eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRobienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!Robienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: Yerine Ictimai <i...@y...ru>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Robienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!
    Date: Mon, 3 Oct 2016 05:43:43 +0200 (CEST)
    Organization: news.eternal-september.org
    Lines: 29
    Message-ID: <nssk56$15s$1@dont-email.me>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 3 Oct 2016 03:43:34 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="4b073b98b7f38d7c19bc9f538c5555a8"; logging-data="1212";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18NfmkvCDVlm5lOgKy7K4JIRXIwKQn4JXc="
    X-Newsreader: PiaoHong.Usenet.Client.Free:1.65
    Cancel-Lock: sha1:nCzfInY59VaEvwqNgPePT7X2LUc=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1078329
    [ ukryj nagłówki ]


    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=687
    84788

    In EU that's the 1999/44/CE directive that protect consumers in
    case of faults rendering the product unusable (definitely not the
    case everywhere in the rest of the world). And it's up to the
    manufacturer to prove that the fault is induced by a wrong
    software manipulation. In the case that this happens in the first
    6 months then it is assumed it's a manufacturing
    fault.
    Obviously it does not cover wrong hardware manipulations, water,
    etc.. which is not covered.
    It has been transposed to EU member states in 2014. 
    Each case is different but generally, rooting, custom ROM,.. do
    not void your 2 years warranty in EU.

    -------------------------------

    Jednak musi udowodnić producent KAŻDORAZOWO że ingerencja
    SOFTWARE'owa spowodowała awarię SPRZĘTOWĄ, ponieważ robienie
    root'a nie ma nic wspólnego ze sprzętem więc SPOKO

    Ale jak w praktyce to wyegzekwować, załóżmy padła płyta główna z
    PRZEGRZANIA w Xperii m4 (bardzo częsty przypadek), zanosimy do
    serwisu a oni po paru dniach odpowiadają że nie podlega gwarancji
    bo jest ROOT - i co, do sądu?


    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: