  • 41. Data: 2010-02-06 21:57:33
    Temat: Re: Rejestrator video w samochodzie dotowany przez panstwo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Kiedyś kursantaka na
    > PJ powiedziała, że w L-kach powinny być takie kamery, a instruktorzy
    > powinni mieć prawo do karania. To oznacza, ze w młodych ludziach(nie
    > we wszystkich) jest potrzeba przestrzegania prawa. Nie wiem czy
    > instruktorzy by się na to zgodzili, ale to chyba dobre miejsce na
    > kamery. To co dzieje się w pobliżu eLek nawet kursantów bulwersuje.

    moja babcia kiedys powiedziała, ze ten ruch jest taki duzy, ze wszyscy
    powinni jezdzic ryczkami z konmi, tak jak kiedys.

    To tylko taka dygresja apropos idiotycznych argumentów.

  • 42. Data: 2010-02-06 22:11:17
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    mleko wrote:

    > Ehh, chyba nie za bardzo zostalem zrozumiany. Postaram sie "strescic"
    > moj post najprosciej jak sie da:
    >
    > Czy zwolennicy rejestratorow w samochodach byliby szczesliwi, gdyby
    > kazda ich jazda byla zarejestrowana i oceniona zgodnie z PoRD, lacznie
    > ze wszelkimi konsekwencjami? Prosciej juz chyba nie potrafie.

    W Singapurze i Szwajcarii (m.in.) mają taki system traktowania prawa
    uruchomiony.
    Nie narzekają.

    --
    Bydlę

  • 43. Data: 2010-02-07 15:53:55
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D17D66236385budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > moja babcia kiedys powiedziała, ze ten ruch jest taki duzy, ze wszyscy
    > powinni jezdzic ryczkami z konmi, tak jak kiedys.
    > To tylko taka dygresja apropos idiotycznych argumentów.

    To ich nie stosuj. Co ma piernik do wiatraka?
    neelix

  • 44. Data: 2010-02-07 15:54:43
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Wciągasz często czy dużo?

    Jak chcesz zadawać takie pytania to trzeba było iść na medycynę.
    neelix

  • 45. Data: 2010-02-07 16:35:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > To ich nie stosuj. Co ma piernik do wiatraka?

    no skoro ty wyciągasz wnioski dotyczące jazdy samochodem na podstawie
    wypowiedzi osoby ktora nawet nie ma jeszcze prawa jazdy i, jak sie mozna
    domyslic, uczac sie jezdzic, boi sie wszystkiego, to moim zdaniem jest to
    absurdalny argument.

  • 46. Data: 2010-02-08 11:17:03
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D18A3450A18Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > domyslic, uczac sie jezdzic, boi sie wszystkiego, to moim zdaniem jest to

    Właśnie bardzo dobry argument. Kursant to osoba jeszcze nieskażona drogowym
    debilizmem. Kursant już zna przepisy i jest na etapie oburzania się na takie
    zachowania. Jeździ również z rodziscami, znajomymi i uważnie obserwuje
    innych.

    neelix

  • 47. Data: 2010-02-08 17:14:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

> [...]
    > drogowym debilizmem. Kursant już zna przepisy i jest na etapie
    > oburzania się na takie zachowania. Jeździ również z rodziscami,

    coraz bardziej mam wrazenie, ze zwyczajnie zartujesz.
    Pamietam, ze jak uczyłem sie jezdzic to przerazał mnie nawet rowerzysta
    ktorego nalezało wyprzedzic a auta pedzace 90 na trzypasmówce to byli
    wariaci bez krzty rozumu. Cchesz powiedziec, ze wtedy oceniałem racjonalnie
    a nie przez pryzmat strachu, braku umiejętności i braku przyzwyczajenia do
    ruchu?

  • 48. Data: 2010-02-08 18:45:51
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D19ADF9F4B63budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > racjonalnie
    > a nie przez pryzmat strachu, braku umiejętności i braku przyzwyczajenia do

    Myślisz, że wszyscy kursanci jednakowo patrzą na to zagadnienie? Wielu nie
    czuje żadnego strachu. Nie przeraża ich w czasie jazdy nawet śnieżyca ani
    burza łamiąca drzewa.
    neelix

  • 49. Data: 2010-02-08 22:57:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Myślisz, że wszyscy kursanci jednakowo patrzą na to zagadnienie? Wielu
    > nie czuje żadnego strachu. Nie przeraża ich w czasie jazdy nawet
    > śnieżyca ani burza łamiąca drzewa.

    opinie takowych tymbardziej należy traktowac z przymruzeniem oka...