  • Data: 2015-06-12 14:44:51
    Temat: Re: złodziejskie ceny zdjęć do dowodów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Starzec z Gór" 7...@g...co

    > IMO nie odebrałaby. ;)

    : Żeby dostać zdjęcia do ręki, najpierw musiałaby zapłacić.

    Więc by nie wzięła do ręki. Proste.

    > : Nic nie bredzę. Sieć jest ogólnopolska.
    > : Podaj jeszcze raz miasto

    > Białystok.

    : Atrium Biała i Sarni Stok.

    I co tam jest? 2 pln za ,,otwarcie'' czy 3/4 zepsutych?
    I gdzie? -- Atrium to duża galeria. Jest i Rossmann,
    i MediaMarkt, i inne miejsca są...

    Nie wiem, gdzie jest Sarni Stok w Białymstoku.

    > : Bo też taka praktyka, kiedyś powszechna, dziś zanika. Coś jak wyżej
    > : pisałeś że kiedyś dopłacałeś za to że zdjęcia nie na negatywie

    > Teraz też dopłacam.

    : Dziwne.

    > : a na płycie przyniosłeś. Większość punktów uznała że nie ma to sensu

    > Wszędzie zawsze (prawie zawsze -- bywało, że miałem
    > usługę za free) dopłacałem i wszędzie nadal dopłacam.

    : Głupota jakaś.
    : Ten Białystok to aż takie zadupie, że nadal większość
    : ludków przynosi negatywy a nie pliki ?

    Nie wiem. Poza fotkami są usługi ksero -- można
    kopiować z papieru i można drukować z flaszki.
    (druk jest droższy)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'