  • Data: 2009-02-10 01:47:04
    Temat: Re: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a moze laskawie samemu rusz glowa?
    > tak sie sklada ze nauka nie tak dawno wyjasnila mechanizmy rzadzace
    > emocjami

    niemożliwe, widać przeoczyłem.... a może mnie kolega odesłać do tych
    wyjaśnień ? Bo jakoś nie kojarzę. A widzę, że kolega ma wyjasnione wszystko.
    O jakich kolega mówi emocjach ? O uczuciu szczęścia, kiedy rzeźbiarz kończy
    swoje dzieło ?
    A może o radości z chodzenia po łące ? Albo o przeczuciu matki, że jej
    dziecku właśnie coś się stało ?

    No dobrze, to kolega wskaże te źródła. Tylko, bardzo bym prosił - nie chodzi
    mi o wydzielanie adrenaliny, jak kolegę gonią dresiarze, inne tego typu
    zjawiska "emocjonalne", jak strach, głód, chęć rozmnażania się itp.

    Mam raczej na myśli wyższe emocje, charakteryzujące wyłącznie ludzi (i to
    chyba nie wszystkich :)

    Rzeczywiście kolega uważa, że jego cała osobowość to zbiór chemicznych
    procesów,
    hormonów, neuroprzekaźników plus uwarunkowania genetyczne (lub jeśli kolega
    woli społeczne) ?

    Hm...jesli tak, to nieco współczuję.