  • 1. Data: 2010-11-28 10:08:45
    Temat: Wybor plyty i coolera dla Phenoma II x2
    Od: michu <m...@p...onet.pl>

    Witam grupę.
    Pomozcie wybrac mobo do Phenoma II x2 560:
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/108763/S
    przet_komputerowy/Podzespoly_PC/AMD_Phenom_II_X2_560
    _BOX_Black_Edition.html

    Troche poczytalem i z tego co zdazyłem sie zorientowac nalezy kupic cos
    z chipsetem AMD 870 (w przypadku 890 placilbym za niepotrzebne mi
    bajery). W gre wchodzi tylko komputronik wiec mam do wyboru:
    http://www.komputronik.pl/index.php/category/7184/be
    z_zintegrowanej_grafiki.html?sb=&sd=&sort=0&by=f_pri
    ce_1&sa=&ot=22&a[401][]=27029
    Asus M4A87TD odpada bo nie ma USB 3.0.
    Co wybrac sposrod pozostalej czworki? wszystkie spelniaja podstawowy
    warunek - pasywne chlodzenie, ktora z nich ma je najbardziej wydajne?
    Moj komputer jest zrobiony pod katem ciszy i jest slaby przeplyw
    powietrza w obudowie.
    Poza cisza nie mam jakis szczegolnych wymagan, wiadomo stabilnosc i
    bezawaryjnosc, mysle ze to by bylo na tyle, roznice w cenach nie graja roli.

    Druga sprawa - jaki cooler do tego kupic, znow podstawowym warunek -
    cisza, moze byc drogi ale bez przesady, najlepiej aby byl typu
    "wentylator na gorze", zeby dmuchal tez na chipset i sekcje zasilania.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-28 10:26:09
    Temat: Re: Wybor plyty i coolera dla Phenoma II x2
    Od: michu <m...@p...onet.pl>

    > Druga sprawa - jaki cooler do tego kupic, znow podstawowym warunek -
    > cisza, moze byc drogi ale bez przesady, najlepiej aby byl typu
    > "wentylator na gorze", zeby dmuchal tez na chipset i sekcje zasilania.

    http://www.komputronik.pl/index.php/product/108616/S
    przet_komputerowy/Podzespoly_PC/Scythe_Rasetsu.html
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/83745/Sp
    rzet_komputerowy/Podzespoly_PC/Thermaltake_ISGC_400_
    CPU_Cooler.html

    Ktory z tych jest wydajniejszy/cichszy?
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-11-28 11:33:21
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 10:08:45 +0000, michu napisał(a):

> [...]
    > cisza, moze byc drogi ale bez przesady, najlepiej aby byl typu
    > "wentylator na gorze", zeby dmuchal tez na chipset i sekcje zasilania.

    Co prawda nie spełnia wymagań "najlepiej", ale znajomy poleca to:
    http://www.silentiumpc.com/spartan-he923/ , sam się pewnie skuszę (do
    komputera brata).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2010-11-28 11:56:29
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-28 11:26, michu pisze:
> [...]
    > http://www.komputronik.pl/index.php/product/83745/Sp
    rzet_komputerowy/Podzespoly_PC/Thermaltake_ISGC_400_
    Zdecydowanei Scythe, aczkolwiek on powinien ci wystarczyć nawet bez tego
    wentylatora (wystarczy przewiewna buda) ale wtedy powstaje problem "co z
    przewiewaniem czipsetu pod nim"

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-11-28 12:29:43
    Od: michu <m...@p...onet.pl>

    michu pisze:
> [...]
    > Poza cisza nie mam jakis szczegolnych wymagan, wiadomo stabilnosc i
    > bezawaryjnosc, mysle ze to by bylo na tyle, roznice w cenach nie graja

    Zly linnk do ply dalem, poprawny to:

  • 6. Data: 2010-11-28 12:30:57
    Od: michu <m...@p...onet.pl>

    BartekK pisze:
> [...]
    > Zdecydowanei Scythe, aczkolwiek on powinien ci wystarczyć nawet bez tego
    > wentylatora (wystarczy przewiewna buda) ale wtedy powstaje problem "co z

    W morde wlasnie zauwazylem ze nie maja go na stanie, nic, jutro
    zadzwonie i zapytam sie czy w najblizszej przyszlosci bedzie
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-11-28 12:58:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-28 13:30, michu pisze:
> [...]
    >>

    > W morde wlasnie zauwazylem ze nie maja go na stanie, nic, jutro
    > zadzwonie i zapytam sie czy w najblizszej przyszlosci bedzie

    W Komputroniku możesz odebrać w wybranym przez siebie sklepie. Sprowadzą
    jak nie maja w danym sklepie na stanie. Nic za to dodatkowo nie płacisz.

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-11-28 13:26:43
    Od: michu <m...@p...onet.pl>

    animka pisze:

    > W Komputroniku możesz odebrać w wybranym przez siebie sklepie. Sprowadzą
    > jak nie maja w danym sklepie na stanie. Nic za to dodatkowo nie płacisz.

    Wiem, dlatego na poczatku pisalem ze tylko komputronik wchodzi w gre,
    zero bawienia sie z przelewami, siedzenia w dumu na oczekiwaniu na
    kuriera. Zamawiam i nastepnego dnia jade do sklepu , place i odbieram
    zakupy.
    Tyle ze na ich stronie jest "towar niedostepny" wiec chyba nigdzie w
    Polsce nie maja.
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-11-28 13:36:13
    Od: michu <m...@p...onet.pl>

    michu pisze:
    > siedzenia w dumu na oczekiwaniu na
    > kuriera.

    w morde, w domu w oczekiwaniu.
    Wie ktos moze co za uszkodzenie laptopa powoduje ze jak cos pisze,
    kursor w losowych momentach przeskakuje sobie w inna linie (w srodek
    tego co juz wczesniej napisalem)
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-11-28 14:18:22
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-28 14:36, michu pisze:

    > w morde, w domu w oczekiwaniu.
    > Wie ktos moze co za uszkodzenie laptopa powoduje ze jak cos pisze,
    > kursor w losowych momentach przeskakuje sobie w inna linie (w srodek
    > tego co juz wczesniej napisalem)
    Tak. Opierasz ręce na touchpadzie i przypadkowo "klikasz" mankietami ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173