-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.185.234.91.244
!not-for-mail
From: Janusz <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: znów lemingi
Date: Tue, 12 Nov 2019 12:01:30 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <qqe3ec$cuv$1$Janusz@news.chmurka.net>
References: <1...@i...dyndns.org.invalid.191106.invalid>
<1a7qeir711930$.1fjkbkum822b1.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<1n4lwbk1ep8t3$.gufgzmxtqvjk.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<b...@g...com>
<qqcipd$m26$1$Janusz@news.chmurka.net>
<5dca3a50$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 185.234.91.244
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 12 Nov 2019 11:01:32 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Janusz";
posting-host="185.234.91.244"; logging-data="13279";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.1
X-Antivirus-Status: Clean
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 191111-0, 2019-11-11), Outbound message
In-Reply-To: <1...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665820
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-11-12 o 08:53, WS pisze:
> On Tuesday, November 12, 2019 at 5:51:31 AM UTC+1, Shrek wrote:
>
>> Zależy który - ten o porównaiu hamowania tira i osobówwki na podstawie
>> masy - z pewnością był bez sensu, bo mają zupełnie inne hamulce.
>
> Co do tego ma konstrukcja hamulcow? Jesli tylko sa w stanie jakao tako panowac nad
sila hamowania/blokowaniem kol + maja mozliwosc hamowania z maks. mozliwa sila (czyli
az do zablokowania kola), a takie hamulce to generalnie sa od roweru po TIRa to
wzorki pasuja (zwiekszenie masy np. razy 2 powoduje 2x wieksza sile tarcia, co
pozwala zatrzymac sie na takim samym dystansie)
A rzeczywistość te wzorki ma to w dupie, właśnie o tym piszę.
Wcale nie zatrzyma się na tym samym dystansie.
> W takim TIRze to juz sie komplikuje, za duzo osi ;) + mocno zalezy od rozkladu
ladunku...
Tir to był przykład pojazdu specjalnie dostosowanego do obciążeń i tutaj
tak samo
się dzieje, droga hamowania istotnie się różni dla obciążonego i dla nie.
--
Janusz
Następne wpisy z tego wątku
- 12.11.19 14:13 WS
- 12.11.19 17:57 Shrek
- 12.11.19 18:55 Shrek
- 12.11.19 18:59 Budzik
- 12.11.19 19:17 TomN
- 12.11.19 19:25 Mateusz Bogusz
- 12.11.19 19:28 Mateusz Bogusz
- 12.11.19 19:30 Shrek
- 12.11.19 19:33 WS
- 12.11.19 20:54 Uzytkownik
- 12.11.19 21:59 Budzik
- 12.11.19 22:17 WS
- 12.11.19 22:44 Marcin Debowski
- 13.11.19 06:00 Shrek
- 13.11.19 06:37 Ronol9
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=