  • 11. Data: 2011-02-20 14:10:58
    Temat: Re: znacie takie autko?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-20 13:51, megrims pisze:

    > Podstawy marketingu internetowego. A jeśli jeszcze dopisze
    > tam słowo kluczowe blog i będzie co najmniej 2 x w tygodniu
    > zmieniał treść ogłoszenia, to będzie wyżej pozycjonowany w google.

    O dopisaniu wszystkich modeli i marek aut, oraz wielu innych
    "chwytliwych" wyrazów w treści ogłoszenia białą czcionką na białym tle
    nie wspominając ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 12. Data: 2011-02-20 18:50:20
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 20 Lut, 00:35, " heniu" <h...@N...gazeta.pl> wrote:
    > wyglada znajomo, ale passat TOLEDO?
    >
    > http://otomoto.pl/volkswagen-passat-toledo-z-gazem-C
    17185734.html

    > h.
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    A ja bym zapytał sprzedawcę która to już wymiana rozrządu, bo nie
    podejrzewam, że sprzedawca okazał się tak wspaniałoduszny, że wymienił
    rozrząd 17000km przed przebiegiem kwalifikującym samochód do 4tej
    wymiany :D

    Pozdrawiam !