  • 1. Data: 2010-11-28 01:20:38
    Temat: joystick laptopa zepsuty, więc mysz...
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    joystick laptopa jest zepsuty [mozliwosc ruchu kursora/strzałki - tylko w
    poziomie,na losowej wysokosci],wiec i mysz podlaczona do ps2 umozliwia prace
    w stopniu malo komfortowym: od czasu do czasu kursor prowadzony "z myszy" w
    ogole znika, trzeba restartowac system, wowczas kursor pojawia sie na jakis
    czas, jest w 100% mobilny, ale wkrotce znow awaria.
    Zdaje sie, że jedyna metoda reperacji jest wymiana klawiatury calej
    [integralną jej czescia jest ów joystick].
    Ale:
    czy można sprobowac inaczej - odlaczyc sprzętowo zepsuty joystick,
    wyeliminowac go, niech w ogole nie bedzie czynny, wowczas moze kursor
    prowadzony z poziomu myszy zadziala poprawnie?
    Wykonalne?

  • 2. Data: 2010-11-28 07:15:48
    Temat: Re: joystick laptopa zepsuty, więc mysz...
    Od: aolo <a...@p...fm>

> [...]
    > wyeliminowac go, niech w ogole nie bedzie czynny, wowczas moze kursor
    > prowadzony z poziomu myszy zadziala poprawnie?

    Sprawdź w biosie. Niektórzy producenci mają opcje wyłączenia track-pointa.
    Pozdrawiam
    Olek

  • 3. Data: 2010-11-28 21:33:15
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    aolo in news:icsvj2$i54$1@opal.futuro.pl
    > Sprawdź w biosie. Niektórzy producenci mają opcje wyłączenia track-pointa.
    > Pozdrawiam
    > Olek

    stary laptop. Nie ma nic takiego. W manag. urzadzen - także. nie ma także
    dedykowanego softu dla joya.

  • 4. Data: 2010-12-01 07:08:33
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 02:20:38 +0100, 1634Racine napisał(a):

> [...]
    > Zdaje sie, że jedyna metoda reperacji jest wymiana klawiatury calej
    > [integralną jej czescia jest ów joystick].

    Co to za laptop?

    Myszka USB działa normalnie

    --
    Yakhub

  • 5. Data: 2010-12-01 08:00:41
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

  • 6. Data: 2010-12-01 08:44:11
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W panelu sterowania > mysz > urządzenia i wyłączasz trackpointa. Możesz
    to spokojnie zrobić nawet z klawiatury. Miałem podobny problem. Tyle że
    trackpoint samoistnie przesuwał kursor.

  • 7. Data: 2010-12-02 13:39:04
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Yakhub in news:1firjhcz0vp4v.dlg@wazzenon.pl
    > Co to za laptop?

    stary. marka bez znaczenia, compaq.

    > Myszka USB działa normalnie?

    zmienie , zobacze.

  • 8. Data: 2010-12-02 13:39:35
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    PesTYcyD in news:id51so$m11$1@news.onet.pl
    > W panelu sterowania > mysz > urządzenia i wyłączasz trackpointa. Możesz to
    > spokojnie zrobić nawet z klawiatury. Miałem podobny problem. Tyle że
    > trackpoint samoistnie przesuwał kursor.

    nic takiego nie ma, ani via panel sterowania -> mysz, ani via manager
    urzadzen -> mysz. Zero
    mozliwosci wylaczenia trackpointa.
    Po prostu odpialem tasiemke w kalwiaturze. Problem w zasadzie pozostal ->
    ide w wymiane myszy.

  • 9. Data: 2010-12-05 16:34:52
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Yakhub in news:1firjhcz0vp4v.dlg@wazzenon.pl
    > Co to za laptop?
    > Myszka USB działa normalnie?

    mysz zmieniona na używaną logitech - działa OK.