  • 1. Data: 2011-03-21 21:57:07
    Temat: Wypadek w Bydgoszczy
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    http://kontakt24.tvn.pl/temat,ciezarowka-zmiazdzyla-
    auta-zapis-tragedii,87115.html

    "Kierowca ciężarowego Iveco z nieustalonej przyczyny stracił panowanie
    nad pojazdem" - jak dla mnie to było za szybko, a może się i kierowcy
    przysnęło.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2011-03-21 23:01:35
    Temat: Re: Wypadek w Bydgoszczy
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > "Kierowca ciężarowego Iveco z nieustalonej przyczyny stracił panowanie
    > nad pojazdem" - jak dla mnie to było za szybko, a może się i kierowcy
    > przysnęło.

    Chyba to drugie, nie wyglada jakby gosc choc probowal hamowac. Szkoda
    dzieciaka:-(

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2011-03-22 00:55:09
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2011-03-21 21:57, jerzu pisze:

> [...]
    >

    > "Kierowca ciężarowego Iveco z nieustalonej przyczyny stracił panowanie
    > nad pojazdem" - jak dla mnie to było za szybko, a może się i kierowcy

    Po mojemu chciał z tą prędkością zjechać na prawy pas, tam miał kolizję
    ze srebrnym autem i to go wybiło z pantałyku. Efekt znamy.

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

  • 4. Data: 2011-03-22 08:38:02
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-03-22 00:55, PepedB pisze:

    > Po mojemu chciał z tą prędkością zjechać na prawy pas, tam miał kolizję
    > ze srebrnym autem i to go wybiło z pantałyku. Efekt znamy.

    Obawiam się, że i jak na taki manewr, to prędkość miał zbyt dużą - tam
    było czerwone i stały dwa samochody. Bardziej mi tu pasuje przyśnięcie,
    zasłabnięcie, albo np. żar z papierosa.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2011-03-22 10:01:51
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-22 08:38, LEPEK pisze:

    > Obawiam się, że i jak na taki manewr, to prędkość miał zbyt dużą - tam
    > było czerwone i stały dwa samochody. Bardziej mi tu pasuje przyśnięcie,
    > zasłabnięcie, albo np. żar z papierosa.

    A może po prostu pisał SMS'a. Dla mnie to nie jest wypadek, tylko
    nieumyślne morderstwo i za to powinni go sądzić. No chyba, że ojciec
    dziecka wcześniej sprawy nie rozwiązał.

    A.

  • 6. Data: 2011-03-22 10:45:35
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-03-22 10:01, Arek pisze:

    > A może po prostu pisał SMS'a. Dla mnie to nie jest wypadek,

    Nie wiem jak dla Ciebie, ale większości jednak jest:
    http://sjp.pwn.pl/slownik/2540057/wypadek
    No chyba że pisał tego sms'a tylko po to aby rozbić dwa samochody i
    odebrać życie dziecku. Trzeba by sprawdzić co napisał...

    > tylko
    > nieumyślne morderstwo i za to powinni go sądzić.
    Jeżeli już to nieumyślne zabójstwo. Morderstwo z definicji jest umyślne
    http://sjp.pwn.pl/slownik/2484598/morderstwo
    Tak czy inaczej doszło do niego w wyniku wypadku.

    A swoją drogą ja jestem ostrożny w wydawaniu takich sądów. Nie znam
    człowieka, nie wiem co dzieje się z jego psychiką, ale na pewno jego
    sytuacja psychiczna jest nie do pozazdroszczenia. Mam dwójkę dzieciaków,
    które bardzo kocham, ale wydaje mi się, że z dwojga złego lepiej bym
    zniósł stratę własnego dziecka, niż brzemię spowodowania śmierci dziecka
    obcego. Sumienie potrafi wymierzać bardzo dotkliwą karę...

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 7. Data: 2011-03-22 10:46:51
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bqefo6h4st4tj4fm1e15shbuoijir2thu6@4ax.com...
> [...]
    > "Kierowca ciężarowego Iveco z nieustalonej przyczyny stracił panowanie
    > nad pojazdem" - jak dla mnie to było za szybko, a może się i kierowcy

    Moze w duzym SUVie przezylaby... to coupe tez nie wyglada zbyt ciekawie.

    Nie ma to jak duzy pieciometrowy czolg!

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2011-03-22 11:01:32
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Nie ma to jak duzy pieciometrowy czolg!

    bzdury pi...sz

    Nie ma jak zajmowanie lewego pasa, na nim nie bylo ciezarowek. Zwykle kobiety
    usilnie siedza na prawym pasie. Lewy byl wolny ale to tez gadanie typu gdyby
    babcia miala wasy, mnie by nie skasowal bo ja w takiej sytuacji bylby na lewym.

    Ogolnie jesli jest kilka pasow to durnie sporo jedzie po skrajnym prawym, tam
    gdzie tiry. Moze w W-wie jest inaczej...

    Ulubiony moj przyklad, wjazd do Wroclawia od A4 (pierwsze swiatla). Korek na
    prawym... na srodkowym aut znaaacznie mniej a na skrajnym lewym to juz w ogole.
    Dekle z prawego (chcacy jechac prosto) zwykle straca cykl, ci ze srodkowego nie
    a ci z lewego to juz na pewno przejada.

    Na prawym "za tirami"

    1) nic nie widzisz przed siebie
    2) stracisz jeden cykl przy dluzszym korku bo tiry wolno ruszaja
    3) mozesz zaliczyc to co wyzej na filmie...
    4) pewnie cos jeszcze

  • 9. Data: 2011-03-22 11:10:46
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    W dniu 2011-03-22 11:01, Papkin pisze:

> [...]
    > kobiety usilnie siedza na prawym pasie. Lewy byl wolny ale to tez
    > gadanie typu gdyby babcia miala wasy, mnie by nie skasowal bo ja w

    Czlowieku - zajmowanie PRAWEGO pasa? Z UK przyjechales?

    m.

  • 10. Data: 2011-03-22 11:23:35
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Czlowieku - zajmowanie PRAWEGO pasa? Z UK przyjechales?

    nie domysliles sie ze mowimy o takim skrzyzowaniu jak na filmie?