  • Data: 2020-01-27 16:39:49
    Temat: Re: znalezc klucze
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > Co do edukacji i propagandy pełna zgoda, ale w kwestii "żarcia" to
    > pojechałeś po bandzie aż iskrami posypało. Z analizą żywności mam
    > zawodowo związek (łatwo sprawdzić jaki) od wielu lat, nie ulega cienia
    > wątpliwości że jakość żywności poprawiła się kolosalnie (!) od czasów
    > komuny.

    Też tak uważam, ale ponieważ nie mam z tym "zawodowych związków",
    to trudno mi przekonywać "wiedzących lepiej". Oni przeważnie też
    "wiedzą", że żarcie było wtedy tanie. Tu już mogę wysłać do czytelni
    celem przejrzenia roczników statystycznych. Jednak to też na nic, bo
    oni przeważnie niepiśmienni.

    --
    Jarek