  • 1. Data: 2010-11-29 09:19:39
    Temat: SLI a dwa monitory
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Cześć.
    Chcąc wykorzystać tryb SLI korzystając z dwóch monitorów (1600x1200
    podłączane koniecznie przez DVI) należy:
    a) podłączyć jeden monitor do jednej a drugi do drugiej karty, dzięki
    czemu wystarczy kupić karty wyposażone w pojedyńcze gniazdo DVI?
    b) czy może obydwa monitory podłącza się do jednej karty a druga tylko
    sobie sieci i oblicza?

    Zadaje pytanie, ponieważ na razie mam tylko jedną kartę Radeon która SLI
    nie obsługuje, i trzeba by kupić jakieś dżiforsy.

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2010-11-29 15:49:10
    Temat: Re: SLI a dwa monitory
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 10:19:39 +0100, Lagod napisał(a):

    > Zadaje pytanie, ponieważ na razie mam tylko jedną kartę Radeon która SLI
    > nie obsługuje, i trzeba by kupić jakieś dżiforsy.

    Radeony maja Crossfire.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/CrossFire

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 3. Data: 2010-11-30 11:51:32
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-11-29 16:49, Norbert pisze:

    > Radeony maja Crossfire.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/CrossFire

    Dzięki, nie wiedziałem, że jest coś takiego. Na razie nie znalazłem info
    czy moja płyta główna obsługuje coś takiego.

    ________MAT_______

  • 4. Data: 2010-12-08 16:35:56
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Radeony maja Crossfire.

    To chyba tylko niektóre, czy jak to jest?
    Podłączyłem dwa X1550 i jedyne co się zmieniło, to możliwość
    rozszerzenia pulpitu o kolejne dwa monitory, ale opcja crossfire się nie
    pojawiła.

    ________MAT_______

  • 5. Data: 2010-12-08 18:36:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 08 Dec 2010 17:35:56 +0100, Lagod napisał(a):

    > To chyba tylko niektóre, czy jak to jest?

    Raczej zdecydowana większość (jak nie wszystkie), które wyprodukowano po
    wprowadzeniu tej technologii na rynek.

    > Podłączyłem dwa X1550 i jedyne co się zmieniło, to możliwość
    > rozszerzenia pulpitu o kolejne dwa monitory, ale opcja crossfire się nie
    > pojawiła.

    1. Zależy jeszcze, jaki masz model płyty głównej - czy pozwala on nie tylko
    obsadzić dwie karty graficzne, ale jeszcze zmajstrować konfigurację SLI (dla
    NVIDII) czy Crossfire (dla Radeonów)
    2. Zależy też od karty - z
    http://www.overclockersclub.com/reviews/powercolor_a
    ti_radeon_x1550_/
    wynika, że możliwości uruchomienia dwóch Radeonów X1550 w trybie Crossfire
    nie ma. Co specjalnie nie dziwi, biorąc pod uwagę, że to karta z segmentu
    low-end.

    [ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz ]
    [ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą. ]

  • 6. Data: 2010-12-09 08:07:10
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-12-08 19:36, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    > obsadzić dwie karty graficzne, ale jeszcze zmajstrować konfigurację SLI (dla

    Płyta główna obsługuje SLI (Asus P5B-V)

> [...]
    ti_radeon_x1550_/
    > wynika, że możliwości uruchomienia dwóch Radeonów X1550 w trybie Crossfire

    Moja karta to ta: http://www.techpowerup.com/?23767 tylko że ja mam 512MB.
    Tu http://twojepc.pl/news13816.html jest nawet napisane że "gotowa" do
    crossfire. Tylko co to znaczy że gotowa...

    W ogóle to dzięki za odpowiedź, bo temat chyba mało popularny.

    ________MAT_______

  • 7. Data: 2010-12-09 09:43:00
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 09 Dec 2010 09:07:10 +0100, Lagod napisał(a):

    > Płyta główna obsługuje SLI (Asus P5B-V)

    Ciekawe - Asus się o tym na swojej stronie ani słówkiem nie zająknął. O
    Crossfire zresztą też. Z tego co kojarzę, to chipset G965 jako taki nie
    obsługuje ani jednego, ani drugiego rozwiązania.

> [...]
    > Tu http://twojepc.pl/news13816.html jest nawet napisane że "gotowa" do
    > crossfire. Tylko co to znaczy że gotowa...

    To znaczy, że na płycie obsługującej Crossfire można taką konfigurację
    złożyć.

    > W ogóle to dzięki za odpowiedź, bo temat chyba mało popularny.

    Hmm... Co grzebię po jakiś serwisach o sprzęcie, to testy konfiguracji SLI /
    Crossfire wcale do rzadkości nie należą. :)

    [ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest ]
    [ tylu idiotów. (Stanisław Lem) ]

  • 8. Data: 2010-12-09 14:31:09
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-12-09 10:43, Przemysław Ryk pisze:

    > Ciekawe - Asus się o tym na swojej stronie ani słówkiem nie zająknął. O
    > Crossfire zresztą też. Z tego co kojarzę, to chipset G965 jako taki nie
    > obsługuje ani jednego, ani drugiego rozwiązania.

    I chyba tu jest problem! Pomyliłem płyty główne... Rzeczywiście w mojej
    nie ma SLI. :-( (kuźwa)

    Dzięki!

    ________MAT_______

  • 9. Data: 2010-12-09 14:53:00
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 09 Dec 2010 15:31:09 +0100, Lagod napisał(a):

    > I chyba tu jest problem! Pomyliłem płyty główne... Rzeczywiście w mojej
    > nie ma SLI. :-( (kuźwa)

    Proszę uprzejmie. :)

    [ Hunt: No, she's got no training for this kind of thing. Swanbeck: What, ]
    [ to go to bed with a man and lie to him? She's a woman. She's got all the ]
    [ training she needs. ("Mission Impossible II") ]

  • 10. Data: 2010-12-09 19:06:19
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-12-09 15:31, Lagod pisze:

    > I chyba tu jest problem! Pomyliłem płyty główne... Rzeczywiście w mojej
    > nie ma SLI. :-( (kuźwa)

    A ogólnie Twoja karta ma złącze do Crossfire? U góry karty tuż obok
    "śledzia" i obie karty muszą być ze sobą połączone tym złączem.