  • Data: 2020-01-27 15:33:17
    Temat: Re: znalezc klucze
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale w swojej walucie, czy w dolarach US ?

    W żadnej walucie. W jakichś swoich punktach. Można je nazywać
    wedle updobanie -- dolarami, rublami, grajcarami, srebrnikami.

    > I chyba jednak musza byc wymienialne na papierki, skoro takie
    > popularne ...

    Po co komu papierki? Przyjezdni zasilą czasem system zewnętrzną
    walutą, wymieniając papier na elektroniczne punkty. A te dalej
    długo krążą między tubylcami.

    > Tu nie o zasieg chodzi. W Mogadishu ponoc 2.5mln ludzi mieszka.
    > I kazdy ma telefon, z tego co piszesz :-)

    W Londynie czy Paryżu działa, to dlaczego w Mogadishu nie?
    Tam łatwiej, bo pasm nie zajmuje policja, straż pożarna,
    karetki pogotowia czy inne pasożyty.

    --
    Jarek