  • Data: 2009-02-10 02:30:16
    Temat: Re: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > obawiam się, że ma kolega mniej więcej poglądy w stylu "a murzyni
    > to chodzą po drzewach"
    > no i rozmowa jest chyba niecelowa.

    Nie ukrywam, że popadam w schematyzm. Człowiek ma naturalną cechę aby
    przyporządkowywać obserwacje do określonych kategorii i poprzez tak
    wytworzony filtr postrzega świat. W swoim myśleniu człowiek polega na
    asocjacjach, jest to główny mechanizm inteligencji i poznania. Ponieważ
    nie mam w zwyczaju obcować z ludźmi reprezentujący światopogląd
    wyznaniowy nie mam w głowie specjalnych szufladek dla wierzących
    inaczej. Dlatego przepraszam jeżeli zaszufladkowałem nieprawidłowo i
    postrzegam tak Cię nie tak jakbyś sobie tego życzył. Wydaje mi się, że
    dalsze słowa wyjaśnień są zbędne bo dialog będzie przypominał rozmowę
    głuchego ze ślepym i zamiast stwarzać nić porozumienia raczej będzie
    kopał dół.

    Pozdrawiam JanuszR