  • Data: 2015-05-31 21:56:53
    Temat: Re: złodziejskie ceny zdjęć do dowodów
    Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 30 maja 2015 03:16:56 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > : To co mnie się "zdaje" ma głębsze podstawy niż "wiedza"
    > : wielu wypowiadających się.
    > : Pozdrawiam Marcin
    >
    > Tedy potrafisz sprawdzić wiadome technologie.

    Sprawdzić potrafię . W sumie nawet dla nieznanego mi punktu w Białymstoku dałbym
    radę. Tyle że musiałbym wiedzieć o jaki punkt konkretnie chodzi.
    Tyle że nie bardzo widzę ( po zastanowieniu) sens.
    Cena promocyjna może być niższa niż cena zakupu- ktoś chce przyciągnąć klientów,
    licząc że po zakończeniu promocji zostaną mu wierni. Lub też że przy okazji nabędą
    coś innego, na czym firma zarobi.
    Rossman to przede wszystkim drogeria.. Resztę sobie dośpiewaj.
    Po drugie- ekspres w CeWe to najmarniej kilkanaście godzin, ekspres w punkcie
    dysponującym własnym printerem to od 10 min do pół godziny ( w zależności od
    możliwości technicznych).
    Psinco mnie obchodzi jak dany sprzedawca nazywa usługę, jeżeli "promocyjny expres"
    mogę odebrać na drugi dzień a zamówienie w "zwykłym" trybie po kilku godzinach..
    Pozostałe kwestie pomijam, skoro nie potrafisz się ustosunkować do nich
    merytorycznie.
    Pozdrawiam Marcin