  • 1. Data: 2010-11-29 09:49:31
    Temat: Urządzenie atramentowe a odbiór skanu
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    Dzien dobry,

    Chcialbym spytac o niedrogie w eksploatacji urzadzenie
    wielofunkcyjne (drukarka atramentowa + skaner),
    które umozliwia zarówno wydruk skanu (kserograf),
    jak i odbiór obrazu w postaci pliku.

    Moze jakies sugestie co kupic? Zastosowania domowe -
    duzo kopii klasówek, bo zona jest nauczycielką.
    Niechby fotografia tez dawala sie wydrukowac, a atrament
    koniecznie dawal tanio sie uzupelniac. Mocne, niezawodne.

    dziekuje i pozdr serd
    --
    A S

  • 2. Data: 2010-11-29 12:06:57
    Temat: Re: Urządzenie atramentowe a odbiór skanu
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Andrzej S. napisał:
> [...]
    > jak i odbiór obrazu w postaci pliku.
    >
    > Moze jakies sugestie co kupic? Zastosowania domowe -
    > duzo kopii klasówek, bo zona jest nauczycielką.

    laser, laser + ew zamienniki...

    > Niechby fotografia tez dawala sie wydrukowac, a atrament
    > koniecznie dawal tanio sie uzupelniac. Mocne, niezawodne.

    Posortuj priorytety: klasówki (cz.b), tanio, masowo, czy
    fotografie: kolor, mało, DROGO...

    Chyba, że laser kolor, w reklamie są jakieś XEROXy za 750zł (netto?),
    tylko czy mają rozdzielne tonery?

    W.P.

  • 3. Data: 2010-11-29 13:56:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 10:49:31 +0100, Andrzej S. napisał(a):

> [...]
    > klasówek, bo zona jest nauczycielką. Niechby fotografia tez dawala sie
    > wydrukowac, a atrament koniecznie dawal tanio sie uzupelniac. Mocne,
    Brother, podstawowy DCP 145 a jak już nie ma to następca. Tusze kosztują
    grosze 5 zł.

  • 4. Data: 2010-11-29 22:05:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-29 14:56, Smok Eustachy pisze:

    > Brother, podstawowy DCP 145 a jak już nie ma to następca. Tusze kosztują
    > grosze 5 zł.

    Ale nieoryginalne zalewają drukarkę, od razu się wylewają!

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-11-30 06:55:16
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 13:56:39 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):

    > Brother, podstawowy DCP 145 a jak już nie ma to następca. Tusze kosztują
    > grosze 5 zł.

    Do druku w dużych ilościach się średnio nadaje. Pierońsko wolny, do tego ma
    bardzo mały i trudno dostępny podajnik papieru.

    --
    Yakhub

  • 6. Data: 2010-11-30 09:39:51
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2010-11-29 13:06, W.P. pisze:

    > laser, laser + ew zamienniki...

    Zaden laser. Tylko atrament + zamienniki ekspoatacyjne.

    > Posortuj priorytety: klasówki (cz.b), tanio, masowo, czy
    > fotografie: kolor, mało, DROGO...

    Klasówki kolor, tanio i masowo.
    A co z tym dostepem do obrazu ze skanera?

    pozdro
    --
    A S

  • 7. Data: 2010-11-30 10:11:11
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-29 10:49, Andrzej S. pisze:
> [...]
    > Niechby fotografia tez dawala sie wydrukowac, a atrament
    > koniecznie dawal tanio sie uzupelniac. Mocne, niezawodne.

    Canon MP550 i opanować technologie dolewania tuszy lub stosować zamienniki.

    miab

  • 8. Data: 2010-11-30 18:00:04
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    > Zaden laser. Tylko atrament + zamienniki ekspoatacyjne.

    > Klasówki kolor, tanio i masowo.
    > A co z tym dostepem do obrazu ze skanera?

    TANIO (w eksploatacji -> powtórzę, laser...). Widziałem całkiem fajny
    kombajn Samsunga kolorowy laser/skaner(sieciowy)/fax. Zadziałał bez
    problemu z XP/Wiśtą i 7. Ale modelu nie pamiętam.

    W.P.

  • 9. Data: 2010-11-30 21:01:14
    Od: Marek <b...@e...com>

    Używałem do niedawna urządzenia wielofunkcyjnego HP 7680 w podobnych
    zastosowaniach. Głównym kryterium była ekonomiczność urządzenia i
    dodatkowo możliwość drukowania zdjęć. Jest to atramentowe urządzenie z
    ogromnymi zewnętrznymi zasobnikami tuszu. Drukując na tuszach ActiveJet
    koszty eksploatacji są zwykle wielokrotnie niższe niż w konkurencyjnych
    urządzeniach. W pracach biurowych idealnie się sprawowało to urządzenie.
    Jeśli kopiujesz dokumenty wielostronicowe, to masz tam podajnik
    samoczynnie pobierający oryginały. W tym czasie możesz kawę sobie parzyć
    :-) W ten sposób można kopiować również dwustronnie. Wydruki mogą
    również być dwustronne. Wszelkie kombinacje w tym względzie też są
    możliwe: np. dokumenty jednostronne, kopia dwustronna itp.

    Dodatkowo może pracować w sieci ethernet jeśli takową masz w domu. Gdy
    skanujesz możesz zadecydować, na który komputer skan ma zostać
    skierowany. Fotki też możesz drukować i to bez obramowań, o ile w tym
    względnie nie jesteś zbyt pedantyczny.