  • 11. Data: 2007-02-27 06:27:36
    Temat: Re: znowu padaczka w gtse
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    Wczoraj zamówiłem internet multimo :] oby nie było lagów itp bo się chyba
    załamię :( 2 lata z radiówką dały mi w kość. najważniejszym kryterium jest dla
    mnie mały ping obym się nie zawiódł.

  • 12. Data: 2007-02-27 13:25:09
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    w...@W...gazeta.pl napisał(a):
    > Wczoraj zamówiłem internet multimo :] oby nie było lagów itp bo się chyba
    > załamię :( 2 lata z radiówką dały mi w kość. najważniejszym kryterium jest dla
    > mnie mały ping obym się nie zawiódł.

    Oj może być z tym coraz gorzej, gdzieś czytałem że światowy internet
    jest juz bardzo zapchany poprzez rozszerzającą się usługę TV via
    internet i to w ostatnim czasie przerosło wszystkich co do wykorzystania
    pasma.

    MichałSz.