  • 381. Data: 2010-05-19 09:50:51
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > co by nie zrobił - głupota wyprzedzającego byłaby i tak spora.

    wystarczy, ze kapelusz jedzie 70/90. Presja na wyprzedzanie jest duza. A
    tacy ludzie naprawde jak juz wlaczaja migacz to w ostatniej chwili

    Icek

  • 382. Data: 2010-05-19 09:55:00
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Sześć tyięcy trupów rocznie i kilkanaście tysięcy rannych to mało?

    no to tak srednio po 1/3 pijani, niedostosowanie predkosci do warunkow i
    wymuszenie pierwszenstwa przejazdu

    U nas nie ma prawidziwej statystyki czemu gina ludzie.

    no a jak juz umarli to nie ma sie kto klocic i jest wina audi

    > A po co numery? Po wdepnięciu hamulca i otarci się o Punto przed drzewem
    > by zwolnił do jakiś 20km/h - a taka prędkość nie zabija.

    czyli przyznajesz, ze predkosc doprowadzila do smierci.

    To jeszcze przyznaj, ze do kolizji/wypadku doprowadzila kobieta w fiacie,
    ktora nie popatrzyla w lusterko i nie zasygnalizowana manewru prawidlowo i
    jestesmy w domu ;P

    Icek

  • 383. Data: 2010-05-19 09:56:09
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Icek pisze:

    > wystarczy, ze kapelusz jedzie 70/90. Presja na wyprzedzanie jest duza.

    LOL - presja na wyprzedzanie.

    > tacy ludzie naprawde jak juz wlaczaja migacz to w ostatniej chwili

    Tak, tak, ciekawe co robią ci biedacy z presją na wyprzedzanie...

    Ech, naprawdę szkoda słów ...

  • 384. Data: 2010-05-19 09:57:37
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > z doswiadczenia :) - czym szybciej jedziesz, tym bardziej sie
    koncentrujesz
    > i bardziej uwazasz. Najgorszy ze mnie kierowca, jak musze sie gdzies
    > telepac 80km/h

    ja tak mam, jak musze sie wlec 70 za kims gdzie legalnie moge jechac 90 a
    bezpiecznie 100 to wtedy najwiecej czasu poswiecam na gadanie i podziwianie
    widokow. Najwiecej wtedy czlowiek bledow robi

    Icek

  • 385. Data: 2010-05-19 10:06:47
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Patrz podkreślone - kierowca audi już tylko *jedno* wykroczenie
    > popełnił, a nie kilka, które w sumie doprowadziły do wypadku.
    > Idąc tym tropem za chwilę popełni już tylko pół, a później to winni
    > będą wszyscy inni, tylko nie on...

    ilosc wykroczen jest bez znaczenia. Czy popelniles jedno czy 3 jestes winny.
    Ale ktos przez to nie staje sie _niewinny_. Tez popelnia wykroczenie.

    Icek

  • 386. Data: 2010-05-19 10:08:05
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Mój argument to:
    >
    > "Zabrania się wyprzedzania:
    >
    > * na skrzyżowaniach (z wyjątkiem ronda)"

    i odczytujesz to jako "jezeli jednak auto wyprzedza to wszyscy inni
    popelniajacy w tym czasie wykroczenia sa niewinni"

    Icek

  • 387. Data: 2010-05-19 10:08:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-19, Icek <i...@d...pl> wrote:

> [...]
    > ktora nie popatrzyla w lusterko i nie zasygnalizowana manewru prawidlowo i

    Moim zdaniem nie uratowała (a raczej mogła) niebezpiecznej sytuacji spowodowanej
    przez
    kierowcę audi.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 388. Data: 2010-05-19 10:10:07
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-19, Icek <i...@d...pl> wrote:

    > no ale jak Ty zwalniasz to on tez zwalnia. Jak przyspieszasz to on tez
    > przyspiesza.
    >
    > Co robisz ?

    Zwalniam bardziej, wylecenie na czołówkę tylko z powodu kretyna na
    prawym pasie to idiotyzm...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 389. Data: 2010-05-19 10:10:11
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ciekawe czy w ktoryms wystąpił już Icek tłumacząc się "ale ja przeciez
    > nie widzialem tego skrzyzowania, poza tym zaczynalem wczesniej!" ;-)

    no nie mialem takiej szansy. Ostatnio mam konto punktowe czyste a tylko
    wczoraj zrobilem 320 km z czego 200km na trasie reszte po miescie.

    Icek

  • 390. Data: 2010-05-19 10:11:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > co by nie zrobił - głupota wyprzedzającego byłaby i tak spora.

    A to bez dwóch zdań.
    Ale jak Ci kapelusz będzie blokował całą kolumnę przez kilka km jadąc swoim
    tempem np. 50 km/h , bo on za 5 km skręca w lewo, to w końcu ktoś nie
    wytrzyma i postanowi wyprzedzić zatwardzenie.
    A nawet wielu ktosiów tak zrobi.
    Czasem się zdarzy że przy którejś próbie kapelusz akurat dojedzie do celu i
    zacznie skręcać, obowiązkowo bez kontroli lusterek i kontemplowania tego co
    narobił.