  • Data: 2015-06-03 03:24:31
    Temat: Re: złodziejskie ceny zdjęć do dowodów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Starzec z Gór" c...@g...co

    0. Cytujesz niepoprawnie.
    1. Sygnaturki nie wycinasz.

    : No i sprawa jest jasna. Porównujesz kwestię wydruku z termosublimacji

    Gdzie jest ta termosublimacja?
    W Rossmannie? Byłeś, sprawdziłeś?

    : do odbitki fotochemicznej. Czyli byle jak byle szybko w stosunku
    : do normalnej pracy. Jeżeli uważasz że odbitki z termosublimacji
    : są wystarczające- twoja sprawa. Ja z takimi nie rozmawiam.

    : Że Rossman sobie taką promocję urządził- ich sprawa,

    Skąd wiesz, że taką?

    : w końcu nie zarabiają na usługach foto tylko na kosmetykach.

    (; Należąc do tej samej sieci, do której należą osiedlowe laby? ;)

    : Stać ich na to żeby okresowo dołożyć do takiej fotobudki
    : tysiąc czy dwa- koszt odbitki z termo Mitsubishi ( takie
    : mają) to około 50 groszy.

    Stale opierasz się o nic. Skąd ta pewność co do TS?

    : Tylko że przy tej budce nie ma czegoś takiego jak ekspres,
    : wydruki schodzą od razu. Tak więc, po prostu, nie masz
    : pojęcia o czym piszesz.

    Albo Ty nie masz racji? :)
    Był napis widniejący na budce -- o ekspresie.
    Widziałem ten napisa. :)

    http://www.fotouslugi.pl/zdjecia/fotokiosk/tak-to-dz
    iala.html

    Tu jest wybór pomiędzy ekspresem i labem.
    Być może ekspres ==> termosublimacja.

    : Wtręty o przebojach z wymiarem sprawiedliwości pominę milczeniem.
    : Pozdrawiam Marcin
    : PS Nie stać cię na moje usługi.A bywasz zapewne w galeriach gdzie
    : 3/4 fotobudek ma napis "awaria" przyklejony na stałe...

    U mnie -- 0/4

    Nie gniewaj się -- chyba Bredzisz. :) Nie widziałem
    do tej pory takich napisów. (takich lub podobnych)

    IMO bredzisz (wątpię w to, że Białymstoku jest OK a w innych
    miastach jest aż tak źle, jak piszesz) i odpływasz od rzeczywistości.

    Być może Rossmann oferuje termosublimację -- więc być
    może piszesz prawdę. Ale raczej bredzisz o 3/4.

    Jeśli piszesz prawdę o TS -- podeprzyj się jakimkolwiek
    dowodem swej prawdomówności.

    Nie do mnie należy zbieranie dowodów na Twą prawdomówność,
    ale mogę rzucić do Googli kilka słów.

    rossmann promocje foto termosublimacja

    https://www.google.pl/search?q=rossmann+promocje+fot
    o+termosublimacja&newwindow=1&biw=1280&bih=709&sourc
    e=lnms&sa=X&ei=F1BuVZ_bNoSasgH-wIDADg&ved=0CAYQ_AUoA
    A&dpr=1

    Widzę tylko wyniki pozbawione słowa 'termosublimacja'.
    (albo nijak nie związane z Rossmannem)

    Może masz rację co do termosublimacji w Rossmannie -- ale
    jakoś tę rację wypowiedź tak, abyś był wiarygodny.

    -=-

    Rzadko korzystam z tych labów, ale ani razu nie dostałem wydruku
    z drukarki termosublimacyjnej. Inna sprawa, że rzadko korzystałem
    a ekspresów. Raz pamiętam (ale to był ,,zwykły'' lab) ekspres. Na
    odbitki czekałem kilka minut. Zapłaciłem dodatkowo za to, że źródła
    były nie na filmach, ale na płytach.

    Jak widać -- ekspres nie wyklucza ,,zwykłego'' procesu.
    Być może w Rossmannie ekspres to druk termosublimacyjny,
    ale jakoś podeprzyj swa wypowiedź.

    -=-

    Widzisz gdzieś termosublimację?

    http://www.fotouslugi.pl/zdjecia/ceny-i-terminy-real
    izacji.html

    http://www.fotouslugi.pl/zdjecia/fotokiosk/tak-to-dz
    iala.html
    być może tu jest termosublimacja, a może nie ma

    -=-

    Ale z 3/4 IMO zdecydowanie odfrunąłeś od rzeczywistości.

    -=-

    Format 9 0,39 PLN 2-3 dni roboczych
    Format 10 0,59 PLN 2-3 dni roboczych
    Format 13 0,99 PLN 2-3 dni roboczych

    IMO nie są to cyny wydruków termosublimacyjych.

    -=-

    I co najważniejsze -- nigdzie nie widzę ceny otwierania nośnika.

    -=-

    Jeśli jesteś naprawdę ,,fotografem'' -- chyba pracujesz przeciwko
    sobie, gdyż dzięki tej naszej ,,dyskusji'' ludzie zauważają, iż
    galerie oferują ceny niskie. :) A że przy okazji oferują
    dobrą/sympatyczną obsługę -- wiadomo chyba od dawna.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'