  • 21. Data: 2013-09-13 11:16:38
    Temat: Re: zonk: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 12-09-2013 22:35, Marek Dyjor pisze:

    > ale zapamiętałeś ze ochrona wizerunku dotyczy nie utrwalania obrazu osób
    > ale PUBLIKACJI wizerunków.

    To nie jest takie proste, jak Ci się wydaje. Przynajmniej nie w tym
    kontekście.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 22. Data: 2013-09-13 12:14:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
    >http://www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl/_portal
    /news/1378799929522ed1392cabe/Odpowie_za_pornografię
    _dziecięcą.html
    >Osobiście podejrzewam... przepraszam: mam nadzieję, że piszący
    >artykuł pominął jakieś "drobne detale" całego zajścia, inaczej albo
    >te dzieci na tym placu zabaw brały udział w jakiejś orgii (tylko
    >dlaczego nie zatrzymano opiekunów??)

    Np byly w wieku szkolnym i bez opiekunow :-)

    >albo w umyśle policji zdjęcia dzieci to pornografia z definicji
    >zawsze i wszędzie.

    No coz - jednego nie pomineli, prokurator tez tam byl i zabezpieczono
    komputer, wiec nalezy sie domyslac ze jakies pornograficzne zdjecia
    znalezli.

    Oby nie wlasne dziecko latajace gole na plazy w lecie ..

    >Bo może robiący zdjęcia dzikim zwierzętom z różnych ukryć też powinni
    >się obawiać oskarżenia o utrwalanie treści pornograficznych (w tym
    >przypadku zoofilskich) i jak ktoś chce zrobić zdjęcie np. dzikiemu
    >niedźwiedziowi powinien je dla bezpieczeństwa robić "twarzą w twarz"?
    >;->

    A to bedzie straszenie zwierzyny czy jakos tak :-)

    J.

  • 23. Data: 2013-09-15 08:11:27
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 10.09.2013, o godzinie 15.28.58, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

> [...]
    > niedźwiedziowi powinien je dla bezpieczeństwa robić "twarzą w twarz"? ;->
    >
    > No przyznać się, kto z ukrycia np. ptactwo uwiecznia? ;)

    Aleś Ty zabawna. Ho, ho...
    Spójrz jak ten gościu wygląda. Schylona postać, nogi blisko siebie, ubrania
    sprzed wieków - ewidentny pedofil. Ależ ja zabawny, ho, ho, ho...
    Swoją drogą to nie artykuł, ale informacja z kroniki policyjnej. Nie muszą
    Ci się ze wszystkiego tłumaczyć. Moim zdaniem policja zachowała się
    prawidłowo bo to MOŻE być pedofil, który szuka ofiary. Do tego "Do sprawy
    został zabezpieczony również sprzęt komputerowy w jego mieszkaniu." i tu
    może być już całe wyjaśnienie następnego akapitu.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 24. Data: 2013-09-15 08:24:17
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 10.09.2013, o godzinie 21.32.21, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Sedno nie tkwi w tym, co u niego znaleźli, tylko dlaczego go w ogóle
    > zatrzymali i zrobili mu przeszukanie.

    Równie dobrze można olać zaglądających do samochodów podejrzanych typków na
    ulicy. Ale mieszkańcy wzywają, goście są przetrzepywani... i się okazuje,
    że to złodzieje samochodów. Wiele rzeczy jest neutralnych prawnie, ale w
    połączeniu z jakimś nietypowym zachowaniem mogą coś tam sugerować.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 25. Data: 2013-09-15 21:45:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Habeck Colibretto wrote:

> [...]
    > Spójrz jak ten gościu wygląda. Schylona postać, nogi blisko siebie,
    > ubrania sprzed wieków - ewidentny pedofil. Ależ ja zabawny, ho, ho,

    no wiadomo jakby miał ganga od armaniego to by mu policaje jeszcze pomogły
    dzieci do bagażnika załadować... ;-)

> [...]
    > "Do sprawy został zabezpieczony również sprzęt komputerowy w jego
    > mieszkaniu." i tu może być już całe wyjaśnienie następnego akapitu.

    no znajdą nielegalne windowsy i co tak więcej...

    jak nie daj boże lubsz mangę to też mozesz mieć pronografię dziecięca na
    kompie... ;-)

  • 26. Data: 2013-09-16 09:06:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.09.2013 08:24, Habeck Colibretto pisze:

    > Równie dobrze można olać zaglądających do samochodów podejrzanych typków na
    > ulicy. Ale mieszkańcy wzywają, goście są przetrzepywani... i się okazuje,

    Hmm... Fascynujące. Swego czasu jedną z zabaw dzieciństwa było
    zaglądanie do samochodów i patrzenie, ile mają "na liczniku".

    > że to złodzieje samochodów. Wiele rzeczy jest neutralnych prawnie, ale w
    > połączeniu z jakimś nietypowym zachowaniem mogą coś tam sugerować.

    Cóż, mi twoje zachowanie sugeruje, że możesz w piwnicy więzić dzieci -
    bo sprawiasz wrażenie "totalnie kontrolującego świra" ;->

  • 27. Data: 2013-09-16 09:09:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.09.2013 08:11, Habeck Colibretto pisze:

    > Aleś Ty zabawna. Ho, ho...
    > Spójrz jak ten gościu wygląda. Schylona postać, nogi blisko siebie, ubrania
    > sprzed wieków - ewidentny pedofil. Ależ ja zabawny, ho, ho, ho...

    Dobrze, że nie miał szpiczastego wąsa i melonika - wtedy na pewno
    porywałby młode kobiety i przywiązywał je do torów.

    > Swoją drogą to nie artykuł, ale informacja z kroniki policyjnej. Nie muszą
    > Ci się ze wszystkiego tłumaczyć. Moim zdaniem policja zachowała się

    Uważasz, że artykuły prasowe nie powinny być rzetelne?

    > prawidłowo bo to MOŻE być pedofil, który szuka ofiary. Do tego "Do sprawy

    Ty też jesteś jakiś podejrzany - np. zwracasz się do mnie w formie
    żeńskiej...

    > został zabezpieczony również sprzęt komputerowy w jego mieszkaniu." i tu
    > może być już całe wyjaśnienie następnego akapitu.

    Dajcie mi komputer, a paragraf zawsze się znajdzie ;->
    (a jak nie to zawsze "ekspertyza" może się ciągnąć 2 lata)

  • 28. Data: 2013-09-16 17:02:12
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    On Monday, September 16, 2013 9:09:15 AM UTC+2, Andrzej Lawa wrote:
    > Uważasz, że artykuły prasowe nie powinny być rzetelne?

    Dziennikarze cedza wiadomosci, aby zapelnic trescia nie jeden, tylko wiecej numerow.
    W nastepnym artykule opisujacym to wydarzenie napisano wiecej:
    ''
    Jakis mezczyzna robil zdjecia mojej corce na placu zabaw na Wyspie Mlynskiej
    - twierdzi zaniepokojony ojciec. - Gdy zwrocilem mu uwage, zaczal kasowac zdjecia.
    Wyrwalem aparat, a tam byly zdjecia bielizny dzieci.
    ''
    http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130909/BYDGOSZCZ01/130909326

    WM

  • 29. Data: 2013-09-16 17:13:38
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik WM napisał:

    > Jakis mezczyzna robil zdjecia mojej corce na placu zabaw na Wyspie Mlynskiej

    To chyba nie jest zabronione :)

    > - twierdzi zaniepokojony ojciec. - Gdy zwrocilem mu uwage, zaczal kasowac zdjecia.

    Kasowanie zdjec tez nie jest zabronione :)

    > Wyrwalem aparat,

    To akurat jest zabronione.

    > a tam byly zdjecia bielizny dzieci.

    To chyba tez nie jest zabronione, wnioskuje po tym:

    http://tiny.pl/h3zq5

  • 30. Data: 2013-09-16 17:40:59
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    On Monday, September 16, 2013 5:13:38 PM UTC+2, Mr. Misio wrote:

    > To chyba tez nie jest zabronione, wnioskuje po tym:

    Kiedys zlapano w paryskim metrze faceta,
    ktory na schodach podsuwal kobiecie torbe pod sukienke.
    Okazalo sie, ze w torbie mial kamere, a w raczce mechanizm
    wlaczajacy nagrywanie.
    Zostal facet za to ukarany, ale nie napisali z jakiego paragrafu.

    Moze bielizna nie byla dawno prana ;)

    WM