  • Data: 2020-01-27 15:02:25
    Temat: Re: znalezc klucze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Dostawałem. Niedawanie paszportów przez komunę jest przereklamowane.

    Ja tam slyszalem inna wersje:
    -ale tu nam brakuje opinii ze zwiazkow zawodowych,
    -bo u mnie w zakladzie nie ma zwiazkow,
    -to czemu pan nie zalozy ?

    Jeszcze kwestia roku - to sie zmienialo.

    >Jedną z dróg było wykazanie się środkami na koncie. Władza chyba
    >liczyła na to, że jak ktoś wywiezie trochę, to przywiezie więcej
    >(statystycznie była to prawda, jednostkowo już niekoniecznie).

    Na to wychodzi :-)

    >Niżej jest wyjaśnione: płatnościami elektronicznymi.

    Ale w swojej walucie, czy w dolarach US ?

    I chyba jednak musza byc wymienialne na papierki, skoro takie
    popularne ...

    >Zakresy gigahertzowe nie mają światowego zasięgu.

    Tu nie o zasieg chodzi. W Mogadishu ponoc 2.5mln ludzi mieszka.
    I kazdy ma telefon, z tego co piszesz :-)

    J.