  • 1. Data: 2007-02-21 16:04:48
    Temat: Działania UKE pogarszają konkurencyjność rynku
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Zdaniem UE chaotyczne działania, które UKE wykonał są sprzeczne z celem jaki
    niby UKE sobie przypisał.
    Zwykle regulacje zaczyna się od rynku hurtowego, a UKE zaczął regulowanie od
    rynku detalicznego.
    W ten sposób pogarsza konkurencyjność rynku i utrudnia wejście (i
    egzystencję) konkurencji.

    Gratulacje ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2007-02-21 16:24:17
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    Dnia 21-02-2007, śro o godzinie 17:04 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Zdaniem UE chaotyczne działania, które UKE wykonał są sprzeczne z celem jaki
    > niby UKE sobie przypisał.
    [...]

    Poproszę o źródło.

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 3. Data: 2007-02-21 17:07:48
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    A w którym miejscu UKE regulował ceny rynku detalicznego ?
    BSA dotyczy wylącznie WLR -> Zakupu Hurtowego Lini

    A że ceny spadly, to tylko wynik działań konkurenyjnych do TPSA providerów.
    Gdyby nie było konkurencji, 512Kbits ciągle było by po 250zł...

  • 4. Data: 2007-02-21 17:47:32
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Użytkownik "Marek Burzyński" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > providerów.
    > Gdyby nie było konkurencji, 512Kbits ciągle było by po 250zł...

    Obniżając ceny detaliczne internetu, przy jednoczesnym ignorowaniu wysokich
    cen łącz operatorskich. Medialnie atrakcyjne, ale pogarszające
    konkurencyjność w dłuższym terminie.

    Mówiąc potocznie tepsa dostała ultimatum typu "Obniżcie natychmiast mocno
    ceny, a zapewnimy wam monopol na długie lata".

  • 5. Data: 2007-02-21 17:48:10
    Temat: Re: Dzia3ania UKE pogarszaj? konkurencyjno?a rynku
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Użytkownik "Marcin 'Qrczak' Kowalczyk" <q...@k...org.pl> napisał w
    wiadomości news:1172075056.29763.11.camel@qrnik...
    Dnia 21-02-2007, śro o godzinie 17:04 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Zdaniem UE chaotyczne działania, które UKE wykonał są sprzeczne z celem
    > jaki
    > niby UKE sobie przypisał.
    [...]

    Poproszę o źródło.

    ---

    Trójeczka, wiadomości co pół godziny.

  • 6. Data: 2007-02-21 17:49:16
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Chyba, że dosłownie traktujesz ściemę że niby cena abonamentu i utrzymania
    linii nie jest ceną internetu. Moim zdaniem jest.

  • 7. Data: 2007-02-21 17:58:25
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    W artykule <eri0kv$h3h$1@atlantis.news.tpi.pl> Jan Werbinski napisał(a):

    > Obniżając ceny detaliczne internetu, przy jednoczesnym ignorowaniu wysokich
    > cen łącz operatorskich. Medialnie atrakcyjne, ale pogarszające

    250 zł za 1Mb/s to dla ciebie dużo ?

    > konkurencyjność w dłuższym terminie.
    >
    > Mówiąc potocznie tepsa dostała ultimatum typu "Obniżcie natychmiast mocno
    > ceny, a zapewnimy wam monopol na długie lata".

    bzdury gadasz. Internet operatorski nigdy nie był w polsce tak tani jak jest
    obecnie. Co jak co ale jak dla mnie te 250 zł za 1Mb/s to jest bardzo
    mało.

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja

  • 8. Data: 2007-02-21 18:12:34
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > Zdaniem UE chaotyczne działania, które UKE .....

    A ja się zastanawiam, czy zlecenie lobbingu jakie zamówiła fTP obejmuje
    oprócz rozmów z politykami w Brukseli również wyrabianie opini na polipie
    realizowane przez tajemniczych agentów :-)

    Czuję, że za chwile jakiś dziennikarz (albo agent-dziennikarz) to podchwyci
    i pojawi się w polskich gazetach informacja o głosach niezależnych
    operatorów sprzeciwiających się pięknej choć nawiedzonej pani prezes. Czyję,
    że to doskonale by się wpisało w antyPiSowską nagonkę na oszołomów w
    rządzie.

    W.

  • 9. Data: 2007-02-21 19:42:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Tomasz Paszkowski <s...@g...com> writes:

    > 250 zł za 1Mb/s to dla ciebie dużo ?

    Sporo w porownaniu z innymi miejscami (np. za granica), ale da sie
    wytrzymac.

    > Internet operatorski nigdy nie był w polsce tak tani jak jest
    > obecnie.

    No jasne, wyobrazasz sobie przeciwna sytuacje? Kiedys sieci LAN 10 Mbps
    to byly te "szybkie", teraz 1 Gbps sa "umiarkowanie szybkie".

    > Co jak co ale jak dla mnie te 250 zł za 1Mb/s to jest bardzo
    > mało.

    Sytuacja sie zmienia. Pamietaj ze to nie cena (az tak) spadla a glownie
    szybkosc wzrosla - wciaz te pare tysiecy trzeba zaplacic.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2007-02-21 20:48:59
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    W artykule <m...@m...localdomain> Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Sytuacja sie zmienia. Pamietaj ze to nie cena (az tak) spadla a glownie
    > szybkosc wzrosla - wciaz te pare tysiecy trzeba zaplacic.

    25 tys zl za 100Mb/s ? To duzo ?

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja