  • 1. Data: 2016-01-18 17:43:25
    Temat: pośmiejcie się
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    http://www.tromil.pl/wielkie-omylki
    --
    Jacek
    -Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?
    -Odwraca kota ogonem... :)

  • 2. Data: 2016-01-18 18:50:04
    Temat: Re: pośmiejcie się
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek Maciejewski pisze tak:

    > http://www.tromil.pl/wielkie-omylki

    Stwierdzenia poważnych ludzi, które kiedyś wydawałay się śmieszne.

    1978r na imieninkach
    "zobaczycie przyjdą jeszcze takie czasy, że ludzie będą szukać jedzenia
    po śmietnikach"

    1986r jeden z Peweksów
    "A wiecie chłopcy, że kiedyś te wszystkie towary będą w każdym sklepie"

    a chłopcy w brecht.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2016-01-18 20:29:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości
    >http://www.tromil.pl/wielkie-omylki

    Z tymi pomylkami to ostroznie z ocena.

    Jak zaczeto wierzyc Maxwellowi i Hertzowi, ze fale el-m radiowe to
    takie same fale jak swiatlo - stracono zainteresowanie.
    Swiatlo jak wiadomo nie przenika przez sciany, nie siega poza
    horyzont, a tam gdzie siega to przeciez mozna uzyc telegrafu
    swietlnego ...

    w fizyce ok roku 1900 zostalo istotnie niewiele zagadek - predkosc
    "eteru", promieniowanie termiczne, widma spektrograficzne - czemu
    takie a nie inne, zjawisko fotoelektryczne.

    A teraz tez jakis zastoj mamy i nic przelomowego od wielu dekad :-)

    J.

  • 4. Data: 2016-01-18 20:45:36
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 17:43:26 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:
    > http://www.tromil.pl/wielkie-omylki

    "
    Założyciel Microsoftu, wypowiedź z 1981 toku:
    640 kB pamięci w zupełności starczy każdemu."

    Milion razy było już dementowane, prostowane, ale jak widać, cały czas ma się dobrze.
    Bill Gates nigdy nic podobnego nie twierdził, bariera 640kB w starym DOSie wynikała z
    czysto konstrukcyjnych przyczyn.

  • 5. Data: 2016-01-18 21:40:31
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A teraz tez jakis zastoj mamy i nic przelomowego od wielu dekad :-)

    to chyba nie bardzo śledzisz świat nauki...

  • 6. Data: 2016-01-18 21:48:24
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-01-18 o 20:29, J.F. pisze:
> [...]
    > a nie inne, zjawisko fotoelektryczne.
    >
    > A teraz tez jakis zastoj mamy i nic przelomowego od wielu dekad :-)

    nie przesadzaj. mieliśmy kilkdziesiąt/kilkaset lat, żeby ówczesne
    odkrycia przetłumaczyć na ludzki język zrozumiały dla przeciętnego
    umysłu. o tych najnowszych też za kilkadziesiąt lat będa w szkołach
    uczyć, jak już ogarniemy z czym się to je. ot choćby bozon Higgsa,
    zachowanie czarnych dziur itp

    no i nadal na chętnego czeka kwantowa teoria grawitacji...

    a.

  • 7. Data: 2016-01-18 21:51:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek P." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >czas ma się dobrze. Bill Gates nigdy nic podobnego nie twierdził,
    >bariera 640kB w starym DOSie wynikała z czysto konstrukcyjnych

    No, trzeba przyznac, ze MS przez wiele lat nic z tym nie zrobil ...

    J.

  • 8. Data: 2016-01-18 22:05:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 18 Jan 2016 20:29:33 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >"eteru", promieniowanie termiczne, widma spektrograficzne - czemu
    >takie a nie inne, zjawisko fotoelektryczne.

    5 slynnych papierow Einsteina w 1905 roku...

    >A teraz tez jakis zastoj mamy i nic przelomowego od wielu dekad :-)

    Uhum... Zatrzymalws sie na poziomie ostatniego programu Sondy?

    A.L.

  • 9. Data: 2016-01-18 22:22:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    com...
    On Mon, 18 Jan 2016 20:29:33 +0100, "J.F."

    >5 slynnych papierow Einsteina w 1905 roku...

    No i zaczela sie nowa era, choc z przelomowoscia tych papierow bym nie
    przesadzal

    Cztery ? Ktory piaty ?

    >Uhum... Zatrzymalws sie na poziomie ostatniego programu Sondy?

    Byc moze, ale kolejnej bomby nie mamy, wiec nie wiem co takiego
    waznego odkrylismy :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-01-19 09:53:51
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > dziur itp
    >
    > no i nadal na chętnego czeka kwantowa teoria grawitacji...

    Kilka dni temu natknąłem się na info o jakiejś super nowej która jest
    sprzeczna z tym co nauka wie o super nowych.
    P.G.