  • 31. Data: 2013-09-16 20:01:31
    Temat: Re: zonk: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik WM napisał:

    > Kiedys zlapano w paryskim metrze faceta,
    > ktory na schodach podsuwal kobiecie torbe pod sukienke.
    > Okazalo sie, ze w torbie mial kamere, a w raczce mechanizm
    > wlaczajacy nagrywanie.
    > Zostal facet za to ukarany, ale nie napisali z jakiego paragrafu.
    >
    > Moze bielizna nie byla dawno prana ;)

    Moze nie miala bielizny, wiesz jak to u paryzanek bywa czasem ;)

    Wiec mogl dostac z paragrafu nagrywania golizny :D

    No ale w opisywanym przypadku "fotopedofila" to ponoc byly zdjecia
    bielizny a nie bez bielizny.

  • 32. Data: 2013-09-16 22:05:56
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 16.09.2013, o godzinie 09.06.45, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Hmm... Fascynujące. Swego czasu jedną z zabaw dzieciństwa było
    > zaglądanie do samochodów i patrzenie, ile mają "na liczniku".

    "Swego czasu" to jest klucz.
    Poza tym jest prawda czasu i prawda miejsca.

    > Cóż, mi twoje zachowanie sugeruje, że możesz w piwnicy więzić dzieci -
    > bo sprawiasz wrażenie "totalnie kontrolującego świra" ;->

    A Andrzej Ława jak był zabawny tak jest do dzisiaj.
    Sprawa jest banalnie prosta - zgłoś mnie na policję wyjaśniając czym się
    kierowałeś.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 33. Data: 2013-09-16 22:07:02
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 15.09.2013, o godzinie 21.45.08, na pl.rec.foto.cyfrowa, Marek Dyjor
    napisał(a):

    > no wiadomo jakby miał ganga od armaniego to by mu policaje jeszcze pomogły
    > dzieci do bagażnika załadować... ;-)

    Cholera... żart mi nie wyszedł...

    > no znajdą nielegalne windowsy i co tak więcej...

    Nie o to go w końcu oskarżyli.

    > jak nie daj boże lubsz mangę to też mozesz mieć pronografię dziecięca na
    > kompie... ;-)

    Cholera... Tobie też nie wyszedł.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 34. Data: 2013-09-16 22:17:15
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 16.09.2013, o godzinie 09.09.15, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Dobrze, że nie miał szpiczastego wąsa i melonika - wtedy na pewno
    > porywałby młode kobiety i przywiązywał je do torów.

    Cieszyć się, że brakło mu Twojej wyobraźni. Biedny obywatel zostałby
    skazany na dożywocie.

    > Uważasz, że artykuły prasowe nie powinny być rzetelne?

    To raczej notka informacyjna.

    > Ty też jesteś jakiś podejrzany - np. zwracasz się do mnie w formie
    > żeńskiej...

    Errare humanum est. Tak czy inaczej to co żeś spłodził zupełnie w stylu
    Stokrotki.

    > Dajcie mi komputer, a paragraf zawsze się znajdzie ;->
    > (a jak nie to zawsze "ekspertyza" może się ciągnąć 2 lata)

    No to bardzo szybko go za tę pedofilię postawili przed sądem.

    Nie bój się Ława - za pstrykanie ptaszków do mamra nie wsadzają. Chyba, że
    będziesz pstrykał takie ptaszki jak Samson.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 35. Data: 2013-09-16 22:21:42
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 16.09.2013, o godzinie 17.02.12, na pl.rec.foto.cyfrowa, WM
    napisał(a):

    > Dziennikarze cedza wiadomosci, aby zapelnic trescia nie jeden, tylko wiecej
    numerow.

    Następny. To nie jest artykuł dziennikarski, ale publikacja KWP w
    Bydgoszczy. Trochę się to różni od tego co robią pismaki.

    > W nastepnym artykule opisujacym to wydarzenie napisano wiecej:

    "Następnym" - widać mł.asp. Słomski liczył na serial i dodatkową kasę, tak?
    A tutaj na grupie mamy "następne" artykuły na ten temat.

    130909/BYDGOSZCZ01/130909326

    Bo KWP i GazPom to jedno i to samo.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 36. Data: 2013-09-17 09:03:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2013 22:05, Habeck Colibretto pisze:

    > "Swego czasu" to jest klucz.

    "Swego czasu" bo dzieciństwo dawno mam za sobą.

    > Poza tym jest prawda czasu i prawda miejsca.

    Prawda to prawda. A ty piszesz o swoich przesądach...

    > A Andrzej Ława jak był zabawny tak jest do dzisiaj.
    > Sprawa jest banalnie prosta - zgłoś mnie na policję wyjaśniając czym się
    > kierowałeś.

    No, nie jest taka banalna bo w przeciwieństwie do mnie nie jesteś dość
    uczciwy żeby się normalnie przedstawiać, tylko jak jakiś szpieg czy
    przestępca chowasz się za "ksywką".

  • 37. Data: 2013-09-17 09:12:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2013 22:17, Habeck Colibretto pisze:

    > Cieszyć się, że brakło mu Twojej wyobraźni. Biedny obywatel zostałby
    > skazany na dożywocie.

    Tia, a ty poniżej masz czelność mnie do Stokrotki porównywać, jak tutaj
    wykazałeś godną jej "bystrość inaczej"...

    OK, otwartym tekstem: twoje osądzanie na podstawie swetra i krycia się
    przed hienami prasowymi jest żałośnie głupie.

    > To raczej notka informacyjna.

    Tym bardziej.

    > Errare humanum est. Tak czy inaczej to co żeś spłodził zupełnie w stylu
    > Stokrotki.

    To raczej twoja "ynelygencja" jest mocno stokrotkowa...

    > No to bardzo szybko go za tę pedofilię postawili przed sądem.

    Wiesz, jakby się solidnie zakrzątnąć nad odpowiednim donosem, to i ty
    mógłbyś spędzić parę miesięcy w areszcie tymczasowym, nawet jeśli potem
    by się okazało, że brak dowodów winy.

    > Nie bój się Ława - za pstrykanie ptaszków do mamra nie wsadzają. Chyba, że
    > będziesz pstrykał takie ptaszki jak Samson.

    Kto? Jakiś twój kumpel?

  • 38. Data: 2013-09-17 21:39:44
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 17.09.2013, o godzinie 09.03.46, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > "Swego czasu" bo dzieciństwo dawno mam za sobą.

    I tamte czasy też.

    > Prawda to prawda. A ty piszesz o swoich przesądach...

    Prawda wtedy to nie prawda dzisiaj. Wtedy ludzie mogli sobie na więcej
    pozwolić. Wtedy nie było internetu. Wtedy możliwości podglądania i
    folgowania swoim zachciankom były mniejsze. Wtedy było po prostu trochę
    inaczej. Taka prawda.

    > No, nie jest taka banalna bo w przeciwieństwie do mnie nie jesteś dość
    > uczciwy żeby się normalnie przedstawiać, tylko jak jakiś szpieg czy
    > przestępca chowasz się za "ksywką".

    Och... biedny Andrzej, nie może donieść na nicka. Pozwij wszystkich
    nieuczciwych w sieci.
    Poza tym skąd my tutaj mamy wiedzieć, żeś prawdziwy Ława? Dowodem się nie
    chwalisz. Albo, że gdzie indziej, na jakiś forach dla pedofili nie
    korzystasz z nicków? Ogarnij się Ędrju. I przestań tak się bulwersować
    kiedy łapie się pedofila.

    http://wyborcza.pl/1,75478,14582715,Obywatelskie_zat
    rzymanie_na_placu_zabaw_w_Bydgoszczy.html

    Nadal uważasz, że jego zachowanie było normalne, a rodzice przesadzili?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 39. Data: 2013-09-17 21:49:50
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 17.09.2013, o godzinie 09.12.56, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Tia, a ty poniżej masz czelność mnie do Stokrotki porównywać,

    Czelności to mam więcej.

    > jak tutaj
    > wykazałeś godną jej "bystrość inaczej"...

    Andrzeju, bardzo, bardzo Cię przepraszam. Nie miałem zamiaru Cię obrazić.
    Wybacz. Poważnie.

    > OK, otwartym tekstem: twoje osądzanie na podstawie swetra i krycia się
    > przed hienami prasowymi jest żałośnie głupie.

    Żałośnie... no fakt. Miało być równie śmiesznie jak w Twoim tytułowym
    poście. Nie było? Oczywiście, że nie.

    > Tym bardziej.

    Nic tam nierzetelnego nie widzę. Możesz tę nierzetelność paluszkiem
    wytknąć?

    > Wiesz, jakby się solidnie zakrzątnąć nad odpowiednim donosem, to i ty
    > mógłbyś spędzić parę miesięcy w areszcie tymczasowym, nawet jeśli potem
    > by się okazało, że brak dowodów winy.

    No to się zakrzątaj nad odpowiednim donosikiem szanowny Uprzejmy.

    > Kto? Jakiś twój kumpel?

    Mój? Nie raz o pedofilach dyskutowałeś. I w kontekście Samsona także a
    teraz okazuje się, że nie pamiętasz. Specjalista od prawa z pamięcią złotej
    rybki. Google ma lepszą pamięć.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 40. Data: 2013-09-17 23:17:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.09.2013 21:39, Habeck Colibretto pisze:

    > I tamte czasy też.

    I od tamtych czasów, kiedy samochodów było mało i były drogie jak
    cholera (stosunkowo) zaglądanie do samochodów nagle stało się nielegalne?

    > Prawda wtedy to nie prawda dzisiaj.

    Och?

    > Wtedy ludzie mogli sobie na więcej pozwolić.

    ROTFL

    A niby masz taką genialną pamięć... No, chyba że żyłeś w jakiejś
    alternatywnej rzeczywistości, innej niż ta którą pamiętają wszyscy inni,
    gdzie jedynie słuszna partia pełniła przewodnią rolę ;->

    > Wtedy nie było internetu. Wtedy możliwości podglądania i
    > folgowania swoim zachciankom były mniejsze. Wtedy było po prostu trochę
    > inaczej. Taka prawda.

    No. Wtedy fotografowanie mostów było podejrzane.

    > Och... biedny Andrzej, nie może donieść na nicka. Pozwij wszystkich
    > nieuczciwych w sieci.

    Nie zamierzam pozywać. Wykazuję tylko, że kłamiesz.

    > Poza tym skąd my tutaj mamy wiedzieć, żeś prawdziwy Ława? Dowodem się nie

    Nie udawaj głupszego, niż jesteś. Widzisz mój adres? Widzisz. QED

    > chwalisz. Albo, że gdzie indziej, na jakiś forach dla pedofili nie
    > korzystasz z nicków? Ogarnij się Ędrju.

    A teraz lepiej to pomówienie odszczekaj. Tak będzie dla ciebie zdrowiej
    i taniej.

> [...]
    rzymanie_na_placu_zabaw_w_Bydgoszczy.html

    > Nadal uważasz, że jego zachowanie było normalne, a rodzice przesadzili?

    No, wreszcie pojawił się jakiś sensowny opis. Podstawa do zatrzymania
    też była - zasadniczo podpada to pod stalking. Inna sprawa, że wyrwanie
    aparatu i przeglądanie było niezbyt legalne (do przeszukania prawa nie
    miał - dopiero policjanci mogliby to zrobić) i dodatkowo głupie -
    zostawił swoje ślady na aparacie i w zależności od konkretnych treści
    adwokat (gdyby niczego nie znaleźli w domu) mógłby argumentować, że to
    ten zatrzymujący coś zakombinował.