  • 31. Data: 2010-02-06 09:18:04
    Temat: Re: Rejestrator video w samochodzie dotowany przez panstwo
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    wiadomości news:Xns9D169EA6B5C40budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Daj spokój z kamerami, pomysl od razu o chipach w
    > glowie. :)

    Wiekszosc kierowcow plci meskiej, ma juz cipy w glowie :)

    --
    Picasso

  • 32. Data: 2010-02-06 09:18:53
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisal w wiadomosci

    > Glupku cos cie w dupe gryzie.

    Odpusc mu - nie zakumal.
    Wystarczylo popatrzec jaki watek jest przed Twoim ...

    --
    Picasso

  • 33. Data: 2010-02-06 11:26:15
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > podaj proszę przykład innej metody zapewnienia bezpieczeństwa na drodze.

    Niestety innej nie ma a jak jest to nieskuteczna. Tylko mobilizacja innych
    kierowców. Co da FR jeśli wcześniej stoi ostrzeżenie w postaci D-51? Szansa
    namierzenia drogowych przestępców przez patrol drogówki jest marginalna.
    Wpadają nieliczni. Przepisowych kierowców na drodze jest może 1%. Ten 1% z
    rejestratorem mógłby jednak zrobić więcej niż cała drogówka. Mam przed
    oczami taką sytuację. Stoję na czerwonym przed rondem. Pasem do skrętu w
    prawo z ominięciem ronda podjeżdża jakieś leciwe bmw. Przejeżdża przez
    czerwone i wjeżdża prosto na rondo. Podjeżdża do drugiego czerwonego i robi
    podobnie. Kamerka byłaby bardzo wskazana na takiego buca. Oczywiście każdy
    popełnia jakieś błędy wynikające choćby z nieznajomości terenu więc samemu
    też możnaby dostać po dupie. Uprawnienia nie dla każdego, a za kręcenie
    musiałaby iść satysfakcjonująca kasa z tych mandatów. Szybciutko zapanowałby
    drogowy porządek. Nawet pet nie wyleciałby przez okno.

    neelix

  • 34. Data: 2010-02-06 11:27:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Rudowski" <ami@_usunto_wkurw.org> napisał w wiadomości
    > Bezpieczenstwo jest w glowach uzytkownikow drog.
    > Jesli nie nauczysz ich pewnych prostych prawd na kursach,
    > to chocbys napuscil wszystkich na siebie nawzajem - i tak lepiej nie
    > bedzie.
    > Problem w tym, ze juz na kursach sie uczy czesto kierowcow braku szacunku
    > do innych
    > uzytkownikow drogi.

    Jakiś przykład tej nauki?
    neelix

  • 35. Data: 2010-02-06 11:28:58
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > tak EZG,EPA i tego typu pochodne tablice, właściciele chyba z kompleksem
    > mniejszości wobec Lodzi. I żeby nie było to nie reguła, że właściciele aut
    > na tych tablicach to zawsze łamią przepisy, ale znani są w całej polsce,
    > że tego, że odstają od reszty w znaczącym stopniu.
    > Tłumaczę to brakiem obycia, ale ile można tolerować głupotę?

    W stolicy plagą jest WE.
    neelix

  • 36. Data: 2010-02-06 11:39:19
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Wybacz - ale jakos w to nie wierze.
    > Tak samo jak nie wierze w zapewnienia ludzi, ktorzy twierdza, ze oni sobie
    > nic
    > do zarzucenia nie maja, wiec obawiac sie nie maja czego.

    Trochę to przypomina relacje CBA-PO. Gdyby CBA nie ruszała PO to sielanka
    nadal by trwała, a PO byłaby najczystszą partią na świecie. Każdy popełnia
    jakieś błędy za które może zostać ukarany. Te rzadkie przypadkowe mandaty
    musiałyby być rekompensowane odpowiednim wynagrodzeniem za twórczość
    filmową. W zamian za złapanie setek winnych mogłyby być "darmowe minuty" jak
    w telefonii.
    neelix

  • 37. Data: 2010-02-06 12:57:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik to t...@a...xyz ...

    > Moim zdaniem w Stolicy wszyscy jeżdżą OK, czasem tylko jakie strucle
    > tarasują lewy pas albo wjeżdżają pod nos. Oczywiście czasem zdarzy się
    > jakiś idiota, co wbija się nie z tego pasa co trzeba, ale to margines.
    > Jak widzisz jakieś "plagi" to wyraźnie nie ogarniasz auta.

    z tego co widzialem - plaga jest wjezdzanie na skrzyzowania bez mozliwosci
    zjazdu i blokowanie całego ruchu. Ale w tym przypadku nie zauwazyłem
    korelacji głupoty z rejestracja :)

  • 38. Data: 2010-02-06 14:21:03
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Więc przepisy są złe i trzeba je zmienić. Przepisy są dla ludzi, a nie
    > ludzie dla przepisów.

    A moze to już nie są ludzie i żadna zmiana nic nie zmieni?

    > Pomysł iście debilny, prowadziłby do znajdowania najdurniejszego miejsca
    > w okolicy i nagrywania wszystkich jak leci, mimo, ze nie powodują żadnego
    > zagrożenia.

    Przecież nie dla każdego taka oferta, bo zaraz byłaby cała masa różnych
    leni, którzy nie mają co zrobić z wolnym czasem. Nagrywanie tylko w ruchu-z
    pojazdu. Poza tym selekcja wykroczeń. Najpierw te drastyczne przegięcia.
    Przecież FR też nie pstryka po przekroczeniu o 0,1km/h. Kiedyś kursantaka na
    PJ powiedziała, że w L-kach powinny być takie kamery, a instruktorzy powinni
    mieć prawo do karania. To oznacza, ze w młodych ludziach(nie we wszystkich)
    jest potrzeba przestrzegania prawa. Nie wiem czy instruktorzy by się na to
    zgodzili, ale to chyba dobre miejsce na kamery. To co dzieje się w pobliżu
    eLek nawet kursantów bulwersuje. Musiałaby być bardzo uproszczona procedura
    ze szczątkowym udziałem kamerzysty w karaniu winnych. Dostarczenie materiału
    i do widzenia.

    neelix

  • 39. Data: 2010-02-06 14:22:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > jakiś idiota, co wbija się nie z tego pasa co trzeba, ale to margines.
    > Jak widzisz jakieś "plagi" to wyraźnie nie ogarniasz auta.

    Ogarniam wszystkie auta w pobliżu i widzę masę plag. Ty widocznie jeździsz
    na pałę i na nic nie patrzysz.
    neelix

  • 40. Data: 2010-02-06 14:23:53
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Jesteś trzeźwy?

    Na takie pytanie mogę odpowiedzieć tylko tak: ja nigdy nie trzeźwieję.
    neelix