    Date: Thu, 27 Jun 2013 05:10:56 +0200
    From: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: zestaw dla inz
    <kq16gq$37s$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2013-06-21 11:31, Chris pisze:
    > Min dla PS o ile pamiętam do 4GB a W7 odpaliłem kiedyś na 1GB tylko czy
    > to ma sens :)

    Mimo wszystko się zdarza, iż ma. To było chyba jeszcze gimnazjum, byłem
    technicznym administratorem pewnego forum .org i z ludzi mi dostępnych
    to ja, jak się okazało, byłem najlepszym grafikiem. No i męczyłem się z
    tym Photoshopem (tak, "ukradniętym"), bo mój desktop go do końca nie
    ogarniał (wtedy i wcześniej odbywało się to tak, że jak szwagier kupuje
    nowy komputer, to swój przekazuje siostrze, a siostra mi), ale efekty
    były zadziwiająco niezłe. Niektórzy sobie nawet wstawiali na ekran
    tapety tego forum, które ja wykonałem.
    Po prostu byłem (czas przeszły nieprzypadkowy) bardzo dobrym grafikiem.
    Teraz muszę zdecydować pomiędzy fotografiką a montażem audio-wideo.
    Z natury jestem głupio ambitny (choćby przy maturze: wybrałem
    najtrudniejszy z możliwych tematów o sztuce erystyki), więc pewnie
    będzie to drugie.

    --