  • 11. Data: 2011-06-19 16:10:39
    Temat: Re: Samochód z wypożyczalni z OC sprawcy - jakie szanse
    Od: "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl>

    Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > KtoĹ&#65533; ma jakieĹ&#65533; doĹ&#65533;wiadczenie w tej materii?
    > Jak poszĹ&#65533;o?
    > Jest sens siÄ&#65533; z tym bujaÄ&#65533;?

    Niedawno naprawialem samochod w ASO Mitsubishi z OC sprawcy.
    Z warsztatem rozliczalem sie bezgotowkowo, za samochod zastepczy na czas
    naprawy zaplacilem sam.

    Skan faktury za wynajecie samochodu wyslalem mailem do firmy ubezpieczeniowej
    (Hestia) - zwrocili mi kwote netto. Jak upomnialem sie o VAT - nie prowadze
    dzialalnosci gosp. - zostalem poproszony o przeslanie oryginalu faktury poczta.

    Oryginalu nie wyslalem, szkoda mi czas tracic na poczcie, ale wniosek z tego
    taki, ze koszt wynajecia samochodu zastepczego jest do odzyskania z OC sprawcy
    kolizji bez wiekszych problemow.

    Pozdr! :-)

  • 12. Data: 2011-06-19 22:14:05
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > taki, ze koszt wynajecia samochodu zastepczego jest do odzyskania z OC sprawcy

    Wazna informacja, bo sprawca jest właśnie w... Hestii.

    :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 13. Data: 2011-06-20 04:04:11
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nigdzie nic takiego nie napisalem. Tylko tyle ze ze poszkodowany
    > ryzykuje spora kwote.

    a są u nas wypożyczalnie 50pln/dzień czy coś koło tego ?

    pozdrawiam.