  • 21. Data: 2016-01-19 22:49:42
    Temat: Re: SONDA wraca
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Wydał książkę nie tak dawno.

    No juz jakis czas temu. Jakos sie zebrac nie moge, zeby po autograf do
    Lomianek pojechac.

    > Moim zdaniem warto poczytać.

    Zdecydowanie warto. Nie tylko ze wzgledu na Sonde, ale opis TVP za PRLu
    jest genialny.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 22. Data: 2016-01-19 23:10:08
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale tak dla jaj?

    Zalezy co przez to rozumiec. Dla mnie wazne jest, by jak najwiecej
    mlodych ludzi bylo zainteresowanych przedmiotami scislymi, technika, lub
    przynajmniej ich znaczenie docenialo. Irytuje mnie, jak ktos uwaza sie
    za czlowieka wyksztalconego, bo skonczyl studia humanistyczne, a nie ma
    pojecia o prawie Ohma, albo napiecia od naterzenia nie odroznia. I taki
    dziennikarz (bo w tym zawodzie chyba najliczniej sa reprezentowani
    tumanisci) potrafi godzinami gledzic o polityce, sporcie, tworczosci
    jakiegos pozal sie Boze artysty, ale nie zada sobie trudu, by pojsc do
    pierwszego lepszego instytutu, PANu, firmy, czy poczytac nad czym ludzie
    pracuja.
    Nie zbudujemy dostatniego kraju, jesli "Noble" bedziemy dostawac za
    poezje (z calym szacunkiem i sympatia dla tejże).
    "Nasza Sonda" byla takim pomyslem, by przekonania wprowadzic w zycie. A
    przy okazji ciekawa i fajna zabawa.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2016-01-19 23:42:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pawel "O'Pajak" napisał jak umiał:

    > Irytuje mnie, jak ktos uwaza sie za czlowieka wyksztalconego,
    > bo skonczyl studia humanistyczne, a nie ma pojecia o prawie Ohma,
    > albo napiecia od naterzenia nie odroznia.

    Ci co skończyli studia humanistyczne przeważnie jednak potrafią
    odróżnić natężenie od "natęrzenia". To też trzeba docenić.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2016-01-19 23:48:30
    Od: Mario <M...@...pl>

    > Ci co skończyli studia humanistyczne przeważnie jednak potrafią
    > odróżnić natężenie od "natęrzenia". To też trzeba docenić.

    Mistrz ciętej riposty :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 25. Data: 2016-01-20 10:13:54
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > To też trzeba docenić.

    Oups, doceniam. Na szczescie wsrod "technicznych" tez ludzie sa czujni:-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 26. Data: 2016-01-20 10:51:00
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-01-19 o 16:37, Luke pisze:

    > Dzisiaj o technologii dowiadujemy się z promocji w hipermarkecie.

    To gratuluję zdobytej wiedzy i jej źródła.

  • 27. Data: 2016-01-20 15:04:07
    Od: b...@g...com

    użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
    > Powitanko,

    > Oups, doceniam. Na szczescie wsrod "technicznych" tez ludzie sa czujni:-)

    U japońców redukują takie kierunki produkowane
    w nadmiarze i kierują luda na techniczne.

    Teraz w PL każdy by chciał wiersze pisać, niestety
    rynek ma inne potrzeby, że tak powiem bardziej przyziemne.

  • 28. Data: 2016-01-20 15:11:00
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 10:51, robot pisze:

    > To gratuluję zdobytej wiedzy i jej źródła.

    Co chcesz. Technologia tak ma :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 29. Data: 2016-01-20 16:36:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 Jan 2016 10:51:00 +0100, robot <r...@o...pl> wrote:
    > To gratuluję zdobytej wiedzy i jej źródła.

    Dlaczego? Lepiej niż z bazaru Różyckiego. Każda współczesna
    technologia (czyt. elektronika) użytkowa w końcu ląduje w
    hipermarkecie.

    --
    Marek

  • 30. Data: 2016-01-20 16:59:03
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Każda współczesna technologia (czyt. elektronika)

    Ja wiem, ze grupa elektroniczna i naduzylem nieco jej zasady piszac
    posta jakby OT, no ale skoro juz... Ja bym sie bardzo chcial dowiedziec
    z TV np., co sie dzieje, jaki jest postep w pracach nad kontrolowana
    fuzja wodoru. Temat stary, jak sie pojawil, to sie o tym mowilo, a teraz
    cisza. I tego sie w hipermarkecie nie dowiem. Postep w elektronice
    rzeczywiscie kazdy moze metoda Macayeva poznac, ale juz jak sie bedzie
    ja zasilac za czas jakis, to temat ciekawy. Wyswietlacz 4k w telefonie i
    fontanna oraz apka do zamiany telefonu w kuchenke mikrofalowa? Fajnie,
    tylko te akumulatory ciezkie;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa