  • 21. Data: 2016-02-24 08:44:01
    Temat: Re: zlomowanie
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-02-23 o 20:39, j...@i...pl pisze:

    > Auto szrot na Strażackiej w Warszawie, w ostatni weekend zapłacili za
    > Corsę w stanie agonalnym 400 zł. Nawet po nią przyjechali na drugi
    > koniec Warszawy.

    Ciekawe ile dają za auto w pełni sprawne tylko bez możliwości rejestracji.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 22. Data: 2016-02-24 10:01:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >Ciekawe ile dają za auto w pełni sprawne tylko bez możliwości
    >rejestracji.

    Znacznie mniej ... bo od niezarejestrowanego nie maja doplaty ? :)

    J.

  • 23. Data: 2016-02-24 10:11:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-02-23 o 10:55, J.F. pisze:

    >Czy aby na pewno ?

    Czy na pewno to nie wiem, bo nie prowadzac takiej stacji ani nie
    stykajac sie z kontrola to na pewno nie wiem, tym niemniej w ustawie
    0202

    3. Przy obliczaniu poziomów recyklingu odpadów pochodzących z pojazdów
    wycofanych z eksploatacji do recyklingu zalicza się procesy oznaczone
    jako R2-R9 w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o
    odpadach
    oraz wymontowanie przedmiotów wyposażenia i części pojazdów
    przeznaczonych do ponownego użycia.

    5. Przy obliczaniu poziomów odzysku i recyklingu pojazdów wycofanych z
    eksploatacji przedmioty wyposażenia i części pojazdów przeznaczone do
    ponownego użycia zalicza się do odzysku i recyklingu.

    J.

    Zapis jaki procent wagi musi trafić na złom czy podobnych placówek
    zajmujących się płynami, szkłem czy plastikiem świadczy o czymś
    innym.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2016-02-24 10:18:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-02-24 o 10:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >
    > Znacznie mniej ... bo od niezarejestrowanego nie maja doplaty ? :)

    Czyli znaleźć warsztat co rozbiera na części i handluje potem nimi :)
    A jak nie to niech stoi dalej w miejscu :) co ciekawe mimo
    wyrejestrowania w urzędzie 2 lata temu strona historiapojazdów.gov dalej
    pokazuje że jest zarejestrowany :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 25. Data: 2016-02-24 12:01:36
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > A jak nie to niech stoi dalej w miejscu :) co ciekawe mimo
    > wyrejestrowania w urzędzie 2 lata temu strona historiapojazdów.gov dalej

    a jakim cudem wyrejestrowales bez zlomowania?
    jakie to auto?

  • 26. Data: 2016-02-25 10:22:02
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-02-24 o 12:01, sirapacz pisze:

    > a jakim cudem wyrejestrowales bez zlomowania?
    > jakie to auto?

    Ze względu na wałki importera po 8 latach mojego posiadania urząd miasta
    i wydział komunikacji cofnął rejestrację pojazdu (dam że takich aut
    według pani w urzędzie było już ponad 800 i ciągle spływały nowe),
    jedyne co zostało to prawnik i przywrócenie praw własności (bez
    problemu) ALE prawnik to 3-4k a wartość auta to 6k więc nie miałem w tym
    interesu. Jedyne co dostałem do papier z urzędu że została cofnięta
    rejestracja pojazdu, wszystkie papiery, blachy, auto zostało u mnie a
    pani sama nie wiedziała co mam dalej robić.
    Teraz auto stoi już jakiś czas a jedyne co sprzedałem to opony prawie
    nowe/felgi alu drugi komplet i radio firmowe co dało już 700 zł zysku
    więc sprzedaż na złom za 400zł mało mnie interesuje zwłaszcza że tuż
    przed całą sprawą wymieniłem sporo części i są nowe. Auto to Volvo V40
    r2001 1.8 benzyna.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 27. Data: 2016-02-25 14:23:01
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-02-22 o 22:49, Jarek pisze:

    > To już możesz zacząć się dziwić.

    To zacznij od siebie. Szopy gdzie to robią, nie mają utwardzonego
    gruntu, rośnie tam trawa. To tak można? Super. Jutro otwieram działalność.