    From: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zonk: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Date: Sun, 15 Sep 2013 08:11:27 +0200

    Dnia 10.09.2013, o godzinie 15.28.58, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > http://www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl/_portal/
    news/1378799929522ed1392cabe/Odpowie_za_pornografię_
    dziecięcą.html

> [...]
    > tym placu zabaw brały udział w jakiejś orgii (tylko dlaczego nie
    > zatrzymano opiekunów??) albo w umyśle policji zdjęcia dzieci to
    > pornografia z definicji zawsze i wszędzie.
    >
    > Wysłałem do nich prośbę o "rozjaśnienie" artykułu, ale póki co cisza...
    >
    > Bo może robiący zdjęcia dzikim zwierzętom z różnych ukryć też powinni
    > się obawiać oskarżenia o utrwalanie treści pornograficznych (w tym
    > przypadku zoofilskich) i jak ktoś chce zrobić zdjęcie np. dzikiemu
    > niedźwiedziowi powinien je dla bezpieczeństwa robić "twarzą w twarz"? ;->
    >
    > No przyznać się, kto z ukrycia np. ptactwo uwiecznia? ;)

    Aleś Ty zabawna. Ho, ho...
    Spójrz jak ten gościu wygląda. Schylona postać, nogi blisko siebie, ubrania
    sprzed wieków - ewidentny pedofil. Ależ ja zabawny, ho, ho, ho...
    Swoją drogą to nie artykuł, ale informacja z kroniki policyjnej. Nie muszą
    Ci się ze wszystkiego tłumaczyć. Moim zdaniem policja zachowała się
    prawidłowo bo to MOŻE być pedofil, który szuka ofiary. Do tego "Do sprawy
    został zabezpieczony również sprzęt komputerowy w jego mieszkaniu." i tu
    może być już całe wyjaśnienie następnego akapitu.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*