  • Data: 2015-06-11 18:37:28
    Temat: Re: złodziejskie ceny zdjęć do dowodów
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 23:29:18 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > IMO nie odebrałaby. ;)

    Żeby dostać zdjęcia do ręki, najpierw musiałaby zapłacić.
    Każda przemysłówka tak działa. Najpierw płacisz, potem możesz ewentualnie składać
    reklamację. Nie zapłacisz, zdjęć nie zobaczysz.
    Ponieważ to klientka samodzielnie naklikała głupotę, nie ma podstaw do uznania
    reklamacji.

    > : Nic nie bredzę. Sieć jest ogólnopolska.
    > : Podaj jeszcze raz miasto
    >
    > Białystok.

    Atrium Biała i Sarni Stok.

    > : Bo też taka praktyka, kiedyś powszechna, dziś zanika. Coś jak wyżej
    > : pisałeś że kiedyś dopłacałeś za to że zdjęcia nie na negatywie
    >
    > Teraz też dopłacam.

    Dziwne.

    > : a na płycie przyniosłeś. Większość punktów uznała że nie ma to sensu
    >
    > Wszędzie zawsze (prawie zawsze -- bywało, że miałem
    > usługę za free) dopłacałem i wszędzie nadal dopłacam.

    Głupota jakaś.
    Ten Białystok to aż takie zadupie, że nadal większość ludków przynosi negatywy a nie
    pliki ?
    Bez urazy
    Pozdrawiam
    Marcin