  • 71. Data: 2023-02-22 17:45:05
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Feb 2023 17:28:45 +0100, Shrek wrote:

    > Zależy od definicji - po drugim boosterku? Nie sądzę. A po pierwszym,
    > rok temu to robienie kurwy z logiki, że są w pełni zaszczepieni.

    Podawano wtedy i po 1 dawce, i "w pelni zaszczepionych", i była jedna
    szczepionka jednodawkowa.

    > Kiedy ostatnio sprawdzałem swoją ulubioną szurską strone (ukejski urząd
    > statystyczny) to było że OIDP 80% krwiodawców przeszło kowid - to się po
    > typie przeciwciał poznaje czy po szczepioeniu czy po przechorowaniu.

    Oj ... to grozi twierdzeniami, ze:
    -szczepionka moze byc nieskuteczna - no bo to inne przeciwciala,

    -szczepienie było niepotrzetrzebne - skoro 80% i tak przeszlo :-)

    No chyba, ze to pozne badania - byli zaszczepieni, zachorowali,
    ale "dzieki szczepionce" przeszli łagodnie :-)

    > Załóżmy że te 80% zostało (choć teraz pewnie jest bliskie 100%) i że w
    > PL jest podobnie. mamy 37M*0,8 ludzi i 120k śmierci na
    > kowid+_choroby_współistniejące_. 1/4 procenta - w chorobami
    > współistniejącymi. Na sam kowid jeszcze przez jakieś 10. Czyli 0,025%.
    > Sprawdzi ktoś ile jest na grypę?

    Na grype nie tak latwo sprawdzic.
    Niemcy szacują, ze mocna grypa im pochlania czasem i 30 tys obywateli.

    https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/
    zobacz - pik smiertelnosci zimą 22/23 prawie taki sam jak przy covid.

    Omikron wcale nie taki łagodny, czy wyjątkowo wredna grypa ?
    A jest wredna.
    I najwiekszy pik to wlasnie w Niemczech. I w Anglii.

    > Wcale nie testują - teleporada i zwolnienie do końca tygodnia. Kiedyś
    > była kwarantanna;)

    Teleporady sie nie zakonczyly/nie ograniczyly ?

    J.

  • 72. Data: 2023-02-22 18:45:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2023 o 17:45, J.F pisze:

    > Podawano wtedy i po 1 dawce, i "w pelni zaszczepionych", i była jedna
    > szczepionka jednodawkowa.

    I dalej to tak podają. Przy czym twierdzenie, że ktoś jest "w pełni
    zaszczepiony" jak szczepił się rok temu to jawne robienie kurwy z logiki.

    > Oj ... to grozi twierdzeniami, ze:
    > -szczepionka moze byc nieskuteczna - no bo to inne przeciwciala,

    Mają i jedne i drugie. Hmmm. Tak to znaczy że szczepionka jest
    nieskuteczna (w klasycznym rozumieniu czyli przeciw zachorowaniu):P

    > -szczepienie było niepotrzetrzebne - skoro 80% i tak przeszlo :-)

    Nie do końca - o ile mi czy tobie to pewnie z grubsza, z perspektywy
    czasu wszystkow jedno czy przeszedłeś deltę czy omikron, to naszym
    rodzicom może już robić różnicę czy przeżyli te dwa pierwsze lata żeby
    teraz mieć katar.

    > No chyba, ze to pozne badania - byli zaszczepieni, zachorowali,
    > ale "dzieki szczepionce" przeszli łagodnie :-)

    No mniej więcej w listopadzie przestali cokolwiek nowego publikować,
    więc "późne" na tyle późne że dotyczy zapewne w większości omikrona.

    > Na grype nie tak latwo sprawdzic.
    > Niemcy szacują, ze mocna grypa im pochlania czasem i 30 tys obywateli.

    No to wychodzi tyle samo co "kwoid - choroby współistniejące". Czyli
    tyle samo;)

    > https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/
    > zobacz - pik smiertelnosci zimą 22/23 prawie taki sam jak przy covid.
    >
    > Omikron wcale nie taki łagodny, czy wyjątkowo wredna grypa ?

    Nic nadzwyczajnego tam nie widzę - baseline w "zimę" +15k do "lata" tak
    samo jak w każdym roku wcześniej - całość się podniosła - również poza
    "falami" co oznacza raczej że to "collateral damage":(

    > A jest wredna.
    > I najwiekszy pik to wlasnie w Niemczech. I w Anglii.

    E tam - w 2018 było max 90k, a teraz jest 100k. Gdyby oś Y nie zaczynała
    się na 60k to nikt by nie zauważył:P

    > Teleporady sie nie zakonczyly/nie ograniczyly ?

    Nie. Przynajmniej w luxmedzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 73. Data: 2023-02-22 19:08:01
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 22/02/2023 05:29, Cavallino wrote:

    > Ale że informacje o masowości, jakieś jedno zdjęcie, czy o co chodzi?

    zdjęcia ze stosami trumien w tv które przytaczasz, z tego co pamiętam
    były to zdjęcia nie z Bergamo tylko z innej lokalizacji, kilka lat
    wcześniej po trzęsieniu ziemi

    > Aaaaa - Ty nie widziełeś, to wiele wyjaśnia i dowodzi...

    rozumiem że ty widziałeś, albo chociaż znasz kogoś kto widział...

    > Pewnie takie jak powyżej zapodałeś, stąd brak odpowiedzi....

    a ty jakie robiłeś?

    > W sensie że niepodłączenie by spowodowało wyzdrowienie?

    w sensie że podłączenie było zabójcze, a poprzedzało je doprowadzenie do
    takiego stanu brakiem jakiejkolwiek opieki medycznej

    ogólnie ta 'pandemia' była bardzo ciekawa: nagłe zaprzestanie leczenia,
    straszenie ludzi i celowe doprowadzanie do jeszcze gorszego ich stanu. A
    wcześniej myślałem że ludzi należy uspokajać....
    Sam przez chwilę na początku 'pandemii' nagle miałem problemy z
    oddychaniem (pierwsze dni zamknięcia wszystkiego gdy jako jeden z
    nielicznych jechałem do pracy). Pomyślałem że to chyba kowid,
    przestraszyłem się jeszcze bardziej, oddychało mi się coraz ciężej.
    Dopiero po kilkunastu minutach do mnie dotarło, że przecież mam zawalone
    zatoki, nie pierwszy raz w życiu...
    W zasadzie nie ma sensu o tym dyskutować, to już było i raczej szybko
    nie wróci. Nie przeszkadza mi to że wierzysz że to była zabójcza
    pandemia, jak i to że ja jak i niektórzy znajomi, w tym >80-latkowie nie
    wzięli ani jednej szczepionki czy nie wykonali ani jednego testu i
    wszyscy żyjmy długo i szczęśliwie.
    Jak mam o jakiś teoriach spiskowych rozmawiać, to wolałbym cbdc (to już
    nie jest teoria spiskowa), lockdowny klimatyczne czy zakazy
    przemieszczania się (to też już nie są teorie spiskowe, ale na razie
    tylko testują je lokalnie), które nadchodzą szybkim krokiem, a niedługo
    i ich nie będzie można powstrzymać.

    Lukasz

  • 74. Data: 2023-02-22 19:10:18
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 21/02/2023 20:02, Jacek wrote:

    > Nie na darmo mówią że głupców nie sieją, sami rosną. Było potwierdzone...
    > dobre sobie. Kto, kiedy, gdzie?

    https://dorzeczy.pl/swiat/176237/koronawirus-trumny-
    z-lombardii-po-roku.html

    a zdjęcia skąd były sam sobie odszukaj

    Lukasz

  • 75. Data: 2023-02-23 05:18:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-02-2023 o 19:08, ddddddddddd pisze:

    > zdjęcia ze stosami trumien w tv które przytaczasz, z tego co pamiętam
    > były to zdjęcia nie z Bergamo tylko z innej lokalizacji, kilka lat
    > wcześniej po trzęsieniu ziemi

    Nawet jeśli - czy to oznacza brak masowości jeśli chodzi o skutki Covid?
    Bo jeśli nie - to co to zmienia?

    > rozumiem że ty widziałeś, albo chociaż znasz kogoś kto widział...

    Tak, znam wielu ludzi którzy poważnie zachorowali na covid, niektórzy z
    tego tytułu przejechali się na tematen świat.

    I dodatkowo nie oceniam świata na podstawie TYLKO tego co sam widziałem.
    Może wtedy bym twierdził że ziemia jest płaska....

    > a ty jakie robiłeś?

    To nie ja stawiam durne tezy mające dowodzić ogólnoświatowe spiski.

    > w sensie że podłączenie było zabójcze, a poprzedzało je doprowadzenie do
    > takiego stanu brakiem jakiejkolwiek opieki medycznej

    Tzn. co by mieli zrobić wcześniej i kto, skoro sugerujesz, że jak już
    zaczęli robić to też źle?

    > ogólnie ta 'pandemia' była bardzo ciekawa: nagłe zaprzestanie leczenia,
    > straszenie ludzi i celowe doprowadzanie do jeszcze gorszego ich stanu.

    Kto nagle zaprzestwał leczenia covid?

    Jakieś brednie wypisujesz.
    EOD

  • 76. Data: 2023-02-23 07:38:44
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 23/02/2023 04:18, Cavallino wrote:

    > Nawet jeśli - czy to oznacza brak masowości jeśli chodzi o skutki Covid?
    > Bo jeśli nie - to co to zmienia?

    a czy oznacza masowość? bo jeśli nie to co to zmienia i dlaczego nagle
    mam się zachowywać inaczej

    > Tak, znam wielu ludzi którzy poważnie zachorowali na covid, niektórzy z
    > tego tytułu przejechali się na tematen świat.

    to ja znam jeszcze więcej którzy przechorowali to podobnie jak co sezon
    (choć często było to silniejsze, coś jak grypa którą masz raz na 10 lat,
    a czasem ta najmocniejsza w życiu)

    > I dodatkowo nie oceniam świata na podstawie TYLKO tego co sam widziałem.
    > Może wtedy bym twierdził że ziemia jest płaska....

    tylko na podstawie tego co powiedzą media? te same media, które do
    niedawna nie spodziewały się inflacji? te same które nie widzą że w
    ciągu kilku lat zostanie nam całkowicie odebrana gotówka, a co za tym
    idzie- wolność?

    > To nie ja stawiam durne tezy mające dowodzić ogólnoświatowe spiski.

    to nie ja uważam że lockdowny były robione dla naszego dobra

    > Tzn. co by mieli zrobić wcześniej i kto, skoro sugerujesz, że jak już
    > zaczęli robić to też źle?

    Ludziom zakazano jakichkolwiek metod leczenia. Na początku pandemii ktoś
    miał IMO świetny pomysł: niech ludzie podzielą się DOBROWOLNIE na 3
    grupy: 1) tych którzy się boją wirusa i są w grupie dużego ryzyka (będą
    siedzieć w domu) 2) tych którzy też się boją, ale są w niższej grupie
    ryzyka (bedą unikać kontaktów, ale mogą dostarczać żywność tym co siedzą
    w domach) 3) tych co mają to w dupie i wolą imprezować (dzięki czemu
    szybko się uodpornią)

    nie chce mi się szukać innych źródeł, to na szybko wyskoczyło w googlach
    https://dorzeczy.pl/swiat/176237/koronawirus-trumny-
    z-lombardii-po-roku.html
    cytat:
    <<Leczenie chorych było możliwe, ale możliwość ta została zignorowana>> -
    napisano.

    <<Uporczywe zaniedbanie rządu włoskiego sprawiło, że pojawienie się w
    kraju wirusa przekształciło się w masakrę 35 000 starców>>.

    <<Niewłaściwe metody diagnostyczne, błędne leczenie oraz zastosowanie
    (obowiązujących po dzień dzisiejszy) nieracjonalnych metod kontroli
    rozprzestrzeniania się infekcji podeptały prawa obywateli chronione
    przez włoską konstytucję i prawo międzynarodowe>>.

    ,,Zabijaliśmy ludzi, chociaż robiliśmy to w dobrej wierze; na oddziałach
    opieki intensywnej zastosowano niewłaściwe leczenie".

    ,,Mówiono, że nie należy stosować środków przeciwzapalnych, które obecnie
    są podstawą nowej terapii".

    <<Dziś wiemy, że protokół terapeutyczny odnoszący się do walki z
    koronawirusem był błędny: to właśnie ten fakt - a nie wirus - spowodował
    tysiące zgonów>>.

    ,,Podczas zarządzania kryzysem sanitarnym naruszono najbardziej
    elementarne zasady, których w tego typu przypadkach należało
    bezwzględnie przestrzegać" - pisze strona ,,Formazione Concorsi
    Magistratura".

    <<Nie używaliśmy ani środków przeciwzapalnych, ani hydroksychlorochiny,
    ani heparyny, o których wiemy, że są nieodzowne, natomiast ,,paliliśmy"
    tkankę płucną chorych stosując głęboką wentylację>>.

    > Kto nagle zaprzestwał leczenia covid?
    >
    > Jakieś brednie wypisujesz.

    Dla ciebie szpitale były przepełnione, bo tak mówiły media. Ja już w nic
    co mówią media nie wierzę. Ja na ochotnika byłem serwisantem podczas
    lockdownu i połowa miejsc które odwiedzałem to były szpitale - żadnego
    przepełnienia nie było (przynajmniej tu w UK). Śmieszna była informacja
    z jednego ze szpitali gdzieś w uk, gdzie ktoś w tv straszył, że
    wszystkie łóżka kowidowe są zajęte, a następnie lekarz to zdementował
    "dla kowidowców mamy przeznaczone 3 łóżka i faktycznie na tą chwilę
    wszystkie są zajęte"

    > EOD

    dobry pomysł

    Lukasz

  • 77. Data: 2023-02-23 08:06:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-02-2023 o 07:38, ddddddddddd pisze:

> [...]
    > ani heparyny, o których wiemy, że są nieodzowne, natomiast ,,paliliśmy"
    > tkankę płucną chorych stosując głęboką wentylację>>.

    A to dopiszę, bo tego nie wiedziałem:

    Czy ci którzy teraz tak piszą, wiedziali jak toto leczyć już wtedy?
    Bo nawet zakładając że to prawda, to mogła nie być znana powszechnie gdy
    c19 startował w Europie.

    > Dla ciebie szpitale były przepełnione, bo tak mówiły media.

    LOL !!!
    Nie robi się bez potrzeby nowych oddziałów covidowych i nie zamyka ich
    po roku.

    > Ja już w nic
    > co mówią media nie wierzę.

    Czyli spisek...
    Dlatego nie mamy o czym dalej gadać.

    Ja na ochotnika byłem serwisantem podczas
    > lockdownu i połowa miejsc które odwiedzałem to były szpitale - żadnego
    > przepełnienia nie było (przynajmniej tu w UK).

    E-nty raz powtarzan.
    Na polskiej grupie piszemy o polskich realiach, inne są dla nas
    nieweryfikowalne.
    Tak więc w rozważaniach o GB - idź sobie na tamtejsze fora.

    Obstawiam jednak, że Johnson nie zamknąłby GB, gdyby nie musiał, skoro
    tak długo się przed tym bronił.

    > te same media, które do niedawna nie spodziewały się inflacji?

    Te które czytam się jej spodziewały, nawet na wiele lat przed pandemią.

  • 78. Data: 2023-02-23 17:23:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Feb 2023 18:10:18 +0000, ddddddddddd wrote:

    > https://dorzeczy.pl/swiat/176237/koronawirus-trumny-
    z-lombardii-po-roku.html
    > a zdjęcia skąd były sam sobie odszukaj

    Ale jak to sie ma do zdjęc?
    Ktore w koncu są prawdziwe, czy nieprawdziwe?

    A ile prawdy w tym:
    "Dr. Bacco opowiada: ,,Widziałem podstawy płuc pacjentów podczas
    autopsji: były całkowicie spalone, ponieważ czysty tlen pompowany pod
    pewnym ciśnieniem powodował autentyczne oparzenia. Następnie pojawiała
    się zakrzepica zatorowa, ponieważ tlen nie krążył, jako że płuca były
    niedrożne". "

    Tzn ile prawdy w tym "spaleniu", bo że opowiada, to moze prawdziwe.

    Gdzies byly zdjecia z Madrytu, gdzie trumny składowano na lodowisku
    ... tzn sam juz nie wiem - byly zdjecia, czy tylko tak mowiono/pisano

    https://www.tvp.info/47269735/koronawirus-w-hiszpani
    i-lodowisko-zamienione-w-kostnice-w-stolicy-kraju-ma
    drycie-wieszwiecej
    https://wydarzenia.interia.pl/raport-koronawirus-chi
    ny/news-koronawirus-w-hiszpanii-lodowisko-stalo-sie-
    miejska-kostnica,nId,4400186

    I jak zamkniecie zakladu pogrzebowego ma usunąć zator?

    Potem jeszcze ponoć było tak
    https://www.wprost.pl/swiat/10309146/hiszpanscy-zoln
    ierze-weszli-do-domu-opieki-opuszczeni-staruszkowie-
    ciala-zmarlych-w-lozkach.html

    Przeciązenie mialo tez miec miejsce w NY

    https://edition.cnn.com/2021/05/07/us/new-york-coron
    avirus-victims-refrigerated-trucks/index.html
    https://www.theguardian.com/world/2020/apr/30/new-yo
    rk-police-funeral-home-stored-bodies-ice-trucks
    https://www.nbcnews.com/news/us-news/new-york-city-f
    uneral-home-was-storing-bodies-ice-u-n1195901
    https://www.nytimes.com/2020/04/29/nyregion/bodies-b
    rooklyn-funeral-home-coronavirus.html

    https://edition.cnn.com/2020/05/01/us/new-york-funer
    al-home-suspended/index.html
    https://edition.cnn.com/2020/04/06/us/new-york-park-
    burial-morgue-capacity/index.html

    I tez nie wiadomo co tu jest prawdą ... obie sprawy, plus awaria?

    https://www.reuters.com/article/us-health-coronaviru
    s-usa-new-york-idUSKBN22C0E3

    J.

  • 79. Data: 2023-02-23 17:37:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Feb 2023 18:45:07 +0100, Shrek wrote:

    > I dalej to tak podają. Przy czym twierdzenie, że ktoś jest "w pełni
    > zaszczepiony" jak szczepił się rok temu to jawne robienie kurwy z logiki.

    No to masz kolejny punkt :-)

    > Mają i jedne i drugie. Hmmm. Tak to znaczy że szczepionka jest
    > nieskuteczna (w klasycznym rozumieniu czyli przeciw zachorowaniu):P

    A moze niekoniecznie to znaczy? :-)

> [...]
    > czasu wszystkow jedno czy przeszedłeś deltę czy omikron, to naszym
    > rodzicom może już robić różnicę czy przeżyli te dwa pierwsze lata żeby

    Kolega w szpitalu wylądował pod maską tlenową, wiec ja zagrozenia
    lekceważył nie będę.

    > No to wychodzi tyle samo co "kwoid - choroby współistniejące". Czyli
    > tyle samo;)

    Bywa. Tylko ze w przypadku grypy nikt sie w niej nie doszukuje powodu.
    Ani nawet nie wymienia jako wspołistniejącą.

    Ot - jest nagle wzrost smiertelnosci ponad średnią na ~30 tys osob w
    parę tygodni, i akurat są to tygodnie, gdzie grypa szaleje ..

    > Nic nadzwyczajnego tam nie widzę - baseline w "zimę" +15k do "lata" tak
    > samo jak w każdym roku wcześniej - całość się podniosła - również poza
    > "falami" co oznacza raczej że to "collateral damage":(

    Ale jest jednak wyrazny pik. Rok wczesniej to jescze Covid szalal,
    choc juz raczej omikron plus wiekszosc zaszczepionych.
    Wiec zobacz raczej przelom 2019/20, czy 2018/19.
    Ale co nas zabijało na początku 2018?

    > E tam - w 2018 było max 90k, a teraz jest 100k. Gdyby oś Y nie zaczynała
    > się na 60k to nikt by nie zauważył:P

    Ludzkosci nie zagraża, ale to jednak suma z połowy Europy.
    Zobacz na Niemcy - i przesun suwak od zakresu dat.

    A z kolei w Grecji covida jakby nie bylo.

    > Nie. Przynajmniej w luxmedzie.

    Bardziej mnie NFZ interesuje, luxmedowi i ich klientom mogly sie
    spodobac :-)

    J.

  • 80. Data: 2023-02-23 17:42:09
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 22 Feb 2023 18:10:18 +0000, użytkownik ddddddddddd napisał:

    > https://dorzeczy.pl/swiat/176237/koronawirus-trumny-
    z-lombardii-po-
    roku.html

    > a zdjęcia skąd były sam sobie odszukaj

    Nie znam człowieka. Występuje samotrzeć:
    "Pasquale Bacco, lekarz badacz wraz z wirusologiem Giulio Tarro i sędzią
    Angelo Giorgianni'm - wszyscy trzej należący do powstałego niedawno
    stowarzyszenia o nazwie <<L'Eretico>> - wniosą skargę do prokuratury "
    We Włoszech jest parędziesiąt tysięcy lekarzy i oni jakoś nie procesują
    się. W każdym kraju znajdzie się jakiś narwaniec któremu coś się uwidzi, u
    nas był jakiś apostoł amantadyny. A temu Włochowi nie spodobały się m.i.
    maseczki. Pewnie ci wszyscy chirurdzy którzy zakładają maseczki do
    operacji nie mają pojęcia o tym że " tworzą przed nosem i ustami prawdziwe
    pożywki hodowlane". Kto ich w ogóle wykształcił i dał prawo do
    leczenia? :)
    Też sobie znalazłeś autorytet... Pogoglowałem: Znany antyszczepionkowiec,
    obecnie skruszony i przepraszający, cyt. "Dziś nie powtórzyłbym już tych
    słów - twierdzi Bacco w rozmowie z dziennikarzem telewizji"

    --
    Jacek