  • 401. Data: 2010-05-19 13:24:31
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:
    (...)
    > Jest w każdym przypadku, choćby po to, by wiedzieć, kiedy zastosować
    > zasadę ograniczonego zaufania.

    Ano nie ma, ponieważ "zasada ograniczonego zaufania" to nie jest zasada
    nieograniczonego braku zaufania, co już nawet SN stwierdził - tu na
    grupie były nawet przytaczane orzeczenia.

    > Czepiasz się słówek czy nie ogarniasz?

    > Ty chyba naprawdę wyłącznie dylasz meleksem po łące albo poginasz
    > zabawkowym quadem po parkingu.

    LOL - myślisz, że takim stylem dodasz swym słowom wartości?

    > Jak ktoś jadąc 50 km/h patrzy w lusterko i
    > nie umie ocenić, czy auto za nim jedzie tyle co on, czy 100 km/h
    > szybciej, to powinien udać się do lekarza.

    Nie krępuj się - sam możesz z usług lekarskich skorzystać, by zrozumieć
    pewne zasady i związki przyczynowo-skutkowe.

  • 402. Data: 2010-05-19 14:18:29
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie no szacun, tym bardziej ze jadac pisales jednoczesnie na PMS.

    nie, nie mam laptopa. Poruszam sie dosc szybko. Czasami zdarza mi sie jechac
    szybciej niz dozwolona wartosc. Ruszam dynamicznie. Olewam wieksze zuzycie
    klockow hamulcowych i paliwa przy takim stylu jazdy. Oszczedzam na tym czas.

    Przy okazji jak jade to denerwuje sie jak jakis kapelusznik nie umie ruszyc,
    nie umie zrozumiec, ze jak chce sie bujac po miescie 30-40km/h to ma
    zajmowac prawy pas, skreca w lewo od prawej krawedzi, skreca na
    jednokierunkowej w lewo od osi jezdni.

    Maksymalnie denerwuje mnie jak kapelusznik widzi zielone i zastanawia sie
    gdzie ma drazek zmiany biegow. Swiatla stop pala sie jeszcze przez kolejne 3
    sekundy. Rusza i czasami 2 auto juz ma zolte.

    Icek

  • 403. Data: 2010-05-19 14:36:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > Ano nie ma, ponieważ "zasada ograniczonego zaufania" to nie jest zasada
    > nieograniczonego braku zaufania, co już nawet SN stwierdził - tu na
    > grupie były nawet przytaczane orzeczenia.

    Co ma piernik do wiatraka? Jak ktoś przekracza dozwoloną prędkość
    trzykrotnie, to zbyt mało, żeby spodziewać się, że może złamać jakieś
    inne przepisy?

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 404. Data: 2010-05-19 14:53:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Co ma piernik do wiatraka? Jak ktoś przekracza dozwoloną prędkość
    > trzykrotnie, to zbyt mało, żeby spodziewać się, że może złamać jakieś
    > inne przepisy?

    Trzykrotne przekroczenie zwalnia z odpowiedzialności i przerzuca ją na
    innych uczestników ruchu?
    Kobieta w punto miala obowiazek wypatrzyc zblizajace sie z nadmierna
    predkoscia audi wykonujac manewr skretu, ale kierowca audi skrzyzowania
    juz nie musial widziec bo sobie zapierdalal tak?
    Co to za brednie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 405. Data: 2010-05-19 14:57:09
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Trzykrotne przekroczenie zwalnia z odpowiedzialności i przerzuca ją na
    > innych uczestników ruchu?

    nikt nic takiego nie napisal. Zmyslasz.

    > Kobieta w punto miala obowiazek wypatrzyc zblizajace sie z nadmierna
    > predkoscia audi wykonujac manewr skretu, ale kierowca audi skrzyzowania

    tak, miala obowiazek.

    > juz nie musial widziec bo sobie zapierdalal tak?

    mogl nie zauwazyc. Bylo slabo oznaczone.

    > Co to za brednie?

    nie brednie tylko stan faktyczny.

    Icek

  • 406. Data: 2010-05-19 14:57:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    arek.pp wrote:

    > 1. Ponizej jakiej prędkości nie powinienem zwalniac przed skrzyzowaniem,
    > zeby kierowca na skrzyzowaniu przede mną był pewien, ze jade tak szybko,
    > ze nie zdążę wyhamować i jedyną droga ratunku jest wyprzedzenie na
    > skrzyzowaniu?

    Głupszego pytania nie udało Ci się wymyśleć?

    > 2. Oceniając swoje mozliwosci percepcji obrazu w lusterku (przez chwile
    > przed skretem, bo skręcam patrząc prosto) to myśle ze trzeba jechac od
    > 100-120 kmh wzwyz na odcinku do 150 - 100 metrów przed skrzyzowaniem.
    > Powyzej 200-250 metrów lusterko nie nadaje sie do oceniania szybkosci.
    > Tak ja to odbieram.

    ROTFL. Jak jedziesz 50 km/h i spojrzysz w lusterko, to nie odróżnisz czy
    ktoś jedzie 50 km/h (tyle co Ty) czy 150 km/h (100 km/h szybciej niż Ty)?

    > 3. Czyli dla 150 metrów minus 50 metrów na
    > hamowanie dla predkosci 120 kmh (czyli ponad 30 m/s) daje 3 sekundy,
    > przez które trzeba sie gapić w lusterko wsteczne stojąc na skrzyzowaniu.
    > Po tym czasie dojezdzający i zatrzymujacy sie samochód za nami obtrabia
    > nas i mozemy spokojnie skrecac w lewo.

    Jeśli naprawdę masz takie problemy jak opisałeś w tym poście to może
    daruj sobie jazdę samochodem, bo jeszcze komuś stanie się krzywda.

  • 407. Data: 2010-05-19 14:58:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Zwłaszcza samochodów, które jadą schowane za innym samochodem, które
    > jedzie przepisowo np. za Polonezem.

    Załóżcie sobie jakiś klub paralityków drogowych.

  • 408. Data: 2010-05-19 14:59:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > tak, miala obowiazek.

    Kierujacy audi nie mial obowiazku jechac na tyle przepisowo, zeby zdążyć
    zauważyć skrzyżowanie?

    > mogl nie zauwazyc. Bylo slabo oznaczone.

    Nie, nie mógł nie zauważyć bo nie miał prawa jechać z taką prędkością.
    Slabo oznaczone - byles tam?

    > nie brednie tylko stan faktyczny.

    Stan faktyczny totalnego odmóżdżenia niektórych osob piszących w tym wątku.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 409. Data: 2010-05-19 14:59:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > To masz fajne lusterko - widać na nim też to, co jest z przodu i na
    > bocznej drodze? Chętnie kupię.

    Ty chyba naprawdę nie jeździsz samochodem.

    > Trzykrotne przekroczenie dopuszczalnej prędkości, w przeciągu sekundy
    > robione ponad 40 metrów - mógł nie być widoczny.

    ROTFL. Naprawdę idź do lekarza. To nie atak z mojej strony tylko szczera
    rada.

  • 410. Data: 2010-05-19 15:00:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > W dniu 2010-05-18 15:36, Icek pisze:
    > (...)
    >
    > Dobrze by było, gdybyś przy okazji kogoś swym śmiechem na pociągnął na
    > druga stronę życia - jemu by nie było do smiechu...

    Prawie się popłakałem. Zostań politykiem, pasujesz tam z takimi tekstami.