
    stosowania hydroksychlorochiny (mega pandemia, nic nie wiemy o zabójczym
    wirusie, więc czekajmy na zbawienne szczepionki, zamiast za darmo
    przetestować sposoby leczenia na chętnych, którzy na pewno by się znaleźli)

    > LOL !!!
    > Nie robi się bez potrzeby nowych oddziałów covidowych i nie zamyka ich
    > po roku.

    aaa, to widocznie w innym świecie żyjemy. W moim marnuje się mnóstwo
    pieniędzy na rzeczy zupełnie zbędne

    > Czyli spisek...
    > Dlatego nie mamy o czym dalej gadać.

    żaden spisek, po prostu nie jestem tak naiwny

    >  Ja na ochotnika byłem serwisantem podczas
    >
    > E-nty raz powtarzan.
    > Na polskiej grupie piszemy o polskich realiach, inne są dla nas
    > nieweryfikowalne.

    nie dość że polska grupa, to jeszcze o samochodach a nie kowidzie.

    > Tak więc w rozważaniach o GB - idź sobie na tamtejsze fora.

    a ty w rozważaniach o kowidzie

    > Obstawiam jednak, że Johnson nie zamknąłby GB, gdyby nie musiał, skoro
    > tak długo się przed tym bronił.

    hehe, no tak - działał dla naszego dobra, odszedł bo po wycieku filmów
    nie można było tłumaczyć, że impreza w czasie lockdownu to było ważne
    spotkanie ;-)))))
    a teraz dla naszego dobra wprowadza cyfrowego funta z limitem posiadania
    ?20k, tak jak łunia dla waszego dobra wprowadza cyfrowe euro (tuchyba
    będzie limit 10k eur)- oczywiście przypadkowa zbieżność czasowa, tak
    samo jak nagłe zniknięcie gotówki będzie przypadkowe (bo ufo/ruscy
    hakerzy czy z jakiegokolwiek innego powodu) - ale to akurat jeszcze jest
    teoria spiskowa (nagłe zniknięcie gotówki, bo limity są oficjalnie
    podane) Lockdowny klimatyczne (miasta 15-minutowe) to też jeszcze u
    ciebie teoria spiskowa i będzie można powiedzieć że istnieją dopiero jak
    wprowadzą je na terenie całego kraju/kontynentu?

    > Te które czytam się jej spodziewały, nawet na wiele lat przed pandemią.

    to jakieś spiskowe media ;) a mówią teraz o tym w jaki sposób
    wprowadzane jest cbdc w Nigerii czy milczą?

    Lukasz

  • 83. Data: 2023-02-23 19:35:07
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 23/02/2023 16:42, Jacek wrote:
> [...]
    > obecnie skruszony i przepraszający, cyt. "Dziś nie powtórzyłbym już tych
    > słów - twierdzi Bacco w rozmowie z dziennikarzem telewizji"

    myślisz że śledzenie tych informacji to moja pasja? wrzuciłem pierwszy
    lepszy artykuł w odpowiedzi na zaczepkę, tematu nie śledzę i nie mam
    zamiaru nikogo uświadamiać. Wiem już, że większość łyka wszystko bez
    zastanowienia, bo nie można nawet pokazać że się ma jakieś wątpliwości
    albo inne zdanie. Wiem, że z radością większość zgodzi się na zakaz
    podróży, kartki na mięso czy jakikolwiek inny wymysł teraźniejszych
    komuchów - ja jedyne co mogę robić, to chronić przed tym siebie i moich
    najbliższych.
    Tak na marginesie "służba zdrowia" nie potrafiła mnie wyleczyć przez 3
    lata z pewnej upierdliwej dolegliwości, dopiero przypadkiem trafiłem na
    wypowiedź jakiegoś lekarza, który mówił żeby zaaplikować sobie jakąś
    konkretną kulturę bakterii (ale nie w ilości zalecanej, a chyba min. 3x
    tyle). Pomyślałem z niedowierzaniem 'a co mi szkodzi, i tak mam z tym
    problem i leki które dostawałem do tej pory nie pomagały w ogóle'.
    Przeszło mi w miesiąc..
    Druga rzecz: żona podejrzewała że ma raka. Gdyby faktycznie miała, to
    lockdownowi zabójcy by ją zabili (pewnie wpisując kowid jako przyczynę,
    bo jakiś test by wyszedł pozytywny), bo wezwanie na badanie dostała po
    1.5 roku (dobrze że są prywatne kliniki)

    Lukasz

  • 84. Data: 2023-02-23 19:49:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.02.2023 o 17:37, J.F pisze:

    > A moze niekoniecznie to znaczy? :-)

    A co znaczy jak 90% zaszczepionych jednak zachorowało?

    > Kolega w szpitalu wylądował pod maską tlenową, wiec ja zagrozenia
    > lekceważył nie będę.

    No to się szczep - nikt nie broni a nawet zachęca. Ja też zachęcałem
    przed omikronem, a teraz to ja kto sobie sam uważa. Jednak tak naprawdę
    w grupie 50- regułą było niegroźne przechodzenie. Oczywiście każdy z nas
    kogoś znał kto kogoś zna. W sumie nic dziwnego - ja znałem osobiście
    dwie osoby co zginęły w katastrofach lotniczych. I to tych w sumie
    "najsłynniejszych". I nie sram żarem przed lotem;)

    > Bywa. Tylko ze w przypadku grypy nikt sie w niej nie doszukuje powodu.
    > Ani nawet nie wymienia jako wspołistniejącą.

    Dokładnie - jakby wziąć jakąkolwiek popularną chorobę - czy to
    przeziębienie czy cukrzyce czy nadciśnienie to jak zaczniesz testować
    notować jako zgony tą "chorobę X"+współistniejące to otrzymasz dokładnie
    ten sam profil - ogromną śmiertelność zwłaszcza wśród starszych. A że
    raczej umarli na te współistniejące - drobiazg;)

    > Ot - jest nagle wzrost smiertelnosci ponad średnią na ~30 tys osob w
    > parę tygodni, i akurat są to tygodnie, gdzie grypa szaleje ..

    i jeszcze raz - jakby zrobić "miesiąc" nadciśnienia to okazałoby się że
    umarli na nadciśnienie;)

    > Ale jest jednak wyrazny pik.

    Tak samo jak w każdym innym roku w 2018 też był. Wcześniejszych danych
    nie ma.

    > Rok wczesniej to jescze Covid szalal,
    > choc juz raczej omikron plus wiekszosc zaszczepionych.
    > Wiec zobacz raczej przelom 2019/20, czy 2018/19.
    > Ale co nas zabijało na początku 2018?

    To co zawsze - "starość", a że w zimę bardziej - odporność niższa,
    depresje i człowiekowi się żyć mniej chce, mniej witaminy d, pierdyliard
    różnych powodów - w większości zupełnie naturalnych.

    > Bardziej mnie NFZ interesuje, luxmedowi i ich klientom mogly sie
    > spodobac :-)

    Owszem - częściowo ma to sens. Problem w tym że to powinno uzupełniać
    normalne leczenie a nie zastępować.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 85. Data: 2023-02-23 19:49:48
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 23/02/2023 16:23, J.F wrote:

    z-lombardii-po-roku.html

    > Ale jak to sie ma do zdjęc?
    > Ktore w koncu są prawdziwe, czy nieprawdziwe?

    https://fakenews.pl/spoleczenstwo/nie-to-nie-sa-trum
    ny-w-kosciele-w-bergamo/

    wiem, że zaraz ktoś powie że czytam jakieś szurskie strony (a to
    pierwsze co mi wyskoczyło w wyszukiwarce, a zdjęcie na początku było
    wyświetlane chyba we wszystkich mediach do siania paniki), z resztą to
    jedno z wielu zdjęć więc mam znaleźć wytłumaczenie do wszystkich, a to i
    tak będzie mało, przecież wystarczy że jedno okaże się prawdziwe..

    > A ile prawdy w tym:
    > "Dr. Bacco opowiada: ,,Widziałem podstawy płuc pacjentów podczas
    > autopsji: były całkowicie spalone, ponieważ czysty tlen pompowany pod
    > pewnym ciśnieniem powodował autentyczne oparzenia. Następnie pojawiała
    > się zakrzepica zatorowa, ponieważ tlen nie krążył, jako że płuca były
    > niedrożne". "
    >
    > Tzn ile prawdy w tym "spaleniu", bo że opowiada, to moze prawdziwe.

    nie wiem, ale słyszałem o tym też od innych lekarzy

    > I tez nie wiadomo co tu jest prawdą ... obie sprawy, plus awaria?

    zaraz będziesz foliarzem, bo się zastanawiasz zamiast przyjąć wszystko
    za pewnik...
    Tymczasem ja wcale nie neguję, że covid mógł mieć większą śmiertelność
    niż np. grypa (ale w przeciwieństwie do innych nie mam takiej pewności)
    czy że ludzie na to nie chorowali czy nie umierali. Po prostu te
    wszystkie działania kleją się równie dobrze jak dodruk pieniądza
    poprawia sytuację gospodarczą, a za inflację odpowiada putin...

    Lukasz

  • 86. Data: 2023-02-23 19:59:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.02.2023 o 08:06, Cavallino pisze:

    > LOL !!!
    > Nie robi się bez potrzeby nowych oddziałów covidowych i nie zamyka ich
    > po roku.

    Otóż jak najbardziej się robi. For manej:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 87. Data: 2023-02-23 20:18:25
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Thu, 23 Feb 2023 18:35:07 +0000, użytkownik ddddddddddd napisał:

> [...]
    > bo jakiś test by wyszedł pozytywny), bo wezwanie na badanie dostała po
    > 1.5 roku (dobrze że są prywatne kliniki)

    Biedactwo ty moje, nic nie śledzisz ale wypowiadasz się jakbyś wszystkie
    rozumy pojadł. I na dobitkę ze służbą zdrowia masz pod górkę... A przecież
    nie ma obowiązku korzystania :)

    --
    Jacek

  • 88. Data: 2023-02-24 07:24:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Feb 2023 08:06:29 +0100, Cavallino napisał(a):

    > A to dopiszę, bo tego nie wiedziałem:
    >
    > Czy ci którzy teraz tak piszą, wiedziali jak toto leczyć już wtedy?
    > Bo nawet zakładając że to prawda, to mogła nie być znana powszechnie gdy
    > c19 startował w Europie.

    jakies tam glosy sie pojawialy juz na początku, od jakis niemieckich
    lekarzy z azjatyckim doswiadczeniem. Ze wirus to nic, nalezy po prostu
    leczyc zapalenie płuc jak ma miejsce.
    Czy to głęboka wiedza, czy szczęscie, bo przypadkiem trafili - trudno
    powiedziec.
    Byly tez chyba doswiadczenia z poprzednich chorob SARS.

    No i tak Niemcy w pierwszej fali raportowali wielka ilosc zachorowan,
    i stosunkowo nieduzą smiertelnosc.
    Dobre leczenie, szerokie testowanie, czy ch* testy?

    Trudno mi tez ocenic powyzsze, ale jakos nie slyszalem, aby w/w leki
    byly remedium na Covid. Natomiast jakies inne byly, co to je
    pojedynczy lekarze stosowali, a reszta nie chciala uwierzyc.
    A jak chory ma płuca ledwo działajace, to niestety tlen juz jest
    niezbędny.
    I jakos nie slyszałem, aby tlen takie spustoszenia powodował.

    > Czyli spisek...
    > Dlatego nie mamy o czym dalej gadać.

    No, przy mediach ostroznosc bardzo wskazana.

> [...]
    > nieweryfikowalne.
    > Tak więc w rozważaniach o GB - idź sobie na tamtejsze fora.

    Czemu?
    UK jako przyklad podawałem - wielki tymczasowy szpital na 500
    respiratorow ... i 18 pacjentow (teraz piszą, ze 54).
    Analize tez warto przeczytac:
    -londynskie szpitale sie zmobilizowaly i respiratorow nie zabraklo,
    -wielu chorych, szczegolnie tych starszych, wymaga nie tylko
    respiratora, ale dodatkowej pomocy. Dializy, serce itp.
    -szpital nowy zrobic latwo, ale personel skąd?

    > Obstawiam jednak, że Johnson nie zamknąłby GB, gdyby nie musiał, skoro
    > tak długo się przed tym bronił.

    To tez mogły być złe szacunki. Ale lepiej zamknąc niz miec masowe
    zgony :-)

    > Te które czytam się jej spodziewały, nawet na wiele lat przed pandemią.

    Trudno sie nie spodziwac, jak rząd rozdaje pieniądze ... ale sie ta
    inflacja w mare trzymala.
    Dopiero covid wprowadził nowość.

    J.

  • 89. Data: 2023-02-24 07:32:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-02-2023 o 07:24, J.F. pisze:

    > jakies tam glosy sie pojawialy juz na początku, od jakis niemieckich
    > lekarzy z azjatyckim doswiadczeniem. Ze wirus to nic, nalezy po prostu
    > leczyc zapalenie płuc jak ma miejsce.

    A zapalenie płuc leczy się tak, jak powyżej opisano, czyli bez repiratora?
    Bo ja od początku czytałem, że problemem nie jest sam wirus, a przesadna
    reakcja organizmu.
    Faktycznie bez repisratora by przeżyli?

> [...]
    > pojedynczy lekarze stosowali, a reszta nie chciala uwierzyc.
    > A jak chory ma płuca ledwo działajace, to niestety tlen juz jest

    No właśnie....

    > To tez mogły być złe szacunki. Ale lepiej zamknąc niz miec masowe
    > zgony :-)

    Dlatego pomimo sprzeciwu wobec lockdownu, trochę ich rozumiem.
    Trochę.

    > Trudno sie nie spodziwac, jak rząd rozdaje pieniądze ... ale sie ta
    > inflacja w mare trzymala.

    Nie - po prostu nie zdążyła się objawić z pełną mocą.
    Ale objawiłaby się i tak.

  • 90. Data: 2023-02-24 08:29:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > respiratora, ale dodatkowej pomocy. Dializy, serce itp.
    > -szpital nowy zrobic latwo, ale personel skąd?

    U nas było ździebko inaczej - w czasie gdy pod szpitalami w oczekujących
    karetkach umierali ludzie w "sanatorium narodowym" były wolne miejsca...
    ale nie było izby przyjęć. Więc odbierali pacjentów z innych szpitali...

    W szczycie mieli chyba obłożenie trochę ponad 10% (dwieście
    kilkadziesiąt osób). Genralnie wałek doskonały - koztował ponad pół
    miliarda przewinęło się przez niego 1850 pacjentów. Ponad cwierć bańki
    na pacjenta.

    > To tez mogły być złe szacunki. Ale lepiej zamknąc niz miec masowe
    > zgony :-)

    To była decyzja polityczna. Coś trzeba było zrobić bo by go rozszarpali
    - więc zrobiono - a że bez sensu - trudno

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!