  • 1. Data: 2011-03-21 22:21:48
    Temat: [SPRZEDAM] Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    Witam

    Kolega sprzedaje, bo przesiada się na motocykl:

    http://allegro.pl/honda-crx-1-6-16v-1989-100-orygina
    l-i1505646768.html

    Dla kogoś kto szuka drugiego, jako weekendową zabawkę idealne. W serii
    zawstydzi niejednego współczesnego i mocnego diesla. Wystarczy kompresor
    od Mercedesa C180 i niszczymy prawie wszystko co jeździ po mieście. Albo
    latamy w oryginalne - zależy kto co lubi. Tak czy inaczej jak to Honda -
    kręci się wysoko i sprawia dużo przyjemności z jazdy.

    Cena do negocjacji.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 2. Data: 2011-03-21 22:30:18
    Temat: Re: [SPRZEDAM] Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 22:21:48 +0100, []v[]artec napisał(a):

> [...]
    > latamy w oryginalne - zależy kto co lubi. Tak czy inaczej jak to Honda -
    > kręci się wysoko i sprawia dużo przyjemności z jazdy.

    o.. udało mu się już załatwić ten lewy dowód rejestracyjny bez zastawu
    komornika?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-03-21 22:38:58
    Od: "Karthoon " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    []v[]artec <m...@W...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Kolega sprzedaje, bo przesiada się na motocykl:
    >
    > http://allegro.pl/honda-crx-1-6-16v-1989-100-orygina
    l-i1505646

    W tym ogłoszeniu w cenie dopisało mu się na końcu o jedno zero za dużo.

  • 4. Data: 2011-03-21 22:48:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-21 22:21, []v[]artec pisze:
    > Kolega sprzedaje, bo przesiada się na motocykl:
    >
    > http://allegro.pl/honda-crx-

    To nie wino, nie drozeje z wiekiem.

  • 5. Data: 2011-03-21 22:53:11
    Temat: Re: Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 21 Mar, 22:21, "[]v[]artec" <m...@W...pl> wrote:
> [...]
    > latamy w oryginalne - zależy kto co lubi. Tak czy inaczej jak to Honda -
    > kręci się wysoko i sprawia dużo przyjemności z jazdy.

    12000 za 22 letnie auto ? to ja kupiłem yarisa z 2001 za 9000... coś
    tu jest nie tak.
    Mimo wszystko gratuluję. Bryka piękna - nie wiem dlaczego ale ta biel
    mnie przyciąga, bardzo przyzwoicie utrzymane wizualnie. Życzę Ci,
    żebyś znalazł na niego kupca.

  • 6. Data: 2011-03-22 02:09:50
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "[]v[]artec" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > latamy w oryginalne - zależy kto co lubi. Tak czy inaczej jak to Honda -
    > kręci się wysoko i sprawia dużo przyjemności z jazdy.

    Ja rozumiem, że CRX to legenda i prawie-youngtimer, ale 12k to IMO
    przegięcie pałki. Znajomy wystawił bardzo dobrze utrzymanego Del-Sola z
    elektryczną targą z '95 za podobną kasę.

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 7. Data: 2011-03-22 08:10:13
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 22 Mar, 02:09, "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> wrote:

    > Ja rozumiem, że CRX to legenda i prawie-youngtimer, ale 12k to IMO
    > przegięcie pałki. Znajomy wystawił bardzo dobrze utrzymanego Del-Sola z
    > elektryczną targą z '95 za podobną kasę.

    Dokladnie tak. Tyle to mozna zadac za seryjne, nie biorace oleju i nie
    pordzewiale iVT (sam bym chetnie kupil ;)).

    pozdr
    AA

  • 8. Data: 2011-03-22 10:49:42
    Temat: Re: [SPRZEDAM] audi S8 99r oryginał
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    to ja skorzystam z okazji i w tym wątku - będę chciał sprzedać
    swoją AUDI S8 z 99 roku kupioną przeze mnie za 15 tys zł

    sprzedam ją za 50 tys zł

    10 lat młodsza,
    przynajmniej nikomu nie zardzewieje
    340 koni bez kompresora daje radę crx`om i mercedesom c z kompresorem
    W serii zawstydzi niejednego współczesnego i mocnego diesla.
    Sorki WSZYSTKIE!!!

    Jak komuś mało to może założyć duży amerykański supercharger.
    Albo latamy w oryginalne - zależy kto co lubi.

    ;-))

  • 9. Data: 2011-03-22 11:10:15
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-03-21 22:21, []v[]artec pisze:

    > Dla kogoś kto szuka drugiego, jako weekendową zabawkę idealne. W serii
    > zawstydzi niejednego współczesnego i mocnego diesla. Wystarczy kompresor

    Jeśli mocny diesel to Focus 1.6 TDCi to rzeczywiscie, zawstydzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 10. Data: 2011-03-22 11:14:28
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-21 22:21, []v[]artec pisze:
    > Witam
    >
    > Kolega sprzedaje, bo przesiada się na motocykl:
    >
    > http://allegro.pl/honda-crx-1-6-16v-1989-100-orygina
    l-i1505646768.html

    Swoją drogą ciekawi mnie ta naklejka na zderzak z inf o silniku która ma
    przyjść z Japonii... Będzie świecić po zmroku? ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis