  • 11. Data: 2011-03-22 12:17:25
    Temat: Re: [SPRZEDAM] Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 22/03/2011 10:10, Maciej Browarczyk wrote:

    > Jeśli mocny diesel to Focus 1.6 TDCi to rzeczywiscie, zawstydzi.

    Ten z tematu to faktycznie zadna rewelacja, ale jezdzilem CRXem SIR
    przyciagnietym z japonii. 170KM w budzie wazacej 850kg jest calkiem zrywne.

    Kamil

  • 12. Data: 2011-03-22 13:02:06
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-03-22 12:17, Kamil pisze:

    > Ten z tematu to faktycznie zadna rewelacja, ale jezdzilem CRXem SIR przyciagnietym
    > japonii. 170KM w budzie wazacej 850kg jest calkiem zrywne.

    ale na pewno "pasek w tedku" kombi, niebity, od dziadka z niemiec będzie lepszy.
    Przecież
    "wszystkie benzyny to muły" ;)

  • 13. Data: 2011-03-22 13:10:55
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 22/03/2011 12:02, komar wrote:

    > ale na pewno "pasek w tedku" kombi, niebity, od dziadka z niemiec będzie
    > lepszy. Przecież "wszystkie benzyny to muły" ;)

    Wiadomo, w końcu kopie w plecy pomiędzy 2000 a 2150 obrotów. ;)

    Kamil

  • 14. Data: 2011-03-22 16:40:27
    Temat: Re: Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Mateusz wrote:

    > 12000 za 22 letnie auto ? to ja kupiłem yarisa z 2001 za 9000... coś
    > tu jest nie tak.
    > Mimo wszystko gratuluję. Bryka piękna - nie wiem dlaczego ale ta biel
    > mnie przyciąga, bardzo przyzwoicie utrzymane wizualnie. Życzę Ci,
    > żebyś znalazł na niego kupca.

    12k to za dużo, ale tak z 8-9k jest warta, jeśli rzeczywiście tak
    rewelacyjnie utrzymana.
    Tylko... to nie jest samochód do lansu, a do ostrej jazdy ;-)

    Ktoś kto taki kupi, to żeby się poganiać w jakichś KJS-ach albo coś w
    tym stylu. A tak traktowane auto, bardzo szybko przestanie być takie
    ładne ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 15. Data: 2011-03-22 18:39:41
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-03-21 22:21, []v[]artec wrote:
    > Witam
    >
    > Kolega sprzedaje, bo przesiada się na motocykl:
    >
    > http://allegro.pl/honda-crx-1-6-16v-1989-100-orygina
    l-i1505646768.html

> [...]
    > latamy w oryginalne - zależy kto co lubi. Tak czy inaczej jak to Honda -
    > kręci się wysoko i sprawia dużo przyjemności z jazdy.

    dopisało się jedno 0 za dużo chyba,
    dorzucam tysiaka i kupuję np.
    http://allegro.pl/unikatowy-egzemplarz-elektryczny-d
    ach-skory-serwis-i1500316771.html

  • 16. Data: 2011-03-22 21:18:31
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Mar 22, 8:10 am, Adam Adamaszek <c...@g...com> wrote:
> [...]

    Del Solów jest sporo więcej. Pod względem przyjemności z jazdy Del Sol
    był cofnięciem się o duuuży krok do tyłu w porównaniu do tego modelu.
    To jest klasyka sportowych wózków końca lat 80tych a Del Sol to
    bulwarowa popierdółka choćby nie wiem ile koni w nich siedziało.

    > Dokladnie tak. Tyle to mozna zadac za seryjne, nie biorace oleju i nie
    > pordzewiale iVT (sam bym chetnie kupil ;)).

    To je znajdź :) Jeśli w srodku jest to co napisano w opisie a
    szczególnie jeśli faktycznie to jest dwuwałkowa 1.6i-16 a nie 1.6i
    SOHC to znajdzie amatora. Musi tylko trafić na gościa z fazą na
    flashback do młodości, któremu +- 3 tys będzie powiewało. Piszę jako
    40+latek który Civica 3d 1.6i-16 w 1994 roku ujeżdżał i ten wygląda
    bardzo kusząco.

  • 17. Data: 2011-03-22 21:22:12
    Temat: Re: audi S8 99r oryginał
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Mar 22, 10:49 am, "fuen" <fuen[spam]@wp.pl> wrote:
    > to ja skorzystam z okazji i w tym wątku - będę chciał sprzedać
    > swoją AUDI S8 z 99 roku kupioną przeze mnie za 15 tys zł
    >
    > sprzedam ją za 50 tys zł
    >
    > 10 lat młodsza,
    > przynajmniej nikomu nie zardzewieje
    > 340 koni bez kompresora daje radę crx`om i mercedesom c z kompresorem
    > W serii zawstydzi niejednego współczesnego i mocnego diesla.
    > Sorki WSZYSTKIE!!!
    >
    > Jak komuś mało to może założyć duży amerykański supercharger.
    > Albo latamy w oryginalne - zależy kto co lubi.
    >
    > ;-))

    Jeśli to S8 przeżyje kolejne 12 lat w idealnym stanie, niewalona,
    nieskundlona, niepodrutowana to może być wtedy tyle warta.

  • 18. Data: 2011-03-22 21:34:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mateusz

    > 12000 za 22 letnie auto ? to ja kupiłem yarisa z 2001 za 9000... coś tu
    > jest nie tak.

    A ja kupiłem skuter z 2011 za 1000 zł... coś tu jest nie tak... tylko co?
    Ktoś podpowie?

  • 19. Data: 2011-03-23 09:45:35
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-22, Massai <t...@w...pl> wrote:

    > 12k to za dużo, ale tak z 8-9k jest warta, jeśli rzeczywiście tak
    > rewelacyjnie utrzymana.

    Z pewnością. Bez powodu by się nie chwalił książką serwisową z ostatnim
    wpisem sprzed dziesięciu(!) lat.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 20. Data: 2011-03-23 16:19:40
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-21 22:53, Mateusz pisze:

    > 12000 za 22 letnie auto ?

    Ale ze co, za malo chce?

    >to ja kupiłem yarisa z 2001 za 9000...

    Kupiles gowno z 2001 roku.
    Juz wolalbym jezdzic ta 22 letnia honda niz tym nic nie wartym yarisem.

    > coś
    > tu jest nie tak.

    No wlasnie.
    Nie kazdy jezdzi rocznikiem.

    > Mimo wszystko gratuluję. Bryka piękna - nie wiem dlaczego ale ta biel
    > mnie przyciąga, bardzo przyzwoicie utrzymane wizualnie. Życzę Ci,
    > żebyś znalazł na niego kupca.

    Piekna?
    IMHO niesamowita, nie przypominam sobie abym widzial w ostatnich latach
    taka honde w takim stanie :D

    --
    Karolek