  • 11. Data: 2016-01-19 15:52:28
    Temat: Re: SONDA wraca
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Jan 2016 14:11:30 +0100, Mario <M...@...pl> wrote:
    > Będzie jak z powrotem innej naszej legendy - Syrenki.
    > http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/zdjecia/510806,1
    ,syrenka-amz-kutno-rozbita-wypadek-warszawa-policja-
    syrena.html

    No ale jakie konsekwencje tego wypadku bo nie, widzę? Citroen
    zmasakrowany, na Syrence nie ma nawet rysy? :-)

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-01-19 16:31:02
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-01-19 o 15:52, Marek pisze:
    ,syrenka-amz-kutno-rozbita-wypadek-warszawa-policja-
    syrena.html

    > No ale jakie konsekwencje tego wypadku bo nie, widzę? Citroen
    > zmasakrowany, na Syrence nie ma nawet rysy? :-)

    Te żółte to Syrenka. Nie ma rysy?
    A konkluzja taka że nowa wersja kultowego produktu wystartowała i się
    rozpieprzyła.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2016-01-19 16:31:40
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-01-19 o 15:33, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości

    > Ano. Boję się, że zaraz zahaczą to o jakąś poprawność polityczną i
    > zjebią na całej linii.

    > A już myślałem, że go (no, tego z flagami w psich, no...) skutecznie
    > zdjęli... Ja chcę nauki, a nie gapić się na babskie cyce,

    Ty nerdzie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 14. Data: 2016-01-19 16:37:41
    Od: Luke <l...@l...net>

    > Bo - próba wskrzeszenia SONDY jest - na poziomie bezpośrednim - tak samo
    > sensowne, jak próba powtórzenia Kabaretu Starszych Panów.

    Lata 80. to inna rzeczywistość.

    Przede wszystkim wyczekiwane w kiosku czasopisma oraz program Sonda były
    JEDYNYMI dostarczycielami informacji o "zachwycie nad technologią". I
    zachwyt ten miał na celu jedynie wywołanie u widza *niespełnialnych* w
    namacalnej przyszłości marzeń. Przeciętny człowiek, którego technika
    interesowała, po prostu sondę musiał oglądać. I wypełniał swoją głowę
    nadzieją, że jeśli kiedyś stanie się to jego udziałem, to będzie raj na
    ziemi :)

    Dzisiaj o technologii dowiadujemy się z promocji w hipermarkecie.

    Albo z reklam - których wtedy też nie było.

    I mówiąc całkowicie szczerze - nie bardzo jest o czym marzyć, tak jak
    wtedy o kalkulatorku z wykresami. Chyba, że o odrobinie spokoju i ciszy.
    Bo dalsze rozwinięcie tego, co się dzieje to chipy pod skórą oraz matrix.

    L.

  • 15. Data: 2016-01-19 16:47:21
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Ty nerdzie.

    No i co z tego, żem nerd, czy jaki inny członek? Mnie jednak interesuje
    nauka. Jak jest debata w studio, to w pierwszej kolejności interesują mnie
    jej uczestnicy, a nie kobita, która im wodę podaje.
    Nie ukrywam, drażniły mnie spory w Sondzie. Ale nie bardzo sobie wyobrażam
    ten program bez nich, więc oglądałem prawie rozbijając oczami ekran. Stąd
    też oczekiwałbym możliwie podobnej formuły programu, żeby nie była
    przeplatana słowami fejzbuk czy tłiter, jak wśród młodzieży pierdolić i
    kurwa, a skaza ta niestety jest dość powszechna wśród współczesnych
    programów TV i radiowych. Bajdełej - kto jeszcze pamięta pewną niedzielę, a
    może sobotę... ale raczej jednak niedzielę, gdzie cały dzień Kurek i
    Kamiński prowadzili Studio-2? Jeszcze sporo przed wojną P-J.

    --
    Szmaragd, czy Belweder? Nie, Wisła!

  • 16. Data: 2016-01-19 17:28:12
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Dzisiaj o technologii dowiadujemy się z promocji w hipermarkecie.

    Chcialem z kumplem wskrzesic ten program. Nawet troche nakrecilismy
    materialu, "studio" zbudowalismy, ale jakos sie sprawa rozmyla. "Cza
    kase klepac":-( i na hobby nie bylo czasu. W kazdym razie jak powstal
    pomysl, to rozmawialismy na temat propozycji na nastepne odcinki.
    Zaczalem generowac kolejne tematy i po kilkunastym kumpel mi przerwal. W
    kazdym razie kilkadziesiat tematow moge wygenerowac na poczekaniu i w
    hipermarkecie o nich sie nie dowiesz.
    Za czasow Sondy pisma techniczne byly na calkiem niezlym poziomie.
    Kupowalem wtedy Mlodego Technika. Potem zszedl na psy, przestalem. Ale
    ostatnio z nudow przy okazji kupilem i z zadowoleniem stwierdzam, ze
    jest co czytac. MT mozna kupic w hipermarkecie, wiec jesli to miales na
    mysli...;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 17. Data: 2016-01-19 18:56:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-19 o 16:37, Luke pisze:

    > Lata 80. to inna rzeczywistość.
    >
    > Przede wszystkim wyczekiwane w kiosku czasopisma oraz program Sonda były
    > JEDYNYMI dostarczycielami informacji o "zachwycie nad technologią". I
    > (...)

    No właśnie.

    Co wtedy można było kupić?
    Młody Technik, trochę poważniejsza Delta.
    Dużo później Bajtek.

    Jeszcze coś oprócz Relaxu? ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2016-01-19 19:50:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Jan 2016 16:47:21 +0100, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:
> [...]
    > może sobotę... ale raczej jednak niedzielę, gdzie cały dzień Kurek
    > Kamiński prowadzili Studio-2? Jeszcze sporo przed wojną P-J.

    Jest na youtube, nie vwiem czy w całości

    --
    Marek

  • 19. Data: 2016-01-19 19:54:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Jan 2016 17:28:12 +0100, "Pawel \"O'Pajak\""
    <o...@g...pl> wrote:
    > Chcialem z kumplem wskrzesic ten program. Nawet troche nakrecilismy
    > materialu, "studio" zbudowalismy, ale jakos sie sprawa rozmyla. "Cza

    Ale tak dla jaj?

    --
    Marek

  • 20. Data: 2016-01-19 21:11:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-19 01:00, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Z tego co wiem, z zespolu zyje tylko Marek Siudym, ktory z "Sondy"

    Wydał książkę nie tak dawno. Moim zdaniem warto poczytać.

    http://czytay.pl/18-20-sonda-p-254896.html