  • 11. Data: 2012-05-07 22:39:12
    Temat: Re: zmienił stryjek.... HTC na S-E
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > z dialerem sobie poradziłem, jeśli to można tak nazwać.

    A co zainstalowałeś, bo ja też za Sensem tęsknie :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 12. Data: 2012-05-07 23:00:22
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 07.05.2012 22:15, atm pisze:

    > Bo to widzisz, kazdy producent chce na sile cos dorzucic od siebie i z
    > reguly psuje efekt. Z przyjemnoscia zobaczylbym w systemie opcje
    > wlaczenia/wylaczenia nakladki producenta.
    ja zainstalowałem Zeam launchera. KOnfigurowałem 2 godziny. teraz nie
    wiem jak wyłączyć na chwile bez odinstalowywania.
    > Jak wyglada odbieranie w DesireZ?
    dwa guziory na ekranie
    > W SGS2 musze nieco przesunac kolko.
    > Nie jest to duzo, moze ze 2cm. Nie lubie natomiast ekranowych guzikow
    > bez przesuwania, czasem ciezko wyjac telefon z kieszeni inaczej niz
    > lapiac za ekran i przypadkiem mozna odrzucic polaczenie.
    a ja już wole guziki niż suwak na cały cholerny ekran
    ToMasz

  • 13. Data: 2012-05-07 23:03:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 07.05.2012 22:19, DoQ pisze:
    > W dniu 07-05-2012 19:36, ToMasz pisze:

    > ATSD Po co Ci android jak nie umiesz-nie chcesz zmienić niewygodnych dla
    > Ciebie aplikacji?
    chyba nie do końca mnie rozumiesz. w Desire było idealnie. więc Android
    nic tu nie zmienia. Ale sortowanie po nazwiskach, albo szukanie
    kontaktów z klawiatury? kaman, przecież to w siemesach było!
    Aplikacja przez duże A to dlamnie automapa, a dla syna Angry birds. Ale
    żeby trzeba było kupić program po to aby jedną ręka odebrać rozmowę
    telefoniczną?

    ToMasz

  • 14. Data: 2012-05-07 23:05:48
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 07.05.2012 22:39, Irek N. pisze:

    > A co zainstalowałeś, bo ja też za Sensem tęsknie :(
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.
    witamy w klubie zawiedzionych nadziej. Co miałeś a co masz?

    exDialer i dialer one, nie wiem którego zostawię, bo obydwa mają prosty
    wygląd, szybko działają, wybierają fajnie kontakty z książki i sortują
    po nazwiskach.

    ToMasz

  • 15. Data: 2012-05-07 23:51:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 07 May 2012 23:03:51 +0200, ToMasz napisał(a):
    > chyba nie do końca mnie rozumiesz. w Desire było idealnie. więc Android
    > nic tu nie zmienia. Ale sortowanie po nazwiskach, albo szukanie
    > kontaktów z klawiatury?kaman, przecież to w siemesach było!

    Ale w SE zawsze bylo sortowanie po imionach.
    Tylko w "zwyklych SE", Android tu duzo zmienia :-)

    Nie ma jakiejs opcji ?

    http://www.androidcentral.com/sort-your-contacts
    http://www.mollerus.net/tom/blog/2010/08/in_22_andro
    id_finally_supports_sorting_contacts_by.html

    J.

  • 16. Data: 2012-05-08 01:05:12
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-07 23:51, J.F. pisze:

    > Ale w SE zawsze bylo sortowanie po imionach.
    > Tylko w "zwyklych SE", Android tu duzo zmienia :-)

    W moich SE było można to zmieniać (nie używam obecnie tych telefonów), a
    w nieandroidowym, tańszym Samsungu Duoz mogę sobie zmieniać i tak i siak.

    --
    animka

  • 17. Data: 2012-05-08 06:16:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ToMasz wrote:

> [...]
    > Aplikacja przez duże A to dlamnie automapa, a dla syna Angry birds.
    > Ale żeby trzeba było kupić program po to aby jedną ręka odebrać

    witaj w nowych wspaniałych czasach...

    po prostu bardzo zły Microsoft zatrudniał programistów którzy potrafili
    napisac solidne programy dla ludzi. Ja też zmieniłem (pewnie czytałeś moje
    jęki) IPAQa 614c na Nokie E7 i po 4 miesiącach zaczynają mnie diabli brać
    powoli. Bo brakuje mi tych wszytskich drobnych funkcjonalności WM które
    ułatwiały zycie biznesmena mobilnego a nie biurkowego.

    no i wszytsko wskazuje że nie ma aplikacji poprawiajacych symbiana do moich
    potrzeb.

  • 18. Data: 2012-05-08 18:01:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-05-2012 23:03, ToMasz pisze:
    > chyba nie do końca mnie rozumiesz. w Desire było idealnie. więc Android

    Konkretnie w Sense.

    > nic tu nie zmienia. Ale sortowanie po nazwiskach, albo szukanie
    > kontaktów z klawiatury? kaman, przecież to w siemesach było!

    Patrz, a mój SE to potrafi - po prostu używam ulubionej aplikacji...

    > Aplikacja przez duże A to dlamnie automapa, a dla syna Angry birds. Ale
    > żeby trzeba było kupić program po to aby jedną ręka odebrać rozmowę
    > telefoniczną?

    Ja nic nie kupowałem.

    --
    Pozdr.

  • 19. Data: 2012-05-08 19:48:49
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Ja nic nie kupowałem.
    to napisz jak to ustawiłeś/co zainstalowałeś

    ToMasz

  • 20. Data: 2012-05-08 22:36:54
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > witamy w klubie zawiedzionych nadziej. Co miałeś a co masz?

    HTC D-Z na SGN.

    > exDialer i dialer one, nie wiem którego zostawię, bo obydwa mają prosty
    > wygląd, szybko działają, wybierają fajnie kontakty z książki i sortują
    > po nazwiskach.

    Muszę zobaczyć na nie.
    THX.
    Irek.N.
    ps. czy ktoś wie jak znaleźć kontakt po drugim wyrazie w polu Organizacja?