  • 1. Data: 2011-03-21 21:17:38
    Temat: opony Fullrun - zna ktoś?
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Cena bardzo przyzwoita, choć przysłowie mówi, że biednego nie stać na
    kupowanie taniochy...

    Zna ktoś i może coś powiedzieć o tych oponkach?:
    http://www.oponeo.pl/dane-opony/fullrun-hp199-215-55
    -r16-97-v-xl

    opinie klientów na stronach kilku polskich sprzedawców są podejrzanie
    pozytywne. Znalazłem jednak sporo negatywnych opinii na anglojęzycznych
    forach...

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2011-03-21 21:37:54
    Temat: Re: opony Fullrun - zna ktoś?
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] napisal:

    > Zna ktoś i może coś powiedzieć o tych oponkach?:
    > http://www.oponeo.pl/dane-opony/fullrun-hp199-215-55
    -r16-97-v-xl

    Po bieżniku sądząc, będą głośne jak cholera i będzie wozić na koleinach
    -- zupełnie jak w przypadku GY EAGLE F1, na których miałem
    nieprzyjemność jeździć przez dwa sezony. Nie polecam opon z takim
    bieżnikiem do codziennej, cywilnej jazdy. Poza wyglądem wiele sobą nie
    reprezentują.

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 3. Data: 2011-03-21 21:40:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]

    > opinie klientów na stronach kilku polskich sprzedawców s? podejrzanie
    > pozytywne. Znalaz?em jednak sporo negatywnych opinii na anglojezycznych
    > forach...

    Takie opinie to można sobie wsadzić tam, gdzie słońce nie dochodzi, bo
    tanie opony kupują ludzie, którzy wcześniej też mieli tanie opony, czyli
    mają żadne porównanie i niskie wymagania. Stąd dziwnie dobre opinie na
    temat kiepskich opon.

  • 4. Data: 2011-03-21 22:00:47
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl>
    napisał w wiadomości news:4d87b259$1@news.home.net.pl...
> [...]
    >
    > opinie klientów na stronach kilku polskich sprzedawców są podejrzanie
    > pozytywne. Znalazłem jednak sporo negatywnych opinii na anglojęzycznych

    Miałem goodyeary z podobnym bieżnikiem. Na suchym rewelacja, na mokrym
    tragedia... Dość wytrzymałe, ale to raczej zależało do gumy, nie kształtu
    bieżnika, więc tu może być odwrotnie. Ja bym ich nie kupił, właśnie ze
    względu na bieżnik.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 5. Data: 2011-03-21 22:09:15
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-03-21 21:37, Myjk pisze:

> [...]
    > nieprzyjemność jeździć przez dwa sezony. Nie polecam opon z takim
    > bieżnikiem do codziennej, cywilnej jazdy. Poza wyglądem wiele sobą nie

    jasnowidz? miałem kiedyś nexeny n2000 miały bardzo podobny wzór
    bierznika i były bardzo przyzwoite, a przede wszystkim super ciche.

  • 6. Data: 2011-03-21 23:50:46
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Olek napisal:

    > jasnowidz? miałem kiedyś nexeny n2000
    > miały bardzo podobny wzór bierznika

    Jeśli nie widzisz różnicy w bie-Ż-niku pomiędzy wspominanymi przeze
    mnie GY E F1 i porównywanymi do wątkowych FR HP199 a zapodanymi przez
    ciebie NEXENami N2000 -- to już nie moja wina. Sugerowałbym jednak
    porównać strukturę tych opon -- jest drastycznie inna.

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 7. Data: 2011-03-22 00:51:15
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-03-21 23:50, Myjk pisze:

> [...]
    > ciebie NEXENami N2000 -- to już nie moja wina. Sugerowałbym jednak
    > porównać strukturę tych opon -- jest drastycznie inna.

    wybacz ale wydaję mi się, że to nie bieŻnik decyduje o tym, czy opona
    jest głośna czy nie

  • 8. Data: 2011-03-22 08:09:09
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-22 00:51:15 Olek

    > wybacz ale wydaję mi się, że to nie bieŻnik
    > decyduje o tym, czy opona jest głośna czy nie

    Co w takim razie, jeśli nie bieżnik?

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2011-03-22 10:40:37
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-03-22 08:09, Myjk pisze:
    > 2011-03-22 00:51:15 Olek

    > Co w takim razie, jeśli nie bieżnik?

    chyba głównie mieszanka z jakiej jest wykonana...

  • 10. Data: 2011-03-22 14:14:30
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > chyba głównie mieszanka z jakiej jest wykonana...

    Mieszanka też pewnie ma wpływ, ale to kształt bieżnika decyduje, czy opona
    jest głośna czy nie.