  • From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Subject: Re: SLI a dwa monitory
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: p...@g...com
    Date: Wed, 8 Dec 2010 19:36:39 +0100

    Dnia Wed, 08 Dec 2010 17:35:56 +0100, Lagod napisał(a):

    > To chyba tylko niektóre, czy jak to jest?

    Raczej zdecydowana większość (jak nie wszystkie), które wyprodukowano po
    wprowadzeniu tej technologii na rynek.

    > Podłączyłem dwa X1550 i jedyne co się zmieniło, to możliwość
    > rozszerzenia pulpitu o kolejne dwa monitory, ale opcja crossfire się nie
    > pojawiła.

    1. Zależy jeszcze, jaki masz model płyty głównej - czy pozwala on nie tylko
    obsadzić dwie karty graficzne, ale jeszcze zmajstrować konfigurację SLI (dla
    NVIDII) czy Crossfire (dla Radeonów)
    2. Zależy też od karty - z
    http://www.overclockersclub.com/reviews/powercolor_a
    ti_radeon_x1550_/
    wynika, że możliwości uruchomienia dwóch Radeonów X1550 w trybie Crossfire
    nie ma. Co specjalnie nie dziwi, biorąc pod uwagę, że to karta z segmentu
    low-end.

    [ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz ]
    [ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą. ]