  • 1. Data: 2010-11-28 18:23:35
    Temat: PC - po wyłączenie przestał działać
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Mam PC. Standard. Dzieciak w czasie gdy komputer się ładował (zdaje się
    bios ect.) wyłączył wtyczkę. Wszystko było w porządku do chwili gdy nie
    trzeba było włączy komputera ponownie - otóż po prostu milczy jak
    zaklęty, ani mignie :-/.

    Jak sądzicie co to może być?

    GB

  • 2. Data: 2010-11-28 18:54:49
    Temat: Re: PC - po wyłączenie przestał działać
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" napisał w wiadomości grup

[...]

    Nie pika, chłodzenie nie działa, diody na płycie nie działają?

  • 3. Data: 2010-11-28 19:53:22
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trzeba było włączy komputera ponownie - otóż po prostu milczy jak zaklęty,

    Mi w ten sposób umarła płyta główna Gigabyte.
    Tyle że ja grzecznie zamknąłem system i wyłączyłem zasilanie. Na drugi dzień
    niee wstał. Padł chipset na płycie.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2010-11-28 20:09:30
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-11-28 19:54, qwerty pisze:
> [...]
    > zaklęty, ani mignie :-/.
    >
    > Jak sądzicie co to może być?
    >
    > Nie pika, chłodzenie nie działa, diody na płycie nie działają?

    NIC

  • 5. Data: 2010-11-28 23:02:50
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Najprosciej sprawdzic, czy odpali z innym zasilaczem.

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2010-11-29 02:17:57
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" napisał:

    > wyłączył wtyczkę.

    To może ją włącz.

    > Jak sądzicie co to może być?

    1000 i jeden powodów. Na takie pytania odpowiadają wróżki.

    Remek

  • 7. Data: 2010-11-29 07:40:41
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 28-11-2010 o 21:09:30 Grzegorz Brycki <g...@o...pl>
    napisał(a):

    > NIC

    A włożyłeś wtyczkę na miejsce?

    No dobra - może po prostu zepsuł się przycisk włączający. Spróbuj zwierać
    styki na płycie głównej.
    --
    Brak sygnaturki.

  • 8. Data: 2010-11-29 08:33:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Irokez" napisał:

    > Mi w ten sposób umarła płyta główna Gigabyte.
    > Tyle że ja grzecznie zamknąłem system i wyłączyłem zasilanie.
    > Na drugi dzień niee wstał. Padł chipset na płycie.

    I z powodu chipsetu nie startowały napędy ani wiatraki, tak jak u
    wątkotwórcy? Przypuszczam, że wątpię. Z doświadczenia - skoro grzebał tam
    dzieciak, proponuję sprawdzić przełącznik na zasilaczu (jeśli jest). Głupia
    rzecz, a ile potrafi krwi napsuć. ;-)

    JoteR

  • 9. Data: 2010-11-29 09:35:56
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 28 Lis, 19:23, Grzegorz Brycki <g...@o...pl> wrote:
    > Jak sądzicie co to może być?

    Sprawdź też (o ile jest) przełącznik 230V-120V, jakiś czas temu
    naprawiałem sprzęt u znajomego, po dłuższym śledztwie okazało się że
    dzieciak "podkręcał" komputer i wpadł na pomysł że tym właśnie
    przełącznikiem się to robi :]

    Pzdr.
    L.