  • 1. Data: 2010-02-05 13:15:13
    Temat: opel astra 2, zarowki
    Od: "dw" <w...@j...pl>

    Czy ktos moze wie , tak od reki bez wertowania instrukcji czy astra 2 ma
    osobne zarowki na drogowe a osobne na dlugie?
    Czy te same, a zmienia sie ustawienie luster?

  • 2. Data: 2010-02-05 13:18:59
    Temat: Re: opel astra 2, zarowki
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Czy ktos moze wie , tak od reki bez wertowania instrukcji czy astra 2 ma
    > osobne zarowki na drogowe a osobne na dlugie?
    > Czy te same, a zmienia sie ustawienie luster?

    do mijania są na 100% żarówki H7, a do drogowych HB3 lub HB4 - w tej chwili
    nie pamiętam która z nich,
    brat

  • 3. Data: 2010-02-05 13:21:59
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > a do drogowych HB3 lub HB4

    sprawdziłem jeszcze te drogowe i wychodzi na to, że do drogowych jest HB3,
    brat

  • 4. Data: 2010-02-05 13:28:41
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > osobne zarowki na drogowe a osobne na dlugie?

    A to jakaś różnica jest? ;-))))

  • 5. Data: 2010-02-05 13:43:36
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Robert_J wrote:

    > A to jakaś różnica jest? ;-))))

    Jeśli masz kupić komplet żarowek, to to ma znaczenie.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-02-05 13:46:57
    Od: "dw" <w...@j...pl>

    > sprawdziłem jeszcze te drogowe i wychodzi na to, że do drogowych jest HB3,
    > brat

    dzieki

  • 7. Data: 2010-02-05 13:47:19
    Od: "dw" <w...@j...pl>