  • Data: 2013-07-05 16:44:51
    Temat: Re: zestaw dla inz
    Od: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jura> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.06.2013 o 11:03 Mr. Misio <m...@g...pl> pisze:

    > niby tak, ale t Xeon to procek serwerowy. Nie wiem, czy w zastosowaniach
    > inżynierskich sprawniejszy.

    O stacjach roboczych słyszał?! To nie E5, tylko zwykły i7 + ECC. Sprawdź
    na HP, które stacje sprzedaje właśnie z E3 a nie i7. i7 jest do domowych
    zastosowań (pomimo że to w zasadzie prawie ten sam krzem).

    > JA osobiście stosuje taktyke - dobra plyta, tani procek, bo procek potem
    > wyminiam na szybszy.

    E3 o takich samych parametrach jak odpowiedni i5/7 jest zazwyczaj tańszy...
    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.