  • Data: 2020-01-27 17:25:48
    Temat: Re: znalezc klucze
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > Nikt nie każe Ci kupować szynki za 7.50, a z zakupem lepszej nie ma
    > problemu. Przynajmniej we Wrocławiu.

    To może być bardziej złożony problem. Ja wędlin raczej mało, a jeśli
    już, to tak bardziej za kilkadziesiąt złotych. Niedawno kupowałem
    (w Biedronce) hiszpańską za 40-50. Facet przeda mną: "panie, jadł
    pan to kiedy? ja kupiłem i musiałwm wyrzucić". Coś mu tam przebąkuje,
    że akurat takie lubię, że już kupowałem, i tutaj i w Hiszpanii, a ta
    akurat nie odbiega jakością od innych. "E, panie, ja tam wolę polskie".
    Ludzie chyba faktycznie lubią te żelowane za 7,50. I jeszcze jedno
    warto przypomnieć -- za komucha najtańsza kiełbacha, zwyczajna vel
    mickiewiczowska, kosztowała złotych czterdzieści i cztery. Przy
    pensjach podobnych do dzisiejszych.

    > A jakbyś popatrzył na wyniki oznaczeń mykotoksyn w keczupie...

    W telewizji mówili (wtedy), żeby nie pić nieprzegotowanego mleka
    ze sklepu, bo można gruźlicy dostać.

    Jarek

    --
    W telewizji czterej znawcy