  • 61. Data: 2023-02-21 18:46:21
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2023 o 18:32, Jacek pisze:

    > Coś robił na polskim kiedy polonistka tłumaczyła czym jest przenośnia?

    To nie jest przenośnia tylko projekcja.

    > Mój
    > zarzut brzmi: Jesteś spiskowym głupcem. Mam napisać dużymi literami?

    A po co - myślisz, że czytać nie umiem?

    > Jesteś facetem który dopuści się dowolnego przeinaczenia, manipulacji czy
    > wręcz kłamstwa byle tylko przyciągnąć czyjąś uwagę i mieć okazję do
    > wykazania jaki to ty jesteś wspaniały i jak obmierzłe są ..... - tu
    > wstawić dowolny obiekt. Np. Brukselę, lekarzy, ministrów, ekologów,
    > sędziów,

    Niech to ktoś zatrzyma;) A nie - ju forgot żydzi! - jestem uznanym
    antysemitą:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 62. Data: 2023-02-21 20:15:17
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 21/02/2023 07:22, Cavallino wrote:

    > Informacje o Włoszech i ilości zgonów były dość dosadne.
    > Nie widziałeś tcyh stosów trumien, czy nie wierzysz że to prawda była?

    to już chyba dawno było potwierdzone że to fejk, a zdjęcia są sprzed
    kilku lat. Tak samo nie widziałem ludzi padających na ulicach, jak w
    zajawkach z Chin

    > A jakie badania robiłeś, ze chciałeś to zauważyć?

    > Napisz to jeszcze raz, bo nie wiem co chciałeś przekazać.

    posłuchaj co lekarze o tym mówili (ale nie ci w tv) - nieleczona choroba
    i w stanie ciężkim podłączenie do respiratora było przyczyną zgonu

    > Widać mamy bardzo mało ogarniętych, bo 2 lata temu nawet moi znajomi po
    > studiach pytali mi się o jakiej inflacji mówię.
    > Jako że posługiwali się w rozmowie informacjami z tvp, to sądzę, że byli
    > sympatykami pis, choćby w tamtym momencie.....

    no tak, edukacja z tv mało ma wspólnego z rzeczywistością

    Lukasz

  • 63. Data: 2023-02-21 21:02:10
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 21 Feb 2023 19:15:17 +0000, użytkownik ddddddddddd napisał:

    > to już chyba dawno było potwierdzone że to fejk,

    Nie na darmo mówią że głupców nie sieją, sami rosną. Było potwierdzone...
    dobre sobie. Kto, kiedy, gdzie?

    --
    Jacek

  • 64. Data: 2023-02-22 06:29:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-02-2023 o 20:15, ddddddddddd pisze:

    > to już chyba dawno było potwierdzone że to fejk,

    Ale że informacje o masowości, jakieś jedno zdjęcie, czy o co chodzi?

    > Tak samo nie widziałem ludzi padających na ulicach,

    Aaaaa - Ty nie widziełeś, to wiele wyjaśnia i dowodzi...

    Pewnie takie jak powyżej zapodałeś, stąd brak odpowiedzi....

    > posłuchaj co lekarze o tym mówili (ale nie ci w tv) - nieleczona choroba
    > i w stanie ciężkim podłączenie do respiratora było przyczyną zgonu

    W sensie że niepodłączenie by spowodowało wyzdrowienie?

    Bo Ty sugerujesz jak rozumiem, że jej nieleczenie skutkowałoby
    wyzdrowieniem, albo się zapętliłeś....

    > no tak, edukacja z tv mało ma wspólnego z rzeczywistością

    I jest jak piszę - większość głąbów, nawet tych z wyższym
    wykształceniem, nie ma pojęcia o ekonomii.
    O czykolwiek poza jakąś ich wąską dziedziną też zresztą nie.

  • 65. Data: 2023-02-22 09:52:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ddddddddddd,

    Tuesday, February 21, 2023, 8:15:17 PM, you wrote:

    [...]

    > posłuchaj co lekarze o tym mówili (ale nie ci w tv) - nieleczona choroba
    > i w stanie ciężkim podłączenie do respiratora było przyczyną zgonu

    Jakież idiotyzmy opowiadasz...

    *PLONK!*

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 66. Data: 2023-02-22 12:58:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Feb 2023 21:00:01 -0000 (UTC), Jacek wrote:

    > Myśl sobie o czym chcesz, ale udowodniłem ci co najmniej niedbałość sądów
    > o ile nie wprost tendencyjność.

    Dziadki nie takie znów strachliwe.
    Niektorzy sie np szczepic nie chcą.

    > A co, uważasz że nie?

    Uważam, ze tak. Się zaraziła. Wiec czy te wczesniejsze srodki cos
    dały?

    Choc sam prawdopododbnie sie zaraziłem dopiero po drugiej szczepionce.
    Ciekawe - raczej nie zmieniłem zwyczajów - wiec albo to zarazenie
    wczesniej nie było takie łatwe, albo trafiłem na wyjątkowo zaraźliwego
    omikrona ...

    > Wyszczepienie pi razy oko to 50% populacji Polski,

    Obecnie chyba więcej.

    > reszta się uodporniła przechorowywując lub bezobjawowo. Przynajmniej takie
    > osądy się dziś słyszy wśród epidemiologów.

    I wydają się sensowne.
    Wiec rzeczywista smiertelnosc znacznie nizsza o od oficjalnej,
    też wydaje sie sensowna.

    > W końcu dziś, mimo kolejnych mutacji wirusa, chorują w Polsce dziesiątki
    > ludzi a nie dziesiątki tysięcy. Jeśli nie jest to skutek uodpornienia się
    > populacji to może mi powiesz czego?

    Braku testów.
    Od 1.04.2022 znikly bezpłatne testy, to teraz nawet nie wiesz, ilu
    jest zakażonych.
    Wczesniej tez nie wiedziałes dokładnie, ale szerokie testowanie
    pozwala wychwycic duzo przypadkow.
    A dzis, jak pójdziesz z objawami "grypy" do przychodni, to przetestują
    profilaktycznie, czy dopiero za tydzien, jak leczenie nie pomoże?.

    Ale fakt - przy okazji oznacza to, ze Covid juz nie jest taki grozny.
    Czy to dzięki nowym mutacjom, czy dzieki odpornosci nabytej i
    szczepionkowej, czy dzieki wyginięciu osobnikow nadwrazliwych ...
    moze wszystko po trochu.

    P.S. Tegoroczna grypa jakas wredna, slyszę od znajomych.
    Taka mutacja, czy skutek Covid, a moze skutek szczepionki na Covid ?

    PPS. dawniej mowiono, ze wirusy stale mutują, i im wiecej chorych,
    tym wiecej/szybsza mutacja. Wiec cieszyc sie z omikrona, czy martwic?

    J.

  • 67. Data: 2023-02-22 13:05:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Feb 2023 09:28:51 -0000 (UTC), Jacek wrote:

    > To se zrób. Idź do najbliższego szpitala i się tam rozejrzyj. A w ogóle z
    > nawiedzeńcami od spisków ogólnoświatowych nie rozmawiam.

    Przedostatnia fala miala 32 tys zachorowan na tydzien, w szczycie 12
    wrzesnia 2022.
    Ostatnia chyba jeszcze trwa, 10 tys/tydz 13-go lutego lutego.

    To wiecej niz było wiosną 2020.

    Przyjmując, ze teraz testowane są tylko cięzsze przypadki, ktore
    trafiają do szpitali, to ciekawe ile jest naprawde zachorowan.
    Inna sprawa, ze w 2020 testowanie tez nie bylo masowe.

    A jeszcze inna - szpitale i karetki robią chyba szybkie testy na
    wszystkich pacjentach, wiec to tez jakis wskaznik jest ..

    J.

  • 68. Data: 2023-02-22 14:46:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 19:59, Jacek pisze:

    > Znasz powiedzenie: Nie dyskutuj z głupcem. Sprowadzi cię do swego poziomu
    > i tam pokona doświadczeniem :) Więc gadać z tobą nie będę.
    > Gogle są dla każdego. Postudiuj zagadnienie sam.

    "Nawet nie będę pisał jakie, to poniżej mojej
    godności."

    Ty masz godność?
    Przylazłeś aby nabluzgać. Umiesz coś więcej?

  • 69. Data: 2023-02-22 14:53:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-20 o 08:14, Cavallino pisze:
    > I tak jak byłem gorącym przeciwnikiem lockdownu, który miał więcej
    > negatywów, niż pozytywów, tak rozumiem, dlaczego to robiono.
    > Bo nie było inne sposobu, żeby "coś zrobić" (leczyć się nie dało,
    > szczepić też nie, a ludzie umierali).
    >
    > Więc pod publiczkę "coś zrobiono".
    > A czy z tego tytułu umarło mniej ludzi, niż by umarło bez niego - nie
    > wiadomo.

    No właśnie. Nie wiadomo. Tylko dlaczego wiadomo że sceptyk NIE MA RACJI?
    DLACZEGO?

    Za to wiadomo że szkody będą wieloletnie a w tv już nie usłyszysz o
    długu zdrowotnym spowodowanym np. zmniejszeniem ilości łózkodniówek w
    szpitalach.

    Wspominanie o tym to znowu jest szurostwo i oszołomstwo?

    To może niech uczony, szkolony a głupi pierdolony niech się nie pcha w
    telewizor bo robi więcej szkody niż pożytku.

  • 70. Data: 2023-02-22 17:28:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2023 o 12:58, J.F pisze:

    > Obecnie chyba więcej.

    Zależy od definicji - po drugim boosterku? Nie sądzę. A po pierwszym,
    rok temu to robienie kurwy z logiki, że są w pełni zaszczepieni.

    > I wydają się sensowne.
    > Wiec rzeczywista smiertelnosc znacznie nizsza o od oficjalnej,
    > też wydaje sie sensowna.

    Kiedy ostatnio sprawdzałem swoją ulubioną szurską strone (ukejski urząd
    statystyczny) to było że OIDP 80% krwiodawców przeszło kowid - to się po
    typie przeciwciał poznaje czy po szczepioeniu czy po przechorowaniu.

    Załóżmy że te 80% zostało (choć teraz pewnie jest bliskie 100%) i że w
    PL jest podobnie. mamy 37M*0,8 ludzi i 120k śmierci na
    kowid+_choroby_współistniejące_. 1/4 procenta - w chorobami
    współistniejącymi. Na sam kowid jeszcze przez jakieś 10. Czyli 0,025%.
    Sprawdzi ktoś ile jest na grypę?

    > A dzis, jak pójdziesz z objawami "grypy" do przychodni, to przetestują
    > profilaktycznie, czy dopiero za tydzien, jak leczenie nie pomoże?.

    Wcale nie testują - teleporada i zwolnienie do końca tygodnia. Kiedyś
    była kwarantanna;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!