  • Data: 2013-06-25 17:30:39
    Temat: Re: zestaw dla inz
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-06-25, o godz. 17:06:31
    "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał(a):

    > Ciekawe ile ten lapek kosztowal, bo te licencje wiecej niz taki ze
    > sredniej polki ;-)

    Około 4,5k PLN. Dell XPS 13 na i7. Dwie sztuki zresztą. Tyle że jak
    pisałem z kanału dystrybucji UK bo w PL za ten sam model trzeba wyłożyć
    ~7k PLN. Sam byłem zdziwiony preinstalowanym i dołączonym na płytach
    softem. Wersja XPS z i5 miała tylko Premiere Elements dołączony. Ja
    zresztą i tak nie używam - ja nie grafik a do drobnego grzebnięcia
    starczy mi PS7.0PL dołaczony kiedyś do jednego ze skanerów.

    Swoją droga to np. w USA można tego XPS_a kupić w wersji deweloperskiej
    z zainstalowanym Ubuntu. W EU oficjalnie niestety nie.

    Zdrówko