  • 391. Data: 2010-05-19 10:11:24
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Icek pisze:

    > no to tak srednio po 1/3 pijani, niedostosowanie predkosci do warunkow i
    > wymuszenie pierwszenstwa przejazdu

    To jest zwykłe kłamstwo - na jakieś 44000 wypadków nietrzeźwi
    spowodowali jakieś 3000, prędkość to 11000, nieprzestrzeganie
    pierwszeństwa to jakieś 9000.

    > U nas nie ma prawidziwej statystyki czemu gina ludzie.

    Nic dziwnego, skoro nawet nie czytasz tych statystyk, na które się
    powołujesz - są publicznie dostępne.

  • 392. Data: 2010-05-19 10:29:10
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > pierwszeństwa to jakieś 9000.

    > Nic dziwnego, skoro nawet nie czytasz tych statystyk, na które się

    no to podaj link do szczegolowej statystyki. Chetnie poczytam.

    Czyli na 44 tys wypadkow 3 tys powoduja nietrzezwi i robi sie takie akcje,
    zeby wytepic tych wszystkich co maja 0,22 promila ?

    Icek

  • 393. Data: 2010-05-19 10:49:33
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 May 2010 15:24:18 +0200, Icek <i...@d...pl> wrote:

    > jestem pewien, ze go nie ma. Nie widze bocznej drogi. Nie widze znakow,
    > ze zblizam sie do skrzyzowania.

    Wg tego co piszesz to niewidomi mają bezwzględne pierwszeństwo prowadząc
    samochód. Bo oni nic ne widzą.
    Skompromitowałeś się kompletnie.

    RobertP.

  • 394. Data: 2010-05-19 11:12:17
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 May 2010 10:49:33 +0200, RobertP.
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Wg tego co piszesz to niewidomi mają bezwzględne pierwszeństwo prowadząc
    > samochód. Bo oni nic ne widzą.
    > Skompromitowałeś się kompletnie.

    A na dodatek argumentujesz, że "głupia pizda" nie zauważyła audi w
    lusterkach, co jest kompletnie sprzeczne z Twoją logiką (no bo skoro nie
    widziała, to znaczy że żadnego audi tam nie było i mogła spokojnie
    skręcać). Aż się boję wracać do domu dzisiaj, jak pomyślę że niektórzy tak
    próbują interpretować PoRD.

    RobertP.

  • 395. Data: 2010-05-19 11:20:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur(m) pisze:

    > Domniemuję ze Ty nie wyprzedasz nigdzie, żeby Cię nie
    > zaskoczyło "niewidoczne skrzyzowanie"
    > ...a może wyprzedzasz, ale nikt do tej pory nie skręcał???

    Tak - nie zdarza mi sie wyprzedzac na skrzyzowaniu, podobnie jak
    wyleciec komus na czolowke na wzniesieniu. Jeszcze jakies pytania?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 396. Data: 2010-05-19 11:23:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:
    > no nie mialem takiej szansy. Ostatnio mam konto punktowe czyste a tylko
    > wczoraj zrobilem 320 km z czego 200km na trasie reszte po miescie.

    Nie no szacun, tym bardziej ze jadac pisales jednoczesnie na PMS.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 397. Data: 2010-05-19 12:24:28
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > odczytujesz to jako "jezeli jednak auto wyprzedza to wszyscy inni
    > popelniajacy w tym czasie wykroczenia sa niewinni"

    Nie. Już mówiłem że zakładam - dopóki dowody nie będą wskazywały
    inaczej - że kierująca Fiatem prawidłowo sygnalizowała zamiar skrętu i
    nie popełniła żadnego wykroczenia, innymi słowy: wg PORD jechała
    przepisowo.

    Pozdrawiam

  • 398. Data: 2010-05-19 12:27:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Nie.

    A jednak.

  • 399. Data: 2010-05-19 12:58:36
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak - nie zdarza mi sie

    Ta część zdania zdaje się być wyjaśnieniem.
    Tak ludzie postępują w rzeczywistości - najczęściej "złe rzeczy się z d a r
    z a j ą"
    dobre "robi się w z a s a d z i e zawsze.

    > wyprzedzac na skrzyzowaniu, podobnie jak
    > wyleciec komus na czolowke na wzniesieniu. Jeszcze jakies pytania?

    Brak.

    Artur(m)

  • 400. Data: 2010-05-19 13:11:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > Ano to, że nie ma obowiązku oceny prędkości w takim przypadku.

    Jest w każdym przypadku, choćby po to, by wiedzieć, kiedy zastosować
    zasadę ograniczonego zaufania.

    > Aha - rozejrzeć się? Do tyłu to się patrzy w lusterko, a nie rozgląda.
    > Zerknęła, jest daleko, to skręcamy.

    Czepiasz się słówek czy nie ogarniasz?

    > Problem w tym, że w lusterko nie posiada dalmierza i licznika prędkości
    > chwilowej szturmowców...

    Ty chyba naprawdę wyłącznie dylasz meleksem po łące albo poginasz
    zabawkowym quadem po parkingu. Jak ktoś jadąc 50 km/h patrzy w lusterko i
    nie umie ocenić, czy auto za nim jedzie tyle co on, czy 100 km/h
    szybciej, to powinien udać się do lekarza.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl