  • 101. Data: 2016-02-11 22:14:40
    Temat: Re: SONDA wraca
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
    news:op.ycmdzlbtctg864@hopeit.linksys...
    W dniu 19.01.2016 o 16:47 ACMM-033 <v...@i...pl> pisze:

    > Niestety ;)
    > ",,Sonda 2" aktywnie zaistnieje także w Internecie, angażując użytkowników
    > Facebooka czy serwisu Instagram do samodzielnych poszukiwań i badań."
    > http://satkurier.pl/news/125310/tomasz-rozek-poprowa
    dzi-program-8222sonda-28221-w-tvp2.html

    Mnie chodzi o to, aby nie była tymi słowami przeplatana, jak młodzież
    kibolska wypowiedź słowami "k..wa" i "pi...lić".
    Raz, jak się wysmyknie, to nie problem. Ale co poradzę, że u mnie w hosts
    wpisane jest
    facebook.com 127.0.0.1
    twitter.com 127.0.0.1
    (co śmieszniejsze, kilka Avastów wykrywa takie zestawienie tych linijek jako
    wirusa) :P
    Zastanawiam się dopisać tam Instagrama. (z powodu, że FB macza w nim zbyt
    głęboko swe palce)
    To jakiś dziwny syndrom, już nie robimy strony programu, bo fejzbuk wszystko
    załatwi...
    No, zobaczymy, jak się nowa Sonda znajdzie w obecnej rzeczywistości. Na ile
    zachowa klimat pierwszej serii...?

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.