  • 1. Data: 2011-03-21 19:43:29
    Temat: strona aut w Niemczech
    Od: "Jendrek" <J...@g...com>

    Czy ktos podpowie mi jakas sensowna strone aut niemieckich? Chcialem kupic
    jakiegos sensownego Opla Insignie. Mowa oczywiscie o portalu niemieckim.
    Pzdr.

  • 2. Data: 2011-03-21 19:58:58
    Temat: Re: strona aut w Niemczech
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-21 19:43, Jendrek pisze:
    > Czy ktos podpowie mi jakas sensowna strone aut niemieckich? Chcialem kupic
    > jakiegos sensownego Opla Insignie. Mowa oczywiscie o portalu niemieckim.
    > Pzdr.

    Czy mobile.de nie nadaje się?

  • 3. Data: 2011-03-21 21:01:17
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    --
    jesteś pewny???
    POdobno bardzo zawodne auto, psujące się na potęgę.

    Dawid

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 110321-1, 2011-03-21
    Przetestowano na: 2011-03-21 21:01:18

  • 4. Data: 2011-03-21 21:12:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 21:01:17 +0100, Dawidus napisał(a):

> [...]
    > Baza sygnatur wirusow (VPS): 110321-1, 2011-03-21
    > Przetestowano na: 2011-03-21 21:01:18
    > avast! - copyright (c) 1988-2011 ALWIL Software.

    Ja jestem pewien, że wysyłasz puste posty, piszesz teksty w miejscu na
    stopkę a dodatkowo twój program antywirusowy spamuje grupę reklamowym
    śmieciem.
    Mógłbyś zrobić z tym porządek?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2011-03-21 21:41:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jendrek

    > Czy ktos podpowie mi jakas sensowna strone aut niemieckich?

    Będzie ciężko. Do tej pory nie słyszałem, żeby jakiś samochód zrobił
    sobie własną stronę.

  • 6. Data: 2011-03-22 08:13:57
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    > Ja jestem pewien, że wysyłasz puste posty, piszesz teksty w miejscu na
    > stopkę a dodatkowo twój program antywirusowy spamuje grupę reklamowym
    > śmieciem.
    > Mógłbyś zrobić z tym porządek?

    Puste? Chyba bzdurzysz :-)
    Jeśli chodzi o stopkę z Avast-a - powiedz jak zmienić to zmienię.
    Konkretnie.

    Dawid

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 110321-2, 2011-03-22
    Przetestowano na: 2011-03-22 08:13:58

  • 7. Data: 2011-03-22 09:43:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-21 21:01, *Dawidus* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    opel.de :)

    > jesteś pewny???
    > POdobno bardzo zawodne auto, psujące się na potęgę.

    Mam kontakt z ponad 20 Insigniami (służbówki w GMMP) i poza drobiazgami
    związanymi z wiekiem dziecięcym (słyszałem o 2, czy 3 przypadkach
    luzowania się wiązki przewodów od klimy gdzieś w komorze silnika - 2.0
    CDTI) nic się w nich nie dzieje.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 8. Data: 2011-03-22 11:18:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 08:13:57 +0100, Dawidus napisał(a):

    > Puste? Chyba bzdurzysz :-)
    > Jeśli chodzi o stopkę z Avast-a - powiedz jak zmienić to zmienię.
    > Konkretnie.

    Pusty... od cytatu do delimitera nie było ani jednego znaku.
    A co do spamu - to ty wysyłasz. Dostałeś bana na google?

  • 9. Data: 2011-03-22 15:52:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 21 Mar 2011 19:43:29 +0100, w <im86n6$nf4$1@mx1.internetia.pl>, "Jendrek"
    <J...@g...com> napisał(-a):

    > Czy ktos podpowie mi jakas sensowna strone aut niemieckich? Chcialem kupic
    > jakiegos sensownego Opla Insignie. Mowa oczywiscie o portalu niemieckim.

    mobile.de
    autoscout24.de

  • 10. Data: 2011-03-22 16:13:52
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    > Pusty... od cytatu do delimitera nie było ani jednego znaku.
    > A co do spamu - to ty wysyłasz. Dostałeś bana na google?

    dlaczego mnie obrażasz i wyzywasz od spamera?
    Czy ja Cię krzywdzę człowieku? O czym Ty piszesz.
    Przemyśl to.

    Dawid

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 110322-0, 2011-03-22
    Przetestowano na: 2011-03-22 16:13:53