  • Data: 2009-02-08 23:06:48
    Temat: Re: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sylwester Łazar pisze:

    > Zdarzenie z geologiem ma wyprać mózgi ludziom, którzy jeszcze śmieli wątpić
    > w zagrożenie terroryzmem w Polsce.

    Może mi powiesz, że geologa zabili Polacy, aby uświadomić społeczeństwu,
    że nasza obecność na Bliskim Wschodzie jest konieczna?
    Na brak zdrowego rozsądku i przerost optymizmu cierpi ten, kto uważa
    atak terrorystyczny w naszym kraju za niemożliwy. Może nie jesteśmy na
    szczycie listy potencjalnych celów wszystkich organizacji, ale naprawdę
    nie sądzę, aby nie brano nas pod uwagę. Oby pewnego dnia optymiści nie
    poczuli brutalnej rzeczywistości...

    > przykrywką walki z terroryzmem, którego w Polsce nie ma, chyba że w rządzie
    > i organizacjach pozarządowych, mających pewne tutaj cele.

    Zgadzam się co do interpretacji tej "wojny z terroryzmem", która jest
    niczym innym jak amerykańską wojną o ropę i nam nic do tego. Niemniej
    czasem śmieszy mnie islamofilia panująca na zachodzie i/lub u nas.
    Jednym z najzabawniejszych tekstów, jakie słyszałem było to, iż pozycja
    kobiety tam jest lepsza niż u nas, bo dzięki temu, iż wymaga się na nich
    noszenie w czterdziestostopniowym upale czarnych szmat nie patrzy się na
    nie przez pryzmat ciała. LOL. Islam to prymitywna i agresywna ideologia,
    w której nie ma co się dopatrywać drugiego dna. Trudno ją pogodzić z
    ideami liberalnej demokracji i społeczeństwa obywatelskiego, im
    wcześniej zachód to sobie uświadomi, tym lepiej.