eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowazdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200 › Re: zdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200
    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200
    Date: Tue, 15 Dec 2009 20:46:36 +0000

    jo44 pisze:

    > Miałem do czynienia z serwisem Nikona i wnioski są wprost przeciwne. :)

    A to co słychać o serwisach to bardziej dowodzenie przez indukcję. A
    jeśli nawet wysilimy się na badanie statystyczne, to na necie przeważnie
    znajdzie się mocno niereprezentatywna grupa. Przecież wiadomo, że nikt
    nie będzie wychwalał serwisu za to, że wywiązał się solidnie ze
    zobowiązań. :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.